• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian Li V1000A herbouw

Volgens mij wil je aluminium polijsten ? Aangezien ik ook nog wel het één en ander in de autotuning/styling doe weet ik daar wel een bijzonder goed middeltje voor, namenlijk "Belgom alu" kan je krijgen bij de betere motor speciaalzaak !
Echt wonderspul , daar heb ik heel wat bling bling onder de motorkap mee gemaakt :icon_biggrin:
belgomalu.jpg

vergeet brasso, dit is die shit man :033:

@cool daddy: Het meeste poetswerk zit er al op. Die radiator is de laatste. Voor het alu middenplaatje had ik mothers gebruikt.

001.jpg

Werkte naar mijn idee ietsje beter dan het potje dat ernaast staat.

Hier het resultaat van die poetsbeurt.

Als i weer een poetsbeurt nodig heeft zal ik die belgom ook eens gaan uitproberen. Meer bling is natuurlijk altijd welkom. :p

Edit:

Nog één bubbel foto'tje om het af te leren :042:

Morgen maar verder met schuren tot diep in de nacht. :eusa_snooty:

Laatst bewerkt:
profilepic17_13.gif
fish-mini-aquarium.gif
smiley_panic.gif

bijnaparty8paniekupopdateserie

01.

LiLi EX-23

Bijna party8!
animals-32.gif

Snel even een ghetto werktafel neergezet: een deur op een stoel.

Snel even kijken hoe het er ook alweer ongeveer van binnen uit ziet:

Al heel wat eruit geript tussen de laatste update en nu. :D

Maar hieronder de kandidaat voor vandaag:

LiLi EX-23

Is voor twee hdd's, maar niet deze keer. 't Gaat mij alleen om het frontje.

Dus het hdd gedeelte eraf:

Past zo nog niet ivm de pompen en het rad waar het ding voor komt te staan.

Dus de plopdingen er even uit boren:

En zo een LiLi EX-23 in stukken:

Ding met de schakelaars is hetgeen waar de E-23 voor in de plaats komt. Uiteraard twijfel ik daar nog hard over, maar er moeten keuzes gemaakt worden want: Party8 komt eraan!
profilepic17_13.gif
fish-mini-aquarium.gif
smiley_panic.gif

Zo klaar weer. :icon_eek: Nu nog even een nachtje gaan slapen over de vraag of ik nu het LiLi EX-23 frontje ga combineren met een deel zelfgemaakt front, of gewoon de EX-23 dumpen en het gehele front van een plaatje brushed alu maken. :120:

Maar die LiLi EX-23 vind ik zo op en top LiLi. Is een beetje de link naar de oldskool LiLi's.

Maar oordeel zelf en fantaseer er een mooi brushed alu plaatje onder met een stealth' dingetje voor de brander:

animals-32.gif

Laatst bewerkt:
ok ik vind het wel vet, maar het is te gaatjes achtig. :p

ik zie wel watje ervan maak :D !

Vind het zelf zo eigenlijk ook net te gaterig. Vanmiddag een alu plaatje zagen en kijken hoe dat staat.

DVD, waar is die?

oh btw, je XSPC Edge ligt hier ;)

:023:mad:Edge. Shroud zal denk ik binnenkort ook gestuurd worden. :)

stealth neem ik aan, ik hoop alleen niet dat je dat hele vierkante vlak mee naar voren neemt als je dvd open gaat :p

De gedachte was wel langsgekomen, maar dan om het hele gedeelte te laten kantelen.

Leek me alleen erg lastig om dat netjes te maken; met scharniertjes enzo + alles precies laten passen + mijn mod tools en mod skills = beter niet doen. :p

heel leuk idee coolfris dat stealth, maar gat gaat dan echt wel heeel moeilijk worden...
dan moet je zelf een heel ander concept als normaal (scharnier+veertje) bedenken..
want zoals je in jou pics al kunt zien zou hij dan achter het randje van je dvd laten blijven hangen als die terug naar binnen wilt...

Misschien dat dat soort dingen met die rand wel op één of andere manier op te lossen is. Maar nu even niet ... geen tijd + die andere dingen die ik al noemde = niet doen. ;)

geen tijd...idd geen tijd:

profilepic17_13.gif
fish-mini-aquarium.gif
smiley_panic.gif

en het originele lian li frontje? voor een dvd, dan daaronder voor die aqua dingen dat front van die hdd kooi en bovenin 2 met gaatjes? denk dat dat imho het snelste vooruit gaat zodag je dan over kan gaan naar de andere zaken ;)

De DVD speler zit ongeveer een halve bay lager dan standaard ivm de ruimte voor de pompjes, rad en fan. Met dat originele lili voorkantje voor disk afspelers komt er een spleet boven dat frontje. Die kan natuurlijk ook opgevuld worden, maar dat is een optie die ik als één van de laatste ga bekijken. Een strak geheel lijkt me nl mooier.
Op zich heb ik alle tijd nog, zolang er bijna dagelijks maar iets gebeurd. Snelheid is dus geen prioriteit. ;) Maar ik moet wel bezig blijven om er genoeg tijd aan te kunnen geven voor een mooi eindresultaat. Dan kan ik daarna voorlopig weer een tijdje lekker nietsen. :098:

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan