Nice, mooi idee voor de kabels man
Thanks sir!
Kijk dat zijn leuke ideeën
Vraag me alleen af hoe kom je der op haha
Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
Thanks!
Veel naar de kast staren en wachten tot er wat nuttigs langskomt.
Mix Late night sessies met een creatieve geest, kom je een heel eind.
Dat idee van die kabels in een buisje had k.3nny volgens mij een keer ergens laten vallen. Het idee om het buisje plat te drukken heb ik er aan toegevoegd. Maar of dat wat wordt is nog niet zeker. Die platte buis buigen is lastig. Waarschijnlijk dus alleen met rechte platte buizen. Hoe dat staat moet ik eerst even in het echt zien.
Net alles even doorgelezen.
Heel erg netjes hoor. :041:
Bedankt voor je compliment en de moeite om alles door te lezen!
sponsor
Recent een figuurzaag gekocht:
Hoop hiermee het gat voor het dakraampje mee te gaan maken.
Mijn laatste ervaringen met een figuurzaag waren meen ik ergens een jaar of 35 geleden met handarbeid op de lagere school. Herinneringen die me bijstaan zijn van constant brekende zaagjes en golvende zaagsneden.
Dus nog maar niet gelijk de zaag in de kast zetten. Eerst even oefenen met een 1mm dik alu plaatje.
De 1e centimeters:
De mij nog bekende golvende zaagsnede.
Het valt ook niet mee om in de buurt van het lijntje te blijven:
Dat was gister met een 1.5mm plaatje.
Vandaag met een 1mm plaatje geoefend. Lijntjes bleven hier beter zichtbaar. Scheelt misschien toch weer net wat zaagafval.
Het vierde gat was in 1x perfect op maat.
Het was even oefenen met zagen en bochtjes maken en wat trial & error wat betreft binnen, op of net buiten het lijntje te zagen.
Net buiten het lijntje was voor dit gat het beste. Het plexi plaatje past perfect.
En zonder schilders tape:
Hier voor de duidelijkheid nog het profiel van het plexiplaatje:
Een recht opstaand randje van 1.5mm hoog. Daarboven de schuine rand welke buiten de kast zal steken.
Morgen de kast.
sponsor