...to be continued
l3p Moderator Forumleiding 19 juni 2012 #2 Mobomonster zei: ...to be continued Klik om te vergroten... Oehhhhhhhh spannend
Verderf Junior Member 19 juni 2012 #6 Benieuwd wat je met deze case gaat doen, de mijne ligt nog steeds in doos sinds The party 9
Zwelgje Spy Member 20 juni 2012 #10 Succes. Dat gaat zonder twijfel lukken. Dit word denk smullen. Wacht met spanning af.
R Reinoud Ramaker Member 20 juni 2012 #11 Ben benieuwd, maar eigenlijk benieuwder welk mobo mobomonster gaat verslinden
Cygnitr0n New member 20 juni 2012 #12 Ik ben benieuw wat je er van gaat maken. En al een idee wat voor een mobo je neemt? Wordt het een buildlog of een casemod? Ga je voor water of lucht? Zoveel vragen.. zo weinig tijd.. *succes*
Ik ben benieuw wat je er van gaat maken. En al een idee wat voor een mobo je neemt? Wordt het een buildlog of een casemod? Ga je voor water of lucht? Zoveel vragen.. zo weinig tijd.. *succes*
E enthernal underwater 20 juni 2012 #13 Nu weten we van waar wwwicked zijn mobo-fobie heeft Ik ben eens benieuwd naar wat dit zal worden, ik heb al veel goeds gehoord.
Nu weten we van waar wwwicked zijn mobo-fobie heeft Ik ben eens benieuwd naar wat dit zal worden, ik heb al veel goeds gehoord.
Cygnitr0n New member 28 juni 2012 #17 Ja dat is een plexi-case! Mooi gedaan mobje. *spanning opbouwen doet* :eenhoorn:
S Smaard New member 28 juni 2012 #18 Ik ben zeer benieuwd wat je daar allemaal mee gaat doen. Veel succes in ieder geval
Cygnitr0n New member 28 juni 2012 #19 Vind de afbeelding wel onduidelijk hoor, beetje mistig imho. :what: Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Vind de afbeelding wel onduidelijk hoor, beetje mistig imho. :what: Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
MrGiorgio De Planner 28 juni 2012 #20 Die foto is echt een teaser. Is net alsof je m een doorschijnend negligeetje hebt aangedaan. Je ziet net niks, maar het ziet er wel aantrekkelijk uit.
Die foto is echt een teaser. Is net alsof je m een doorschijnend negligeetje hebt aangedaan. Je ziet net niks, maar het ziet er wel aantrekkelijk uit.