Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De gelaserde plexi plaat aftekenen en die iets kleiner uitzagen. Vervolgens net zo lang vijlen en schuren tot hij past
Backplate word via de binnenkant van het koper block vastgezet
misschien een idee voor je plexi: maak er een groef in van 1mm diep(dikte van je plaat waar je hem inlegt) en laat je plexi net iets groter zijn dan je bedoelde raam dan is die vlak aan de oppervlakte en kan je hem misschien makkelijker bevestigen!
Klasse hoor! Props voor de makers! En een wel verdiende compliment. Het ontwerp is mooi en ben blij dat je de Mars II onderdelen gebruikt voor de top. Dat maakt het inderdaad af. Ben blij dat je zoiets kan delen met ons. Want voor velen is een Mars II niet haalbaar, laat staan een waterkoeling laten ontwerpen. Ben natuurlijk benieuwd naar het eindresultaat. Maar het proces om hem
Te maken is zeer interresant. Ik ben benieuwd. Respect.
misschien een idee voor je plexi: maak er een groef in van 1mm diep(dikte van je plaat waar je hem inlegt) en laat je plexi net iets groter zijn dan je bedoelde raam dan is die vlak aan de oppervlakte en kan je hem misschien makkelijker bevestigen!
Het probleem is dat de plaat alu waar hij inkomt 3mm is en de plexi plaat zelf ook 3mm.
Wil de bovenkant dus helemaal flush hebben. Het bevestigen is geen probleem, het precies pas maken zie ik iets tegenop
Klasse hoor! Props voor de makers! En een wel verdiende compliment. Het ontwerp is mooi en ben blij dat je de Mars II onderdelen gebruikt voor de top. Dat maakt het inderdaad af. Ben blij dat je zoiets kan delen met ons. Want voor velen is een Mars II niet haalbaar, laat staan een waterkoeling laten ontwerpen. Ben natuurlijk benieuwd naar het eindresultaat. Maar het proces om hem
Te maken is zeer interresant. Ik ben benieuwd. Respect.
Dank je Cygnitr0n!
Ik doe het allemaal ook alleen om er zelf van te leren te laten zien hoe het allemaal werkt.
Who on earth heeft er al 2 maanden een MARS II zonder er ook nog maar 1x mee gedraaid te hebben..
All for you guys
Echt geniaal gewoon, hoe je op zoiets kan komen!!
Heel veel respect voor de modders hier...
Zodra ik me dremeltje heb, gaan er ook mods volgen van mij..!!
mooie backplate en top heb je daar, zeer goed werk van die mannen. Ben wel eens benieuwd wat er van dat window gaan worden, de eerste keer dat ik het iemand zo zie doen.
Het probleem is dat de plaat alu waar hij inkomt 3mm is en de plexi plaat zelf ook 3mm.
Wil de bovenkant dus helemaal flush hebben. Het bevestigen is geen probleem, het precies pas maken zie ik iets tegenop