STrakke boel !
V vincent Gouden member 20 april 2011 #143 Zo, dadelijk is kijken als die bakfiets imam al wakker is. kunnen we hem afmaken
Traxtorm Member 21 april 2011 #145 Helaas geen update (Die er wel kan weze) Morgen op de Party is de update te zien
Thierry perfectly imperfect 22 april 2011 #146 Traxtorm zei: Helaas geen update (Die er wel kan weze) Morgen op de Party is de update te zien Klik om te vergroten... BoeH!!! en ik dan.. ik ga niet naar de TP9 en krijg dus de update niet te zien
Traxtorm zei: Helaas geen update (Die er wel kan weze) Morgen op de Party is de update te zien Klik om te vergroten... BoeH!!! en ik dan.. ik ga niet naar de TP9 en krijg dus de update niet te zien
Traxtorm Member 2 mei 2011 #149 Sorry heren.. Heb nog geen tijd kunnen nemen om wat beter foto's te schieten.. ff copy paste Binnenkort betere foto's
Sorry heren.. Heb nog geen tijd kunnen nemen om wat beter foto's te schieten.. ff copy paste Binnenkort betere foto's
Traxtorm Member 11 september 2011 #151 Oke.. Inmiddels een nieuwe graka besteld (gepost in een ander topic) En vandaag opgehaald! Hier zijn een paar foto's Helaas nog niet in de kast zelf want moet nog wat aanpassen van de week als het meezit
Oke.. Inmiddels een nieuwe graka besteld (gepost in een ander topic) En vandaag opgehaald! Hier zijn een paar foto's Helaas nog niet in de kast zelf want moet nog wat aanpassen van de week als het meezit
dennuzzz Prutser 13 september 2011 #156 heb je nog wat zaadjes over van die geldboom van je? tering wat een kaart! nice
Traxtorm Member 13 september 2011 #157 Yes, een Mars II Helaas geen zaadjes over meer.. Heb alleen een probleem alweer :S.. Kaart hangt scheef! Waarschijnlijk het probleem waar de kaart aanvast zit dun aluminium..
Yes, een Mars II Helaas geen zaadjes over meer.. Heb alleen een probleem alweer :S.. Kaart hangt scheef! Waarschijnlijk het probleem waar de kaart aanvast zit dun aluminium..
dennuzzz Prutser 13 september 2011 #158 haha das jammer misschien een beugeltje maken dat hij weer recht komt te hangen?
Traxtorm Member 13 september 2011 #159 Het probleem is dat de kaart er verder goed inzit maar aan de onderkant gaat ie naar links.. Kan de kaart wel bewegen maar doe dat niet al te graag! Laatst bewerkt: 13 september 2011
Het probleem is dat de kaart er verder goed inzit maar aan de onderkant gaat ie naar links.. Kan de kaart wel bewegen maar doe dat niet al te graag!
JeanPaul Bros Family 13 september 2011 #160 Hoeveel connectors zitten er op ? anders ff een beugeltje van de GTX580 bestellen ofz?