• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Fris, de radjes aan het linkerpaneel plaatsen zou ik persoonlijk niet doen, ik weet nog dat ik enorm spijt had toen ik een gat had gemaakt in mijn linkerpaneel van mijn eerste V2000. Tevens is het vrij onomkeerbaar aangezien linkerpanelen quasi niet te vinden zijn.

De dikkerd/blinkerd zit daar onderin weer goed. :041:
 
Geloof dat het sinds een tijdje helemaal hip is in de buildlogscene om te multiquoten. ;) Kan ik natuurlijk niet achter gaan lopen: :028:


oeh, dat ziet er nu al nice uit :D

Thanks! :)


Koper en Alu :love

Ben benieuwd hoe het samen met gele mayhem pastel in tygon 3/8 -5/8 slang zal staan. :surprised:




Fris, de radjes aan het linkerpaneel plaatsen zou ik persoonlijk niet doen, ik weet nog dat ik enorm spijt had toen ik een gat had gemaakt in mijn linkerpaneel van mijn eerste V2000. Tevens is het vrij onomkeerbaar aangezien linkerpanelen quasi niet te vinden zijn.

De dikkerd/blinkerd zit daar onderin weer goed. :041:


Ze hebben nog twee kasten op voorraad daar in Tsjechië. ;) Die radjes gaan waarschijnlijk ook niet aan de zijkant komen. (zie pic onderin deze post) Wilde het even aanzien.



Woeiii koper hiiiiindabuilding. Maar als ik vragen mag, waarom zoveel 120 radjes? Puur omdat je die nog hebt, of omdat het beter uitkomt of?

Ben iig benieuwd naar de volgende :)

Beetje om beide redenen die je aangeeft. In die oude V1000 build was het uit noodzaak ivm druk gebruik van de drive bays. Nu liggen die eruit en zou er eventueel een 240 rad voorin de kast kunnen. Had daar zelf nog niet aan gedacht. Ik was eigenlijk al als vanzelfsprekend gewend geraakt aan de 120 radjes. :)


Dan kan hij ze met extra veel bling met elkaar verbinden :p

En dit is ook weer helemaal waar. Des te meer verbindingen des te meer bling. :D En het gepuzzel hoe de boel te verbinden vind ik nog altijd één van de leukste dingen van het waterkoelspul inbouwen.


Awesomeness!
Dat wordt straks een zonnebril pakken :icon_cool:

Thanks! :D Die ga je zeker nodig hebben. Het zal weer deze kant op gaan en misschien wel ietsje meer. :p


Oeeh nic2 nice :D! ben echt benieuwd :D!

Anders ik wel! :D ;)




Net even het mobo erin gezet om m'n verbeelding verder te prikkelen. :)


En hier komen de binnenzeskant laagbolkopschroefjes weer mooi van pas:



Nu nog even op zoek naar de messing versie van die boutjes.



Paar pics genomen en samengevoegd tot eentje om wat meer rads te creëren:




Volgens mij kom ik hier al aardig in de goede richting. :D

Achterin naast het mobo komt de magicool 120mm weer terug. Die is nu in gebruik.



Tijdje geleden heb ik nog een Swiftech 120 radje verkocht. Denk dat ik nooit meer iets ga verkopen, want hier heb ik nu spijt van. Swiftech maakt namelijk alleen nog maar rads met het logo aan de zijkant erin geslagen.

Dan maar even op zoek naar een 2e hands.
Vanmiddag wel nog even gekeken naar de andere merken die geen logo in de zijkant laten stampen. Alleen HW labs z'n radjes zijn logovrij. Alleen kon ik nergens vinden of hun zijpaneeltjes ook van messing zijn, zoals die van Swiftech.




btw:
Met dank aan Zwelgje voor de mooie foto's van Mayhems gele goedje. :023: Die pics hebben mijn mobo keuze ook nog eens bepaald. :079:











sponsor
 
Laatst bewerkt:
Een hele PA120.3 past er natuurlijk ook in langs voor, maar diens zijkanten glimmen niet zo hard (bij mij tot brushed).

