Geloof dat het sinds een tijdje helemaal hip is in de buildlogscene om te multiquoten.
Kan ik natuurlijk niet achter gaan lopen: :028:
oeh, dat ziet er nu al nice uit
Thanks!
Ben benieuwd hoe het samen met
gele mayhem pastel in tygon 3/8 -5/8
slang zal staan. :surprised:
Fris, de radjes aan het linkerpaneel plaatsen zou ik persoonlijk niet doen, ik weet nog dat ik enorm spijt had toen ik een gat had gemaakt in mijn linkerpaneel van mijn eerste V2000. Tevens is het vrij onomkeerbaar aangezien linkerpanelen quasi niet te vinden zijn.
De dikkerd/blinkerd zit daar onderin weer goed. :041:
Ze hebben nog twee kasten op voorraad daar in Tsjechië.
Die radjes gaan waarschijnlijk ook niet aan de zijkant komen. (zie pic onderin deze post) Wilde het even aanzien.
Woeiii koper hiiiiindabuilding. Maar als ik vragen mag, waarom zoveel 120 radjes? Puur omdat je die nog hebt, of omdat het beter uitkomt of?
Ben iig benieuwd naar de volgende
Beetje om beide redenen die je aangeeft. In die oude V1000 build was het uit noodzaak ivm druk gebruik van de drive bays. Nu liggen die eruit en zou er eventueel een 240 rad voorin de kast kunnen. Had daar zelf nog niet aan gedacht. Ik was eigenlijk al als vanzelfsprekend gewend geraakt aan de 120 radjes.
Dan kan hij ze met extra veel bling met elkaar verbinden
En dit is ook weer helemaal waar. Des te meer verbindingen des te meer bling.
En het gepuzzel hoe de boel te verbinden vind ik nog altijd één van de leukste dingen van het waterkoelspul inbouwen.
Awesomeness!
Dat wordt straks een zonnebril pakken :icon_cool:
Thanks!
Die ga je zeker nodig hebben. Het zal weer
deze kant op gaan en misschien wel ietsje meer.
Oeeh nic2 nice
! ben echt benieuwd
!
Anders ik wel!
Net even het mobo erin gezet om m'n verbeelding verder te prikkelen.
En hier komen
de binnenzeskant laagbolkopschroefjes weer mooi van pas:
Nu nog even op zoek naar de messing versie van die boutjes.
Paar pics genomen en samengevoegd tot eentje om wat meer rads te creëren:
Volgens mij kom ik hier al aardig in de goede richting.
Achterin naast het mobo komt
de magicool 120mm weer terug. Die is nu in gebruik.
Tijdje geleden heb ik nog een
Swiftech 120 radje verkocht. Denk dat ik nooit meer iets ga verkopen, want hier heb ik nu spijt van.
Swiftech maakt namelijk alleen nog maar rads met het logo aan de zijkant erin geslagen.
Dan maar even op zoek naar een 2e hands.
Vanmiddag wel nog even gekeken naar de andere merken die geen logo in de zijkant laten stampen. Alleen
HW labs z'n radjes zijn logovrij. Alleen kon ik nergens vinden of hun zijpaneeltjes ook van messing zijn, zoals die van
Swiftech.
btw:
Met dank aan Zwelgje voor
de mooie foto's van
Mayhems gele goedje. :023: Die pics hebben mijn mobo keuze ook nog eens bepaald. :079:
sponsor