Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weer een kleine update tussendoor
(Langzaam komen we er wel)
Allereerst wil ik officieel een nieuwe sponsor aankondigen namelijk Corsair.
Na de Bit-Tech MOTY namen ze contact op voor sponsoring van toekomstige projecten.
(Dat kwam erg mooi uit en jullie willen niet weten hoe blij ik daarmee ben )
Gruwelijk zeg. Mag ik vragen wat je kwijt was aan dat lasersnijden+graveren ? Heb daar wellicht ook interesse in... Ben erg benieuwd. al weer naar de volgende update iig
Zie zo even op de site van graveco dat dat voor die afmetingen van l3p zn window rond de 40 euro ligt, is prima te doen als ik zie hoe goed ze dat gedaan hebben, erg nice. Alhoewel l3p overal connecties heeft zou t me.echter niet verbazen als t iets duurder uitvalt...
Niet dat ik je kunnen/vakmanschap niet vertrouw (we hebben er al wat van gezien ) maar was het mss niet beter geweest als je de window ook precies op maat had laten uitsnijden?
Maar man man man, wat ziet dat windowtje er mooi uit
Holy mother of .... dat ziet er gruwelijk uit. Ook die afgeschuinde randen, heerlijk. Weet in ieder geval waar ik de windows voor de CleanLi ga bestellen .
Niet dat ik je kunnen/vakmanschap niet vertrouw (we hebben er al wat van gezien ) maar was het mss niet beter geweest als je de window ook precies op maat had laten uitsnijden?
Maar man man man, wat ziet dat windowtje er mooi uit
Ik heb daar ook tijden over nagedacht, op het laatst zelfs aan wat ervaren modders die al vaker aan lasercutting gedaan hebben nagevraagd.
Het schijnt toch als je 3mm dik aluminium laat snijden bij de 1 en de plexi window bij een ander. Dat je kans hebt dat het niet helemaal gaat passen. Een naad van een halve milimeter zal al duidelijk te zien zijn.
Ook zal het dan helemaal niet goedkoop zijn, en ben een beetje bang om de black anodized en brushed panel op te sturen. (Is niet zomaar even bij te bestellen.
Hoop dus dmv veel schuren en veel vijlen de window met de hand passend te maken. (Zie het eigenlijk ook wel als een grote uitdaging, als is het 'maar' een casewindow )