Het is wel zo, hoe meer ik naar zo'n Alu V1000 kijk hoe mooier!
 
uitpakupdatebanner.jpg







sponsor










Te beginnen met goed nieuws: HighFlow is sponsor geworden van Lili V1000 nr 2. :)




:)









Gelijk verder met het uitpakfeestje van vanmiddag.
cool0010.gif









Om te beginnen met de doos. Een mooie vierkante doos. Mooier kan een kartonnen doos haast niet zijn.

01.JPG



Doos open en een eerste blik:

02.JPG



Propje weggehaald:

03.JPG



Alle propjes weggehaald:

04.JPG



En uit de doos komt:

slang: Tygon R3603

05.JPG



Heatkiller GTX680 backplate

06.JPG



Een liter gekleurd water: Mayhems Pastel - Sunset Yellow

07.JPG



En nog een liter van hetzelfde. :)

08.JPG



moboblokjes voor het Asrock Z77 mobo

09.JPG



zakje met een heleboel dingetjes voor het kabelgebeuren:

10.JPG



Eén van de laatste Swiftech 120mm rads zonder logo in de zijkanten: Swiftech MCR120-QP-K 120

11.JPG




:060: Watercool HEATKILLER GPU-X3 GTX 680 Hole Edition

12.JPG


Toch maar voor een full cover blok gegaan en niet voor het Enzotech single core blokje.
Toch alweer twee grote veranderingen in waterkoelgewoonte voor mij in deze build: van clear water naar gekleurd water en van single cover naar full cover. (EK GTX8800 was mijn laatste full cover blok)



Zo...kunnen ze even bijkomen van hun reis van Rotterdam naar Amsterdam.

13.JPG



Jasjes uit, doe of je thuis bent.

15.JPG



MIPS is weer griezelig strak en mooi aanwezig.

16.JPG



HighFlow bedankt voor de zeer mooie korting op deze bestelling! :023:

17.JPG





:055:

18.JPG














eindeuitpakupdatebanner.jpg



waving_smiley.gif









sponsor
 
Laatst bewerkt:
00banner.JPG








sponsor








Onderwerp: het middenplaatje
doel:Een middenplaatje van koper maken.



De middenplaat:

01.JPG




De koperplaat:

02.JPG




En zagen maar:

04.JPG




Zaagje ging er erg gemakkelijk doorheen. Het leek wel aluminium.

05.JPG




Sfeerpic zaagresten:

06.JPG




De zaagsnede:

07.JPG




Handzetbankje erbij gehaald.

08.JPG




Na een jaar of drie in een vochtige ruimte valt deze roest me eigelijk nog wel mee:

09.JPG




Even het originele middelplaatje bekijken:

10.JPG


Voor mij ziet dat er gelijk uit als boss-level plaatje plooien.



Eerst maar even oefenen.

11.JPG


Moet gaan lukken dacht ik.



De boel er netjes inzetten.

12.JPG


Maar toen grote maar: Het plaatje wilde niet buigen. Dat merk je na even kracht zetten al. Toch nog driftig doorgaan met het volgende als resultaat:

13.JPG


14.JPG


15.JPG


Niet de bedoeling voor waar deze plooi voor bedoeld is.


De spec van het zetbankje is 1.2mm en de koperplaat is 1.5mm.
Toch hoop ik dat een strakke plooi zou moeten lukken met deze zetbank. De lijmklemmen die ik nu gebruik zijn denk ik de schuldige dat het plaatje tijdens het buigen verschuift. Beetje kermiskwaliteit.

17.JPG


Van die kleinere wilde er zelfs eentje niet klemmen. Die grotere is van mijn kippekracht al verbogen.


Zodoende: G-klemmen besteld die 1000kg kunnen klemmen. Kijken wat die doen.


Hoop dat ze snel binnenkomen, want dan kan ik weer verder.



Maar en dus dan, toen kwam ik op het idee om die ronde plooi bewust te gaan gebruiken. Zie hieronder de gefotoshoptesketchuptekening van dit ideetje:

16.JPG



Lijkt mij wel een goed plan. :) Hoop dat dat plooien dan ook weer op dezelfde manier niet goed gaat lukken. Zal ik die kermislijmtangen voorlopig maar nog niet in de vuilnisbak opbergen. ;)



Tot de volgende update!


















sponsor
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan