:icon_karu:
Kleine nachtelijke update
Vanmiddag nog even zitten stoeien met slangroutes van de
pompen naar de rest van de aansluitpunten. Diverse schitterende combinaties passeerden de revue. Helaas geen pics van genomen. :098:
Maar hoe mooi die slangen en fittingcombo's er ook uit zagen, de twee pompjes daar beneden in de kelder bleven een beetje rommelige indruk maken tov van de bling in de bovenkamer. Alle pompstandaards en combinaties daar onderin heb ik uit geprobeerd zonder bevredigend resultaat.
Dus de boel maar weer stil gelegd.
Vannacht een helder moment. :icon_eek:
Door het wegvallen van die radiatortoeter uit de 5.25" bay is er natuurlijk weer een nieuwe situatie ontstaan. Ruimte genoeg om daar twee DCC pompjes op op een mooie symetrische wijze te plaatsen. Symetrie doet het altijd goed voor het oog.
Dat ga ik morgen verder uitspitten. Hieronder een paar nachtelijke sfeerplaatjes van de nieuwe opstelling van de pompjes:
Met hulp van Bp
fittingen gaat dat wel goed komen.
Slangroute zal wel drastisch aangepast moeten worden, maar dat gezoek is juist één van de leukere dingen.
En toen was de kelder dus leeg................................:idea:
...
Plek genoeg om het vierde rad weer terug te halen! Goed nieuws voor Oli4v, want die komt in de CPU loop.
Het vierde rad dat daar nu ligt is een
Swiftech MCR120. De verf heb ik daar al eerder vanaf gehaald. Die hoef ik alleen nog maar even te schuren en polijsten. Meer bling!
De decoupeerzaag kan ook weer voor even uit de koffer gehaald worden om een gat te maken voor dat rad. Wat betekend dat de kast nu voor 100% zeker voor een tweede keer gedemonteerd zal gaan worden. :032:
En nog meer bling: ik ga het omhulsul van de brander ook schuren en polijsten.
Lijkt het gelijk iets ruimer met die twee pompjes daar.
Ik heb 'm in ieder geval gisteren al uit elkaar gehaald.
oh ja, de D5 valt nu af....
:icon_karu:
...