• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

L3p L4n

ziet er erg goed uit!! :D

mag ik wat vragen over de muis? is die fijn en speelt die een beetje in games? zoek nog een mooi budget muisje als opvolger van deze omdat deze aan het dood gaan is :p
 
Geweldige kast, ben erg benieuwd hoe (niet 'of', alle vertrouwen in) je 't passend krijgt!
Als je er een window bovenin maakt, maar goed waterdicht afdichten ivm. mensen die erboven staan te kwijlen. :p
Ik volg!
 
Vind het zelf ook nog steeds spannend of alles wel gaat passen :)


ziet er erg goed uit!! :D

mag ik wat vragen over de muis? is die fijn en speelt die een beetje in games? zoek nog een mooi budget muisje als opvolger van deze omdat deze aan het dood gaan is :p

Ik prik de muis eerdaags wel even over op mijn andere pc, voordat l3p L4n "game ready" is kan nog even duren :)
 
Weer een kleine update.

Kreeg vanmorgen te horen dat de Asus hardware met 2 weken binnenkomt, can´t wait ! :p

De laatste tijd ben ik nogal veel in gesprek met Kier en de pakjes gaan maar heen en weer met TNT :)
Ik vertelde dat ik nog sleeve bij MDPC-x moest bestellen maar dat ik weinig tijd had de komende weken.
Hij zei dat ik mijn voeding meesturen met wat andere producten en dan gingen we samen bestellen bij Mdpc-x.
Je gelooft het niet maar hij verveelde zich :p (Voordat hij zijn TJ11 kreeg)


Dus ... Made by Kier :)





En een week later lag dit alweer bij me op de tafel :)












Wat extra sleeve voor sata kabels en dopjes/moertjes van MDPC-X, de rest volgt :)



Richard ... bij deze, bedankt vriend ! Niemand die dit beter en sneller kan :)

En dan de 2e bestelling van Highflow.




Voor op de Koolance controller. 2 x Koolance temp sensor en 1 x Koolance flowsensor






Hopen dat hij naar de 5Ghz wil :)




Voor onderin de case. 92mm brushed aluminium fans.







En schilders tape, veel schilderstape om straks de gehele case af te kunnen plakken.
Het gele tape is extra glad zodat je er makkelijk met de decoupeerzaag overheen gaat.




Omdat ik pas sinds kort weet dat ik 2 x GTX580 Matrix koel moet gaan houden heb ik nu fans besteld die op 1500 rpm ipv 800 rpm draaien.
Gelukkig kon ik de blades zo omwisselen zodat ze toch rood blijven.





Achterste fan vervangen. Ook een zwarte fanguard ervoor.
Schroefjes misschien later zwarte inbus.



Dan de voeding ook maar aanpakken.



Dat viel nogal tegen, de leds gingen niet aan omdat de voedingsspanning voor de fan net te laag was.
Dus de soldeerbout er maar bij.




Voeding nu een aparte 12V voor de leds.



Nu alles rood en 1500 rpm (max)




Ik twijfel nog steeds of ik de fans aan de buitenkant doe en de radiatoren binnen, of de fans binnen en de radiatoren buiten.
De casewindow bovenin is toch getint dus het fel rode is straks veel minder.




Oh en de fans zijn nu allemaal voor toekomstige doeleinden te veranderen met 1 druk op de knop :)





Wederom bedankt Freddy voor de geweldige korting !
 
Voor wat klusjes moest ik een paar keer naar de Formido.
Elke keer kwam ik langs de dremel kast.
L3p d3sk heb ik volledig moeten doen met een slijptol, decoupeerzaag en accutol.
Kon het vandaag toch niet laten, er was een 20% kortingsactie :)



Zelfs nog een gratis accessoire als je registreert op de site :p



En voor alle toekomstige schade die ik aan cases ga toebrengen om het toch enigszins weer te kunnen bijwerken.



 
haha, l3p, doe je (ook) aan modelbouw? gezien je revell verf hebt :sarc: dat haal je niet bij de formido volgens mij :p

wel goed dat je ook aan de dremel gaat, echt een geschenk uit de hemel :D (en zo'n stand ook, ik heb een merkloze van de lidl voor 2 tientjes :p, werkt erg handig met boor werk)
 
Ben ik blij dat mn vader klus gek is, wij hebben ongeveer 4 dremels en een kast vol verf ^^
Wanneer komt er eigenlijk weer een update? Kan niet wachten :p
En je foto's werken niet.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
l3p [VERKOCHT] Origen ae S21T + Koolance fan/pump controller +RGB controller (L3p L4n) Verkocht 20
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 2
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 5
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 3
the_cyberspace Gefeliciteerd l3p! Felicitaties 5
Freddy Tweakers interviews FAT (Femke) en l3p (Peter) Cases en Modding 1
Sw333t Van harte gefeliciteerd Peter [l3p] Felicitaties 9
l3p L3p NUC Gallery & Build Logs 14
Sw333t Van harte gefeliciteerd Peter (l3p) Felicitaties 9
l3p L3p - SteigerWood Gallery & Build Logs 49
Sw333t Van harte gefeliciteerd l3p Felicitaties 17
Zwelgje Gefeliciteerd L3P Felicitaties 23
l3p L3p D3sk 2013 Gallery & Build Logs 42
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
DieHard L3p on 9GAG :D Algemene Discussies 3
l3p L3p - Parvum Systems S1.0 Gallery & Build Logs 117
l3p L3p AlCu Gallery & Build Logs 66
sir serial L3P Gefeliciteerd! Felicitaties 25
boefmans Feli l3p Felicitaties 0
W Gefeliciteerd L3p Felicitaties 33
F Eerste WC opstelling en heb hulp nodig !!! Doorverwezen door l3p Advies Waterkoeling Setup 4
l3p L3p gaat naar Asus Headquarters in Taiwan ! Algemene Discussies 159
l3p l3p's Nieuwe Site rdy ! Algemene Discussies 14
Quadcore Gefeliciteerd L3P en vrouw Felicitaties 27
Quadcore Van harte l3p Felicitaties 28
l3p L3p's D3sk Gallery & Build Logs 1365

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan