Sanders
Kapitein
Ten eerste, ik weet niet zeker of dit hier hoort, maar omat het een goede kast moet zijn voor o.a. waterkoeling plaats ik hem toch maar hier :098:
Ik heb momenteeleen Antec 902, opzich een prima kast, maar ik merk dat hij toch wat te klein wordt, en zeker met het oog op waterkoeling heb ik echt een nieuwe (en grotere) nodig.
Nu wou ik eigenlijk direct voor de grote broer gaan: de antec 1200.
Dit omdat:
-hij standaard alle fans heeft meegeleverd
-deze blauwe ledjes hebben (blauw is geil)
-ik tevreden ben over de kwaliteit van de Antec 902 en dit dus ook bij de 1200 verwacht.
Echter is het typisch mij om dergelijke dingen zonder pardon te kopen en er later achter te komen dat ze toch niet voldoende functioneren (kijk maar naar de 902 waar k al na 2 maanden uitgegroeidt ben )
dus nu wil ik wel graag direct een goede kast te pakken hebben!
Een nadeel aan de antec vind ik al de 3 5,25 inch bays,
liever heb ik er een stuk of 5...
Daarnaast is het jammer dat er geen gat in de mobotray zit voor koelers makkelijk te monteren.
Het oog viel ook op een, Silverstone Raven, pracht van een kast natuurlijk maar nogal een vreemde lay out voor mij.
Zoals de kabels van de video kaarten en I/O ports die boven uitkomen :087:
Dit lijkt me een raar gezicht...
Verder heeft deze geen plaats om achter een radiator te hangen, wat de 1200 wel heel mooi heeft.
Sja, lang verhaal, maar ik ben benieuwd wat iedereen te zeggen heeft
Er moet trouwens echt een window inzitten, en de prijs klasse waar ik in zoek is ongeveer tot 150/160 eurotjes
bij voorbaad dank mijner beste dames en heren
(ps,fotos van jullie eigen kast stel ik altijd op prijs! Zal zelf ook eens rondkijken!)
Ik heb momenteeleen Antec 902, opzich een prima kast, maar ik merk dat hij toch wat te klein wordt, en zeker met het oog op waterkoeling heb ik echt een nieuwe (en grotere) nodig.
Nu wou ik eigenlijk direct voor de grote broer gaan: de antec 1200.
Dit omdat:
-hij standaard alle fans heeft meegeleverd
-deze blauwe ledjes hebben (blauw is geil)
-ik tevreden ben over de kwaliteit van de Antec 902 en dit dus ook bij de 1200 verwacht.
Echter is het typisch mij om dergelijke dingen zonder pardon te kopen en er later achter te komen dat ze toch niet voldoende functioneren (kijk maar naar de 902 waar k al na 2 maanden uitgegroeidt ben )
dus nu wil ik wel graag direct een goede kast te pakken hebben!
Een nadeel aan de antec vind ik al de 3 5,25 inch bays,
liever heb ik er een stuk of 5...
Daarnaast is het jammer dat er geen gat in de mobotray zit voor koelers makkelijk te monteren.
Het oog viel ook op een, Silverstone Raven, pracht van een kast natuurlijk maar nogal een vreemde lay out voor mij.
Zoals de kabels van de video kaarten en I/O ports die boven uitkomen :087:
Dit lijkt me een raar gezicht...
Verder heeft deze geen plaats om achter een radiator te hangen, wat de 1200 wel heel mooi heeft.
Sja, lang verhaal, maar ik ben benieuwd wat iedereen te zeggen heeft
Er moet trouwens echt een window inzitten, en de prijs klasse waar ik in zoek is ongeveer tot 150/160 eurotjes
bij voorbaad dank mijner beste dames en heren
(ps,fotos van jullie eigen kast stel ik altijd op prijs! Zal zelf ook eens rondkijken!)
Laatst bewerkt: