Ik heb bewust voor de bigNG gekozen omdat deze juist mooi weg te werken is. Aanvankelijk was ik van plan om 'm op het plafon van de onder ruimte te plakken, maar deze plek is beter. Als er genoeg ruimte in deze kast was had ik er wel ergens een mooi matrix orbital display dingetje in gezet. Die ruimte is er op zich wel, maar het is al druk genoeg met twee loops en 5/8"OD
slang in dit kleine kastje. Het moet ook een beetje ruim lijken en een redelijke clean look behouden. De bigNG paste perfect in dit plan en nu nog beter met z'n nieuwe plekje.
Aan koeling zal i ook niet tekort komen. De warmte zal gedeeltelijk geleiding krijgen via de zijwand van de
radiator. Wordt i dus een héééééééééééél klein beetje watergekoeld.
Die MM build van me is er eentje die al een tijdje stil staat. 11 November as is het alweer een jaar geleden dat ik
deze log op HWI opende.
Origineel was deze V1000 eigenlijk alleen om tijdens het "bouwen" aan de MM een PC te hebben. Deze V1000 is dus een beetje uit de hand gelopen. Ondertussen zitten er alweer veel spulletjes die eigenlijk voor de MM bestemd waren nu in de V1000. Die log van die MM ga ik dan ook hier en op HWI weer helemaal opnieuw opstarten als het zover is. Maar dat is voorlopig nog lang niet. Eerst deze afmaken en dan nog een paar centjes sparen voor wat nieuwe spulletjes om de MM mee te vullen.
Denk dat ik maar net als jij de hulp van sponsors in ga roepen. Bp ga ik wat dat betreft zeker even benaderen. Daar ligt voor mij denk ik de grootste kostenpost.
Hier wat plaatjes van die MM uit die log van HWI. Ondanks dat dat al een vrij lange log is met aardig wat views is dat geloof ik het enige wat ik werkelijk met de kast heb gedaan. Alleen even in elkaar gezet.
Maar van die dus later meer. Ik vermoed dat dat in het begin van het volgende jaar zal gaan worden. Er gaat een hoop kaal metaal in komen. Dat kan ik al wel verklappen.