• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian Li V1000A herbouw

Als ik het mag verklappen van Coolfris :098:

Ach :D, Als iedereen het zo doet is het opeens veel leuker om foto's te bekijken.

Nou je zet die wacht functie in :D

Je stelt je camera scherp, drukt op het knopje en wacht 5 seconden of 3 seconden tot de foto. Dan tril je niet :D en is je foto veel scherper :D


Heel erg bedankt voor deze tip coolfris :D Mijn foto's met me telefoon zijn nu ook veel beter :D
 
Ook maar weer eens een nachtelijk update'tje eruit persen. Vanaf de vorige update is er weinig aktie geweest rondom de kast. De nog te poetsen radiator heb ik losgekoppeld en naar de keuken gebracht...
others-134.gif
:p Daar ligt i nu nog.:040:

Maar...


er moet nog even een keuze gemaakt worden. :hmm :055:



Een korte bling battle tussen een drietal CPU blokjes.

cool04.gif



f2ireu.jpg


2pz0ksn.jpg


The defenderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr the Ek Supreme with copper top.......



And the firts contenderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............

The XSPC EOL flagship: The Edge. :icon_eek::066::055:

Hitting with the following pic:





:062:



:047:



gun-kill.gif


Lijkt me vrij duidelijk, KO met één klap. :p

Maar persoonlijk vind ik de Edge van XSPC een erg mooi blokje. jammer dat het XSPC toendertijd niet lukte om er verder mee te gaan. Deze heb ik kort geleden 2e hands overgenomen en was toch wel benieuwd hoe dat zou staan. :)


samurai.gif

En zojuist een paar pics van de volgende uitdager genomen. Met als handicap dat ze onder halogeen licht genomen zijn. Niet echt eerlijk natuurlijk tegenover de pics van de Supreme.
Binnenkort daarom: round 2, met voor beiden gelijke kansen onder gelijk licht en met.......silver tubing. (Zal ook eens mezelf een schop geven om dat rad te gaan schuren en polijsten en al dat andere werk dat nog gedaan moet worden. :064: :D)


maar hieronder twee pics van de binnenkomst onder halogeenlicht van de nieuw uitdager:

De Watercool Heatkiller Rev 3 copper version.

in de spotlights:






En zich even onder het genot van een halogeen lampje aan het opwarmen voor round 2







cool10.gif



















....






to-be-continued-shera.jpg







....
 
Laatst bewerkt:
Woow dat wordt een spannende strijd tussen the beauty:pray in de rode hoek :062: tegen the beast :029: in de blauwe hoek.

Zal de gevestigde EK " Slick" Supreme zijn titel behouden tegen de Watercool "Difficult To Beat" Heatkiller Rev 3 die speciaal hiervoor in de copper version verschijnt?

Binnenkort in Coolfris Palace............ Don't miss it
 
Op het moment dat ik dat EK copper topje bestelde, was ik van plan 'm te gaan schuren en polijsten. Toen ik 'm in het eggie zag schrapte ik dat voornemen gelijk. Het topje heeft een hele mooie matte glans en nog duurzaam ook, omdat het mat gelakt is.
 
Ik weet het nog niet want bieden zijn wel erg mooie waterblokken. De Supreme ook met die CU top :)

Zelf denk ik dat ik na m'n aankomende herinrichting van de V1200 misschien de Cuplex HD ga installeren die ik hier nog heb liggen :) ook al vind ik de HK toch ook wel erg mooi :p
 
bij mijn weten 3...
de orgineele (daar zat stiekem ijzer in achter de plating dacht ik dat het zat ofwel niet direct in contact met water, maar na kleine beschadeging of slechte beplating wel ofwel roest)
dan de plexi top
en de copere top :)



Ik vermoed dat je de affaire met de Swiftech GTX bedoelt. Dat topje is van aluminium met een beschermlaagje erop. Daar zijn meerdere gevallen van bekend die door een beschadiging in die beschermlaag last kregen van galvanische corrosie. :103:

Voor de Supreme zijn er nu vijf topjes: Plexi, acetal, copper, goudkleurig(weet eigenlijk niet of deze los te koop is) en de nieuwste is een witte van kunststof. Keuze genoeg dus. :p
 
Ik vermoed dat je de affaire met de Swiftech GTX bedoelt. Dat topje is van aluminium met een beschermlaagje erop. Daar zijn meerdere gevallen van bekend die door een beschadiging in die beschermlaag last kregen van galvanische corrosie. :103:

Voor de Supreme zijn er nu vijf topjes: Plexi, acetal, copper, goudkleurig(weet eigenlijk niet of deze los te koop is) en de nieuwste is een witte van kunststof. Keuze genoeg dus. :p

owja het was de gtx :p (hoe ik die door mekaar kan halen snap ik ook niet :p )
 
Ik vermoed dat je de affaire met de Swiftech GTX bedoelt. Dat topje is van aluminium met een beschermlaagje erop. Daar zijn meerdere gevallen van bekend die door een beschadiging in die beschermlaag last kregen van galvanische corrosie. :103:

Voor de Supreme zijn er nu vijf topjes: Plexi, acetal, copper, goudkleurig(weet eigenlijk niet of deze los te koop is) en de nieuwste is een witte van kunststof. Keuze genoeg dus. :p

Troep was dat echt, presteerde redelijk maar naar een jaar was het echt een drama :(

Dit is de mijne na een jaar (2de hands gekocht) draaien met gedestilleerd water icm Primochill kleurtje.
 
holy thread resurrection batman!:079:





champ.gif



egbrf8.jpg






Met een miezerig klein update'tje voor vandaag. :098:




Voor het zicht hoefde het niet, maar toch maar even de vinnetjes van de verf ontdaan van de laatste te polijsten radiator. Dat zal zeker weer een graadje of 0.05 tot 0.08 gaan schelen. (iets in die richting)

Hieronder een paar blub-blub pics. Ik had er namelijk een half blik van 1liter erover gegoten voor de overkill en het opmaken van dat blik. Dat is nog best wel fris om nu met de deur open te werken. Maar een beetje ventilatie kan geen kwaad met dit spul. :048:


Vinnetjes zijn nu weer recht gezet met de punt van een John Lowe dart pijl. Is die al ver achter me liggende hobbie ook nog ergens goed voor. ;)


Nu weer verder met die P400 schuurpapier.
aoktwk.jpg


Hoop vanavond naar de P1000 te kunnen werken. Eerst nog even wat eten en bijkomen van al die gassen van de afbijt. :p



Oh ja: Die blokjescontest komt later.:076: Als alles een beetje op z'n plek zit zal die strijd verder gaan. :icon_wink:
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan