Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier de andere foto's van het uitpakken van de eerste spullen.
En natuurlijk een eerste bedankje aan deze geweldige sponsors !
Te beginnen met Freddy! Highflow.nl zal wederom hoofdsponsor zijn van dit project.
Bedankt voor het mogelijk maken van dit project d.m.v de geweldige korting!
Het grijs getinte plexi gaat gebruikt worden voor de casewindow die ik bovenin ga maken.
De andere platen moet ik nog achter komen hoe ik ze precies ga gebruiken
En de rest van de spullen. Ik kijk er altijd zo naar uit om nieuwe producten te testen.
En dan het uitpakken van dat gene waar ik al 5 jaar op wacht De Origen AE S21T
Ze was niet weg te krijgen bij het uitpakken
Marco van Cooler Master Nederland bedankt voor deze geweldig stille en toch krachtige voeding !
Dus alvast even het 1 en ander testen
Hier ga ik dus gaten maken voor de fans die op de radiatoren komen
Nogmaals bedankt Freddy !
Van medemodder Kier aka Richard 2 x 1 Meter RGB ledstrip met controller overgenomen.
Wat een geweldig spul zeg. Ook handig als je nog niet precies weet welke kleuren je wilt gebruiken in je build.
Het was de bedoeling om alles rood te doen, maar ik twijfel nu echt aan een rood / blauw thema.
Ziet weer mooi uit Peter. Misschien is het een idee om rood/blauw als combinatie te gebruiken. Rechterkant een rode strip, linkerkant een blauwe strip. Met twee CCFL-controllers krijg je leuke effecten.
Alles is nog lang niet binnen dus dat zal niet gaan
Ik hoop dat de tray handig is, maar de pomp en reservoir komen net buiten de tray te staan, dus nog maar zien hoe of wat.
Ziet weer mooi uit Peter. Misschien is het een idee om rood/blauw als combinatie te gebruiken. Rechterkant een rode strip, linkerkant een blauwe strip. Met twee CCFL-controllers krijg je leuke effecten.
Ziet er mooi uit dat ding, ben benieuwd naar wat je er mee gaat doen.. (jouw kennende blijft het niet bij een paar aanpassingen maar blijf je maar aanpassen)..