Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Behoorlijk stil...
Ondertussen wel nieuwe fittingen
*EDIT*
Owja, ik heb een hoorzitting gehad over m'n moederbord..
Krijg geen vergoeding, was net vrienden politiek :S
Bleef maar bij "het moest verzekerd verzonden worden" werden gewoon één of ander manier weggejaagd!
Maar het komt er zelfs op neer als je het verzekerd naar het buitenland is het daar niet meer verzekerd..
Ze zeiden zelfs dat je een ansichtkaart verzekerd moet verzenden!
Ik dacht eerst dat het om de grafische kaarten ging, maar nu ik de laatste foto bekijk (en de locatie van de bays)... Raven style mobotray . De I/O naar boven toe.
Jah,.. het aansluiten is ook geen uitdaging haha Vroeg me meer af wat en of je iets gaat doen aan het 'aanzicht' van de aansluitingen of neem je dat voor lief?
Als je nou eens iets creatiefs doet met bv een Thermochill Shroud PS120.2 Dual in combinatie met een Aqua-Computer RadGrillz Stripes 2x120mm Black? Je krijgt dan wel een verhoging op je kast, maar je ziet dan je aansluitingen niet zitten. Of je maakt zelf een rand welke precies de zelfde vorm heeft van het bestaande gat, met de rondingen op de hoeken, en je plaatst daarover een grill voor de lucht afvoer?
Als je nou eens iets creatiefs doet met bv een Thermochill Shroud PS120.2 Dual in combinatie met een Aqua-Computer RadGrillz Stripes 2x120mm Black? Je krijgt dan wel een verhoging op je kast, maar je ziet dan je aansluitingen niet zitten. Of je maakt zelf een rand welke precies de zelfde vorm heeft van het bestaande gat, met de rondingen op de hoeken, en je plaatst daarover een grill voor de lucht afvoer?