• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

K.3nny's Modservice.

Status
Niet open voor verdere reacties.
kenneth

na het heel veel keren op msn gevraagd te hebben (en geen normaal antwoord te hebben gekregen), hierbij vol voor iedereen te lezen

Wanneer is mijn build af?
waar blijven de foto's?
ben je er überhaupt wel aan begonnen?

Na 5 fricking maanden, wil ik antwoorden

Ik ben er nu echt goed ziek van, waar blijven mijn spullen. Er is immers al voor betaald.

Hij was voor het laatst online op:
Laatste Activiteit:14-10-10 20:54

Als ie weer online komt zal hij vast wel reageren en hopelijk met normaal antwoord.

ok, hier ben ik dus ook al 3 maanden zoet mee....
Nee vriendelijke vriend, dat ik al heb betaald, was in goed vertrouwen. Ik dacht namelijk dat het allemaal wel goed zou komen.

Een kleine opsomming:
5 weken voor Campzone krijg jij mijn kast. Melding, het moet voor campzone afzijn.... das prima volgens jou
1 week voor campzone, ik krijg te horen dat dat niet gaat lukken, en je zal het grootste deel OP campzone afmaken. De kast kan ik al wel ophalen.
Die week kom ik mijn kast ophalen, en inbouwen bij jou thuis. Er beschadigen wat onderdelen van de kast, maar aangezien jij een week later toch op campzone zal zijn, is dat geen probleem.... een ''meester'' heeft daar trucjes voor om bij te werken. Ook het zijpaneel dat je zou dremellen is niet af.

Op campzone krijg ik plots te horen dat het er niet in zit. Je auto had geen ruimte meer voor mijn spullen. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben

Na campzone, we schrijven nu beging Augustus, vermeld je dat het niet zo soepel loopt. Ik zeg netjes dat het geen zeer groote haast heeft, maar dat ik het wel zsm wil zien. Advies van foto's plaatsten ed zijn blijkbaar nooit begrepen door jou.

begin September, ik geloof dat dat de tijd was dat je bijna overspannen was ofzo. Veel aan het werk, veel aan het modden, allerlei projecten die (ook hier op HF) afkwamen van andere mensen, maar nog steeds niet gehoord of gezien van mijn werk.

Dat is het punt dat ik er pissig om begin te worden. En net als Wwwicked ben ik het zat.
Hij krijgt echter al zijn spulletjes netjes, ik heb nog steeds niets.... nog niet eens een update, alleen maar wise-guy achtige taal.

Begin Oktober, 5 maanden na eerste contact. nog steeds niets......
Ik krijg op msn berichten, waarin ik netjes vraag, naar een leverdatum, ''S000n'' te horen.

Verder lees ik ineens op het forum dat je ''Voortaan doe ik geen grote spuit opdrachten meer, denk er zelf over om alles zo terug te sturen/laten ophalen.''

Bij navraag blijkt dit op mijn mod te duiden. Zonder ook maar enig voorafgaand contact.
Als je iets niet kan/wil doen, doe het dan niet, of zeg het af.

Op dit moment is er voor het werk betaald, ik wil dan ook dat mijn werk af komt, en liever gisteren als vandaag

Ik wil foto's zien, van de huidige staat
Ik wil een levertijd
en ik wil dat het goed gebeurd, oa het bijwerken van de huidige kast

zo niet, dan wil ik mijn geld terug en laat ik jou opdraaien voor de kosten van het overspuiten

Ik ben er klaar mee om alles netjes via PM, of MSN te doen. Aangezien ik daar geen normaal antwoord krijg.
Dan maar down and dirty, vol op een forum, bij je hoofd sponsor.

Demolisher, signing out

*haphap, meer niet te melden.

Ow btw al voor betaald? ok dan hoef ik er ook niks meer aan te doen dus :)

Om de boel wat duidelijker te maken heb ik dit gevraagd aan Kenny per PM:

Freddy zei:
Kan je jouw kant van het verhaal ook duidelijk maken bij de opdracht van Demolisher?

