• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Nog een mooi blokje! :D

Beetje gemod met een stukje van de originele koeler.







Binnenkort het CPU blokje erop. Dat is geloof ik ook een erg mooi blokje. Dan even de buisroute gaan verzinnen. Van daaruit zal ik dan denk ik eindelijk eens gaan beslissen waar wat komt te staan en wat nog meer niet allemaal. :)




sponsor
 
Heerlijk coolfris!


sogUhAW.jpg


hmm kleine window van echt glas (net als je res) in de top van je case in de vorm van het plexi van je gpublock om je gpu's te bewonderen? :p
 
hmm kleine window van echt glas (net als je res) in de top van je case in de vorm van het plexi van je gpublock om je gpu's te bewonderen? :p


Heb net aquacomputer gevraagd of ze de plexideksels + dat metalen randje ook los willen verkopen.

Zou er wel redelijk lekker uitzien:

swkKc0V.jpg



Mocht het mogelijk zijn, dan bestel ik er gelijk twee. Dat gat aan de voorkant van de kast moet ook nog ergens mee gevuld worden.
 
Probeersel voor kabel management.

Buisje zagen:

PYnMUYA.jpg


Buisje na verwarmen platter gedrukt:

83u9EFf.jpg


sRhO9I6.jpg


Dat zal ik waarschijnlijk nog wel een keer of twintig moeten oefenen. :048:


Draadjes erin:

KTOHoaA.jpg


FbQaIVW.jpg


Ook hier nog veel oefenwerk voor de boeg om de draadjes er mooi recht in te krijgen en om te bepalen welke maat buis voor welke kabelbundel.



Misschien wordt het ook wel niets. :D In dat geval blijf ik bij het originele plan van kale puur natuur ongesleevde kabels. :p



sponsor
 
Nice, mooi idee voor de kabels man :)

Thanks sir! :D


Kijk dat zijn leuke ideeën

Vraag me alleen af hoe kom je der op haha

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk

Thanks! :) Veel naar de kast staren en wachten tot er wat nuttigs langskomt.


Mix Late night sessies met een creatieve geest, kom je een heel eind.

Dat idee van die kabels in een buisje had k.3nny volgens mij een keer ergens laten vallen. Het idee om het buisje plat te drukken heb ik er aan toegevoegd. Maar of dat wat wordt is nog niet zeker. Die platte buis buigen is lastig. Waarschijnlijk dus alleen met rechte platte buizen. Hoe dat staat moet ik eerst even in het echt zien.



Net alles even doorgelezen.
Heel erg netjes hoor. :041:

Bedankt voor je compliment en de moeite om alles door te lezen! :)







FRnsIEw.jpg




:D




sponsor




Recent een figuurzaag gekocht:




Hoop hiermee het gat voor het dakraampje mee te gaan maken.

Mijn laatste ervaringen met een figuurzaag waren meen ik ergens een jaar of 35 geleden met handarbeid op de lagere school. Herinneringen die me bijstaan zijn van constant brekende zaagjes en golvende zaagsneden.

Dus nog maar niet gelijk de zaag in de kast zetten. Eerst even oefenen met een 1mm dik alu plaatje.


De 1e centimeters:



De mij nog bekende golvende zaagsnede.


Het valt ook niet mee om in de buurt van het lijntje te blijven:



Dat was gister met een 1.5mm plaatje.



Vandaag met een 1mm plaatje geoefend. Lijntjes bleven hier beter zichtbaar. Scheelt misschien toch weer net wat zaagafval.



Het vierde gat was in 1x perfect op maat. :) Het was even oefenen met zagen en bochtjes maken en wat trial & error wat betreft binnen, op of net buiten het lijntje te zagen.
Net buiten het lijntje was voor dit gat het beste. Het plexi plaatje past perfect.





En zonder schilders tape:




Hier voor de duidelijkheid nog het profiel van het plexiplaatje:





Een recht opstaand randje van 1.5mm hoog. Daarboven de schuine rand welke buiten de kast zal steken.


Morgen de kast. :p







sponsor
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan