ok, hier ben ik dus ook al 3 maanden zoet mee....
Nee vriendelijke vriend, dat ik al heb betaald, was in goed vertrouwen. Ik dacht namelijk dat het allemaal wel goed zou komen.
Een kleine opsomming:
5 weken voor Campzone krijg jij mijn kast. Melding, het moet voor campzone afzijn.... das prima volgens jou
1 week voor campzone, ik krijg te horen dat dat niet gaat lukken, en je zal het grootste deel OP campzone afmaken. De kast kan ik al wel ophalen.
Die week kom ik mijn kast ophalen, en inbouwen bij jou thuis. Er beschadigen wat onderdelen van de kast, maar aangezien jij een week later toch op campzone zal zijn, is dat geen probleem.... een ''meester'' heeft daar trucjes voor om bij te werken. Ook het zijpaneel dat je zou dremellen is niet af.
Op campzone krijg ik plots te horen dat het er niet in zit. Je auto had geen ruimte meer voor mijn spullen. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben
Na campzone, we schrijven nu beging Augustus, vermeld je dat het niet zo soepel loopt. Ik zeg netjes dat het geen zeer groote haast heeft, maar dat ik het wel zsm wil zien. Advies van foto's plaatsten ed zijn blijkbaar nooit begrepen door jou.
begin September, ik geloof dat dat de tijd was dat je bijna overspannen was ofzo. Veel aan het werk, veel aan het modden, allerlei projecten die (ook hier op HF) afkwamen van andere mensen, maar nog steeds niet gehoord of gezien van mijn werk.
Dat is het punt dat ik er pissig om begin te worden. En net als Wwwicked ben ik het zat.
Hij krijgt echter al zijn spulletjes netjes, ik heb nog steeds niets.... nog niet eens een update, alleen maar wise-guy achtige taal.
Begin Oktober, 5 maanden na eerste contact. nog steeds niets......
Ik krijg op msn berichten, waarin ik netjes vraag, naar een leverdatum, ''S000n'' te horen.
Verder lees ik ineens op het forum dat je ''Voortaan doe ik geen grote spuit opdrachten meer, denk er zelf over om alles zo terug te sturen/laten ophalen.''
Bij navraag blijkt dit op mijn mod te duiden. Zonder ook maar enig voorafgaand contact.
Als je iets niet kan/wil doen, doe het dan niet, of zeg het af.
Op dit moment is er voor het werk betaald, ik wil dan ook dat mijn werk af komt, en liever gisteren als vandaag
Ik wil foto's zien, van de huidige staat
Ik wil een levertijd
en ik wil dat het goed gebeurd, oa het bijwerken van de huidige kast
zo niet, dan wil ik mijn geld terug en laat ik jou opdraaien voor de kosten van het overspuiten
Ik ben er klaar mee om alles netjes via PM, of MSN te doen. Aangezien ik daar geen normaal antwoord krijg.
Dan maar down and dirty, vol op een forum, bij je hoofd sponsor.
Demolisher, signing out