• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[IN-ACTIVE] Silverstone TJ07 + Mods

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lqd

www.HARD.fm
0. Volledige naam van het product
Silverstone TJ07 zonder window + Inverted ATX moboplate + custom lasercut sidepanels + custom made plexi + fillport + DVD Slimdrive
1. Welke datum heb jij het product gekocht?
Ergens 10/11/2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik.
te lang
3. Waarom wil jij het verkopen?
Ga een nieuwe pc bouwen.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Ja, maar de garantie is wel redelijk weg nu.
5. In welke staat verkeerd het verkochte product?
Dat laat ik aan jou gevoel over.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.)
Ja
7. Wat is je richtprijs?
Zie onder.

Hierbij de fotosessie:

front.JPG

Dit is de voorkant van de kast de gaten zijn precies zo groot als een SSD. Het plastic zit er nog omheen, het is dus transparant. Om het mooi te maken heb ik er een melkwitte plexiglas plate bij die je erachter kan schuiven.


customleft.jpg

Dit is de custom panel waar de drivebays zich bevinden en ruimte is voor 2 belkin switches (power+reset) en een aquaero5 XT (past perfect!) en een slimdrive, het 420rad rooster past precies op de zijkant. Het 'raam' zit nu in de kast, er zit nog wit plastic overheen om beschadigingen tegen te gaan.

topandfront.JPG

Hier zie je de voorkant met de het bovenste venster beide nog nieuw in het plexiglas (custom lasercut!)

fillport.JPG

Dit is een gat voor een fillport die er perfect in past (bitpower, krijg je erbij)


moboplate.JPG

De plate zit om het moederboard heen en kan zo de kast ingeschoven worden, er is ruimte achter de plate om je kabels weg te werken zoals je kan zien aan de power kabel.

rack.JPG

De drivebays racks, deze heb ik 3 gaten ingeboord om de slangen kwijt te kunnen; hier zit ook een sidepanel bij zodat deze kant niet zichtbaar is in de kast.

midplate.JPG

Dit is nartuurlijk het toppunt van schoonheid met veel ruimte om alle kabels etc weg te werken.

preview.jpg

De kast inelkaar met de plexi midplate (zitten nog geen gaten in)

1.jpg

Hier kan je de aansluiting van het moboplexiglas op de kast goed zien, moeten nog gaten in komen om het vast te zetten.

2.jpg

Hier zie je wat drives gemonteerd en de witte plexiglas plaat op de zijkant van de drivebays.

3.jpg

Ruimte voor de belkin vandal switches en de aquaero5 XT.


Nu denk je bij jezelf, best leuk gedaan, waarom verkoopt die mafkees dit?? kast 280 euro, inverted atx voor 35e, custom side plates a 500e dvd slim drives etc. Nou ik ben erachter gekomen dat ik en geen geduld heb en 2 linker poten, check die midplate bijvoorbeeld. Ik heb het wel gehad met modden en wil nu gewoon computeren en niet meer mieren met plexiglas en waterslangen etc, ik wil gewoon mensen kapot schieten (in BFBC2) en dat kan nu niet. Dus heb ik een nieuwe pc aangeschaft en hou ik het maar op een wijze les die ik hard(.fm) geleerd heb.

Je kan hier nog een vette mod van maken mocht je 2 rechtenhanden hebben.

De verkoop bestaat dus uit:

-TJ07
-Inverted ATX mod
-2 Custom sidepanels (1 staat niet op de foto, deze heeft enkel een 360 uitsparing met een radgrill erbij (voeding hoeft niet in het zicht))
-1 custom window (past naadloos in de custom zijkant)
-1 custom top window
-Originele sidepanels (zonder window)
-dvd slimdrive
-480 en 360 radgrill
-Bitpower fillport.
-de HDD bays krijg je er uiteraard ook bij
-mijn overige alu en plexiglas krijg je er ook bij. (oa. alu kabelgoten etc)

Bijelkaar was dit ongeveer 1000,- ik zou zeggen begin met bieden.

Mocht je interesse hebben in de hele setup dus deze kast + xeon 3520 + Evga x58sli le en 6gb en 5850 (alles onder water) dan maken we er een mooie prijs van! Dan heb je een vette custom case waar je met wat slangen en fittingen en pomp een mooie mod van kan gaan maken met nog best wel high end hardware.
 
zou je mischien nog AUB eens wat beter pics van de case overdag kunnen schieten ?

Ik had in gedachte om een TJ07 te gaan aanschaffen voor in de zomer nog wat te modden mocht ik me vervelen mischien is dit wel een leuke kans om het verder af te maken .

Maar ik zou dan graag alle details willen zien :)

Mvg jean paul
 
ik zit nog op mijn werk, dus nog niet nee.... ik ga er nog een paar voor je maken! maare je mag ook wel langskomen kan je het zelf bekijken.... ik woon in Adam...


Nog dingen die je specifiek op de foto wil hebben??
 
Dat gaat hem dus niet worden eh !:p

Ik woon in maastricht en hebben thuis een zaak waar ik 6dagen werk in de week , dus ff naar amsterdam komen zit er niet in .