Want met jouw laatste reactie schept het niet echt duidelijkheid en lijkt het erop dat je jouw klanten niet serieus neemt.
Daar gaan zeker klachten over komen, terwijl het makkelijk te voorkomen als je in jouw topic uitlegt wat er aan de hand is.

Antwoord Kenny:

k.3nny zei:
Het gaat erom dat als je aan iets bezig ben dat ze dan OPEEENS hun pc terug willen omdat ze ze nodig naar een lanparty moeten, daarover ben ik pissed, en kon ik het niet afmaken!

dat weet hij dondersgoed, maar ik ben natuurlijk hier de pispaal, zo ging dat ook bij xxx, MaartenM heeft respect ookal duurt het lang maar HIJ houd zich aan de afspraak en IK ook.

Er lopen hier elk weekend wel 1tot4 personen buiten met een glimlach, sommige komen zelf vanuit gelderland voor 1 klein windowtje, dat is pas respect! of niet?

Er zijn nu twee mensen die nouw al die tijd te lopen zeuren, alle 2 geen haast en geen gedoe, maar vanaf de een of andere dag moet het opeens af zijn, Maar aangezien ik hier de diensten lever sta ik voor lul en hun niet want hun betalen mij natuurlijk.

k.3nny had nu geen zin om te reageren, dus heb ik maar het initiatief genomen om het hier te posten voordat het escaleert (ben al te laat geloof ik).

@ m.k.
Ik had je net ook al een PM gestuurd dat ook jij op jouw gedrag moet letten op dit forum, met name jouw gescheld is hier absoluut niet welkom.
Verder heb jij volgens mij geen zaken met k.3nny gedaan, dan is het ook niet voor jou en de rest nodig om hier de boel verder op te fokken.
Dat is iets tussen k.3nny en zijn klanten en dat zal tussen hen opgelost moeten worden.

Als subjectief persoon in dit verhaal lijkt het me dat K.3nny meerder projecten tegelijk heeft en dat hij de kast van Demolisher niet af heeft gemaakt omdat hij zo graag naar een lan wou?

Dus zonder dus die kast eerst af te maken neemt hij andere klusjes aan waardoor hij niet meer aan Demolisher zijn kast kan werken.

Niet om iemand de grond in te drukken ofzo, maar gewoon om een beetje overzicht te krijgen in de hele situatie.

-edit-Srry Freddy, had je post niet gezien (toen was ik aan het typen :p)

Nee demo's kast moest afzijn voor campzone :cool: maar de tijd tegenover het werk was gewoon zwaar onderschat. zoals hij zelf al wist. maar toch voor 150 euro een TOP case willen ;)

Waarvan ik er 100 aan schoonmaak spullen heb weggegooid ;) industrie afbijt 7 liter 56 euro :cool: gebeurde gewoon niks omdat die case zogenaamd profesioneel in een schuurtje was gespoten met 3 soorten verf ofzo.

Kenny, denk dat je even een weekje vrij moet nemen om na te denken hoe je het modden wilt aanpakken, ook achterstallig werk.
Het kan toch niet zijn dat we nou elke keer weer dit gezeik op het forum krijgen met al het bij komende commentaar?
Dit is de tweede dag dat ik snel een mod moest halen omdat het uit de klauwen begon te lopen

Ik kies geen kant want dat is tussen jou en je klanten, maar neem even een klein voorbeeld aan Freddy met communicatie, je hebt een goede service opgezet waar de meeste van ons niet eens zouden wagen, maar geef klanten wat informatie :)

Hey info genoeg: dat weet hij zelf ook, die case is gewoon on-be-werk-baar, omdat hij zogenaamd al eens goed aangepakt is. tjha wat hij wil.

(het is nooit mijn bedoeling geweest om iemand voor schut te zetten, of als pispaal te gebruiken. Dit is alleen gepost zodat ik eindelijk duidelijkheid krijg, want 1op1 gaat dat niet lukken)

Allereerst, Freddy, bedankt voor de duidelijke communicatie.

verder, Kenneth, dat de kast onbewerkelijk is, dat is nu wel duidelijk ja, maar het grootste gedeelte had je met 3 weken af. Dan lijkt mij dat de rest niet 20 keer zo lang kan duren.
En het is niet PLOTSELING he, dat ik het af wil hebben. Ik geef al geruime tijd aan dat het af moet komen.

Dat er iedere week 1-4 mensen blij weglopen is misschien ook wel het probleem. Als je die tijd netjes had gebruikt om mijn paintmod af te maken, hadden we dit gedoe nooit gehad.

Ik kan me nog iets herinneren toen ik jou voor het eerst aansprak over levertijden.
''Wie het eerst komt, wie het eerst geholpen word.''

Dit is niet flamen, dit is duidelijk maken dat het nu genoeg is geweest.
Ik heb je meerdere malen aangegeven, zoals al zo vaak beschreven hierboven, dat ik voortgangs foto's wilde zien.
Op msn, en in PB's heb ik aangegeven dat ik anders een post zou doen in dit topic.
Ik kreeg te horen, ''Blaffende honden bijten niet''.

Ik denk dat het nu aan mij is om te zeggen: *haphap

Over de betaling gesproken.
Ik heb je volledig card blanche gegeven. Ik kwam mijn spullen ophalen, jij gaf je bonnetje van de spullen die je gebruikt hebt, en verder niets. Ik heb netjes gevraagd, hoeveel wil je er voor hebben..... en daar kwam geen duidelijk antwoord op. Ik heb toen 150 euro gegeven. En kreeg niet het idee dat dit te weinig zou zijn. De deal was daarmee rond.

Beste hf leden

Beste hf leden

Ik volg dit topic al een tijdje op de achtergrond.

Ik vind het, en ik denk met mij vele andere zeer spijtig dat er zo'n negatieve sfeer over dit topic hangt.
Ik kan me ook voorstellen dat buitenstaanders die toevallig op het hf forum komen en beginnen met bladeren snel op dit "sticky topic" uit zullen komen.

Daarom hoop ik dat kenny snel orde op zaken gaat stellen en niet alleen voor de gedupeerde maar ook voor de naam van hf, dit is nog altijd het forum van de webshop hf van freddy.

@kenny
Beste kenny als ik het goed begrijp ben je nu fulltime bezig met modden en pc samenstellen.
Als ik mijn persoonlijke mening mag geven (dit is absolute niet neerbuigend naar jou bedoeld).
Is het niet verstandig jou modding (bedrijf) wat soepeler te laten lopen.
Bijv. door eerst voor de mensen die iets aan hun kast of ed. gedaan willen hebben een duidelijke offerte te sturen met daarin bijv.

kosten materialen die jij moet aanschaffen om de mod te doen.
vervangings kosten van gereedschappen: bijv de slijpschijfjes van een dremel, de dremel zelf die moet zich ook terug verdienen, enz.
Ik denk dat dit heel reëel is. ( ik doe namelijk het zelfde in mijn afdeling bij de offertes)

Uren: schat ongeveer hoeveel uur je er mee bezig bent ( is dit bijna of niet te doen maak dan een afspraak van het aantal uren dat jij denkt er mee bezig te zijn.
bijv. 20 uur spreek dat af en mochten er meer uren bij komen spreek je daarvoor een los uurtarief af)

een lever datum van het product: (dit is te doen als jij je uren maar goed in plant)
Ik weet ook dat dit er wel eens meer tijd in gaat zitten of dat er iets tussen door komt waardoor de de leverdatum niet meer haalbaar is.
zeg dan bijv. als ik er 20 uur over doe voor de mod dan is die 12-12-2010 gereed maar doe ik er meer uur over dan zal er een andere lever datum gemaakt moeten worden omdat ik ook rekening gehouden heb met 20 uur en er nu andere projecten ingeplant staan en ik het overige werk op nieuw moet inplannen.

Hou idd de mensen goed op de hoogte van de vorderingen dat staat op nr1 iedereen wil graag weten hoe het met hun product staat.

Mijn klanten vinden het ook vervelend als ik een project voor de helft doe en dan een week niks laat horen die willen dan ook graag weten wanneer ik de (brandmeld centrale) kom opleveren, ook al heeft de klant pas de helft betaald en komt het resterende bedrag pas na de oplevering.

Kenny als je hier weinig kaas van gegeten hebt is het misschien verstandig om er iemand bij te halen een een dergelijke offerte kan samen stellen en die de administratieve kant van "kenny's modservice" voor zijn rekening kan nemen.

Tot slot.
Kenny ik vind het een heel leuk idee dat je voor je zelf begint en er een leuk "bedrijfje" van wil maken en hoop dat je er verder ook heel veel sterkte mee en dat het maar mag groeien en je veel nieuwe klanten binnen haalt,
maar als je wilt groeien zijn positieve reacties van klanten een must.
Zonder positieve input van klanten gaat het nooit lukken.

Hoop ik dat dit weer een positief topic gaat worden en dat alle kanten straks zeer tevreden zijn met speciale kenny's modservice kast en dat alle huidige klachten zo netjes mogelijk afgehandeld worden.

Ook voor Freddy hoop ik dat dit weer snel positief kan worden en dat alle negatieve berichten ver in het verleden komen te staan.

Kenny veel succes met alles

Met vriendelijke groet,

Sebastiaan Bos (Basje)

Geweldige post van Basje, ik kan alles beamen wat hij hier gezegd heeft.
Als je hier (gedeeltelijk) je levensvoorziening van wilt maken zijn dit gewoon dringende aandachtspunten.
Dit zijn handige tips, niet alleen om de bloeddruk van je klanten omlaag te helpen, maar ook vooral die van jezelf.
Ik moet dan ook zeggen dat het in het begin veel is om op te zetten, maar als je een aantal zaken eenmaal in templates (excel bestandjes?) op de pc hebt staan is het alleen maar invullen en doorsturen/uitprinten.
Maakt het voor iedereen wel makkelijker :)

Post van Basje zegt alles wat ik ook wou zeggen. Maar inderdaad. Kenny, je bent een hele goede modder, maar misschien heb je nu iets te veel hooi op je vork genomen.
Als je nou is een duidelijke prijslijst gaat maken ofzo, en alles op papier zet. En dan 1 klant aannemen, en de volgende pas als die eerste klant af is. Zo begin je rustig, heb je wat meer tijd voor de builds!

Trouwens, dit is niet negatief, ik vind het geweldig wat je doet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, k.3nny. Felicitaties 1
k.3nny k.3nny's LuxuryWater Coolermaster case. Gallery & Build Logs 50
sir serial Gefeliciteerd K.3nny!! Felicitaties 26
k.3nny K.3nny's Parvum Aurora case Gallery & Build Logs 76
k.3nny K.3nny's Topnotch Phantom 820. Gallery & Build Logs 94
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
M Gefeliciteerd k.3nny Felicitaties 18
k.3nny k.3nny's Dreamhack lanbak! Gallery & Build Logs 11
k.3nny k.3nny's AcidBench. Gallery & Build Logs 103
Fall3n Happy Bday K.3nny Felicitaties 25
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
k.3nny k.3nny GoldFenix. Gallery & Build Logs 40
k.3nny k.3nny StreetFighter! Overige Builds 12
k.3nny k.3nny DuaLLPhantoM. Gallery & Build Logs 537
k.3nny [TKA]Alles van k.3nny wegens actieve stop. Verkocht 33
k.3nny [VERKOCHT] K.3nny's T1R COMPLEET! Verkocht 6
k.3nny k.3nny CleaN-TJ07 *build for WWW.HARD.FM Gallery & Build Logs 32
k.3nny k.3nny - StN Campzone 10dagen caseBuild Gallery & Build Logs 77
k.3nny k.3nny Campzone build Gallery & Build Logs 12
k.3nny k.3nny Tec700DD Gallery & Build Logs 136
k.3nny k.3nny Computerhoek rebuild. Overige Builds 17
k.3nny K.3nny's LiLi t1R Gallery & Build Logs 46
Fedmas K.3nny's Website Algemene Discussies 0