Echter mag je mij wel de prijs eens door pmen wat je er in gedachte voor hebt , want ik ben niet van plan om er een hoog bedrag voor te gaan geven aangezien er nog redelijk wat aan moet gebeuren en voor 260 een gloednieuwe heb met een fabrieks window :)
 
verkoop je je mobo apart?

Ja, zie andere advertentie!

Dat gaat hem dus niet worden eh !:p

Ik woon in maastricht en hebben thuis een zaak waar ik 6dagen werk in de week , dus ff naar amsterdam komen zit er niet in .

Echter mag je mij wel de prijs eens door pmen wat je er in gedachte voor hebt , want ik ben niet van plan om er een hoog bedrag voor te gaan geven aangezien er nog redelijk wat aan moet gebeuren en voor 260 een gloednieuwe heb met een fabrieks window :)

Voel je vrij om mij een bod te doen via PM of hier is ook goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
alain-s [IN-ACTIVE] Custom made parts for silverstone TJ07 Verkocht 1
alain-s [IN-ACTIVE] Originele midplate van Silverstone TJ07 Gevonden 0
Aequitis [IN-ACTIVE] Silverstone Strider ST1000-NV (1000w) Verkocht 0
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
Jason Watercool HEATKILLER V EBC - Active Backplate for RTX 3080/3090 EVGA FTW3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisblock Aurora GPX-N Acryl Active Backplate 3090/3080 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D 2 GPU's met active backplate koppelen HighFlow Forum 7
Jason EK-Quantum Vector XC3 RTX 3080/3090 Active Backplate Acetal & D-RGB Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector RE RTX 3080/3090 Active Backplate Acetal & D-RGB Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Pharlap [IN-ACTIVE] 240mm Radiator van H100 + 2x G1/4 fitting Verkocht 2
lemonade [IN-ACTIVE] GPU Waterblock EK-FC7970 Nickel EN Acetal CSQ Verkocht 2
stefan787 [IN-ACTIVE] Corsair Dominator CMD8GX3M4A1333C7 Verkocht 6
F Kryoconnect for active back plates Waterkoeling 1
G [IN-ACTIVE] Computer, watergekoeld Verkocht 6
H [IN-ACTIVE] EK-Supreme LT UNI Nickel Plexi Verkocht 0
gerjanlubbers [IN-ACTIVE] 2 EK en 8 Feser fittingen. Verkocht 0
F kryoconnect kit for kryographics with active back plates, Waterkoeling 2
D [IN-ACTIVE] Asus Maximus VI Formula Verkocht 1
nicvdv [IN-ACTIVE] ipad Mini Verkocht 3
nicvdv [IN-ACTIVE] medion case Verkocht 1
nicvdv [IN-ACTIVE] 17" Dell 1707FPc DVI LCD Monitor w/USB Hub Verkocht 3
k.3nny [IN-ACTIVE] EK Acetal/nickel maximus 4 gene-z Verkocht 1
k.3nny [IN-ACTIVE] EK universeel blokje 30incl Verkocht 8
S [IN-ACTIVE] Swiftech Komodo 7970 Koelblokken Verkocht 6
S [IN-ACTIVE] EK-Multioption X2 RES 250 (Advanced) Verkocht 2
S [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower Fittingen aangeboden! Verkocht 1
XenoMorpH [IN-ACTIVE] EK Water Blocks EK-FC7970 DCII - Acetal+EN (Nickel) Verkocht 5
nicvdv [IN-ACTIVE] Dell DHS Te koop Verkocht 10
L [IN-ACTIVE] Phobya G-Changer 280 + 2x 140mm Sharkoon system fan (Power) Verkocht 0
stefan787 [IN-ACTIVE] 10MM (3/8 ID - 1/2 OD) Feser Verkocht 6
Traxtorm [IN-ACTIVE] 2x ASUS Mars II Verkocht 14
Traxtorm [IN-ACTIVE] Bitspower Black Freezer EIX58NSC Kit (EVGA X58 Classified) Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] 2x EVGA X58 Classified (759) DEFECT Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] SLI Bruggen, Crossfire brug. Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] Evga ecp Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] Bitspower BLACK FREEZER Asus Rampage III Extreme Verkocht 0
Traxtorm [IN-ACTIVE] 2x EVGA GTX275 FTW's Verkocht 0
D [IN-ACTIVE] Asus rampage 3 extreme waterblok (EK-FB RE3 - Nickel) Verkocht 0
tomasvanderpijl [IN-ACTIVE] EK Waterblocks EK-D5 X-TOP CSQ - Acetal Verkocht 5
S [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower fittingen Verkocht 0
S [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower fittingen Verkocht 0
S [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower fittingen Verkocht 2
R [IN-ACTIVE] Corsair 800D Verkocht 3
P [IN-ACTIVE] 10x 13MM (1/2) Feser Schroeffitting - G1/4 Verkocht 4
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
arwin74 [IN-ACTIVE] Cooler Master Eisberg 120L Prestige Verkocht 4
Stephan---pro [IN-ACTIVE] antec veris premier Verkocht 5
Stephan---pro [IN-ACTIVE] Alienware waterset cpu Verkocht 3
Dave-V [IN-ACTIVE] 9x Highflow Fitting Verkocht 0
l3p [IN-ACTIVE] 14 x G1/4" Black Sparkle Compression Fitting CC2 For ID 3/8" OD 1/2" Verkocht 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan