• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

K.3nny's Modservice.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd Ik ga iets zeggen kort maar krachtig: Kenny tis highflow mensen zijn stiptheid en juistheid gewoon ;) (voor klanten maakt het niet uit of je ziek bent of je vrouw net dood is ze willen enkel hun speeltje en liefst gisteren nog)
Dit is nu eenmaal het leven van een "zelfstandige" zou ik zo zeggen.
Toen ik 18 was werkte ik als zelfstandige in men eigen dealerschap 13u gem. per dag 7/7 om mijn werk rond te krijgen ik heb soms 17u op een dag gewerkt om toch men afspraken na te komen.
Call it attitude

Dit is enkel een heads up, je bent een kei van een kerel maar niet erg punctueel :|

btw Rome is ook niet gebouwd op 1 dag ;)

Ok,

Om er dan maar eens vaart achter te zetten.
Kenneth, ik wil mijn spullen terug, en mijn geld.
150 euro wel te verstaan. Geen geleverd product volgens afspraak = ontbinding.

Ook kom ik mijn spullen wel ophalen. Ik wil niet dat TNT zogenaamd al mijn spullen kapot heeft gemaakt onderweg, daar pas ik voor.
Ik wil weten wanneer ik het kan ophalen, en wil vooraf het geld op mijn rekening hebben staan.

Demolisher

Okay prima, kun je dan ook de tracktrace geven zoals gevraagd dan kan ik in de gaten houden wanneer er iemand thuis moet zijn.

Alvast bedankt

Maarten

@k3nny

ik wil niet lullig doen, maar ik vind dit nou niet echt iets om leuk te vinden... dit geeft jou alleen maar slechte publiciteit -->> minder klanten -->> minder geld -->> etc...

Mensen die hier aan de deur komen praten wel anders ;)

En hun snappen mijn levens situatie, wat ik over internet zeker niet ga verwoorden.

Ik ben iemand die zeker wel snel kan werken, maar de heletijd mij op de vodden zitten etc, daar hou ik helemaal niet van.

Eerlijk gezegd vindt ik deze reacties niets dan onbeschoft en lege beloftes zoals we verleden week (en daarvoor) hebben gelezen die niet worden nagekomen.
Dit is geen doen, zeker niet hier met Freddy als hoofdsponsor.

Bij deze dien ik als eerste het verzoek in dat deze topic wordt ge-unpinned, zodat het verdwijnt in de dode threads op de volgende pagina`s zodra niemand meer wat heeft toe tevoegen/opgelost.

@k.3nny
Jij komt op dit moment volledig onbetrouwbaar over.

Wacht freddy staat hier volledig buiten, en geeft mij ook geen ondersteuning, wat ik ook niet wil/gevraagd heb.

Dus laat freddy erbuiten aub :)

En hoe ik nu overkom kan me niet veel schelen, mensen die mij IRL kennen weten hoe ik ben. en geloof me ik ben helemaal niet moeilijk, integendeel zelfs, maar mensen denken dat als je eenmaal een naam heb dat je dan ook HET ben, nouw geloof me ik kan dan wel zo goed zijn in casemodding, maar ik heb nog niks gehoord hoor van niemand niet :)

Dit maak ik uit van JOUW replies, of gebrek aan...

Jou builds worden gesponsord door Freddy, heb je in je sig staan, je was een mod, pinned topic en deze onzin verkoop je JOUW klanten op het forum van Freddy.

Doh?

Kenneth, ik ben naar jou toegekomen voordat jou casemod service goed en wel was begonnen.
via pm heb ik je gevraagd of je wat zag in het spuiten van mijn kast...

Ik weet dat ieder mens gebreken heeft, geloof me, ik werk in een ziekenhuis, ik kan het weten.

Maar, 6 maanden de tijd, waarvan je gewoon 5 maanden werk, en dus inkomen gehad hebt.
Nul comma niets doen aan een mod? Dat kan niet als het aangenomen werk is.

In de shoutbox liet je weten dat je te weinig hebt gerekend voor de mod.
Das dan jammer, want ik heb duidelijk gevraagd of het zo voldoende was. Antwoord was volmondig ja.

De beloftes, en smoesjes zijn nu te ver gegaan.
Van: hij staat bij mijn schoonvader in de schuur, ik ga hem dit weekend afmaken.
Tot: ik zet morgen pics online, geen loze beloftes hoor ;)

zoals eerder genoemd wil ik al mijn geld, en mijn kast onderdelen terug
Jou advies zal ik ten harte nemen, en ik hoop dat brinkdinges nog iets voor mij kan doen.

Helaas heb ik deze topic moeten sluiten.

Ik zie nu al dat er straks flink gevochten wordt in deze topic en dat wil ik voorkomen door deze topic te sluiten.

AUB informatie vragen via PM of andere manier.

Gr,

Wouter.

Waar blijven mijn spulletjes

Een goede namiddag allemaal,

Bij deze wil ik een topic openen omdat ik graag openbare duidelijkheid wil. Zoals jullie allemaal al wel zullen hebben vernomen was er wat hommeles in het Modservice topic van kenneth, dit monde uit tot wat verbale ruzie, waarna het topic is gesloten. Kenneth melde mij en Demolisher (stefan) dat we onze adressen konden sturen want hij was klaar. (ergens 2 weken terug)

Dacht ik zoek eventjes naar het modservice topic maar deze blijkt al verwijderd te zijn, tot mijn ongenoegen.

Nu zullen jullie natuurlijk zeggen, wat zeur je, het is toch klaar en wordt opgestuurd. Nou hier gaat het dus fout, ik heb kenneth mijn adres gestuurd met de vraag of hij een tracktrace wil geven zodat ik het pakketje kan volgen. einde van de week nog niets ontvangen dus kenneth gemaild. maar krijg geen gehoor. we zijn nu alweer een week verder, en weer geen pakketje, Kenneth komt hier wel online en je gaat me niet vertellen dat hij mijn mails niet leest. heb er zeker 3 gestuurd met de vraag wanneer gaat het op de post en wat is tracktrace.

Maar krijg gewoon geen gehoor. Stefans pakketje zou vrijdag zijn verzonden melde hij mij, maar over de mijne weet ik nog steeds niet.

Sorry mensen dat ik het op deze manier moet doen maar ik ben het onderhand zat met kenneth, het is een goede jongen, en daar heb ik dan ook bijna 5 maanden terug mijn vertrouwen ingestoken en een voeding, 150 euro aan sleeving, 2 fans en mijn frontpanel connectors gestuurd.

Ik wil ze terug. het is klaar, stuur het op en iedereen is blij, wat is hier toch het probleem. er zijn nog honderd en 1 dingen die ik zou willen zeggen maar ik houd het hier maar bij.

Kenneth reageer eens een keer en stuur mijn pakket eens terug.

Groeten Maarten

Vandaag is alles op de post gegaan, zoals laten weten @ soppy ;)

Maarja geduld is een schone zaak, wie weet had ik je wel een PM gestuurd? maar dat is nu niet meer nodig ;)

En ik had bijna jouw al stefans spul gegevens en dat was ook niet de bedoeling, vandaar, ik heb ook een 4 dagen geen pc gehad omdat me vid-kaart eruit lag :)

Toen heb ik aan stijn/stn gevraagd om gegevens :)

Tjha dit keer ging het ECHT mis, maarja dat staat gelijk weer als een stempel he :)

En tjha het is me eigen schuld, I knowz

als ik dan ook nog ff wat mag vragen??

waar blijven mijn hd bays van de 700D die ik van je heb overgenomen??

en de pci slot covers???

grtz pLaSmA

Oeh die zal ik indd is uit die case halen! Echt compleet vergeten sorry! ik heb ook nog 1! hdd houder terug gevonden :)

Brb in 5 min :D

021120101433.jpg

Alle 7 terug gevonden (waarvan er dus 5 in de highflow mod zaten :) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, k.3nny. Felicitaties 1
k.3nny k.3nny's LuxuryWater Coolermaster case. Gallery & Build Logs 50
sir serial Gefeliciteerd K.3nny!! Felicitaties 26
k.3nny K.3nny's Parvum Aurora case Gallery & Build Logs 76
k.3nny K.3nny's Topnotch Phantom 820. Gallery & Build Logs 94
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
M Gefeliciteerd k.3nny Felicitaties 18
k.3nny k.3nny's Dreamhack lanbak! Gallery & Build Logs 11
k.3nny k.3nny's AcidBench. Gallery & Build Logs 103
Fall3n Happy Bday K.3nny Felicitaties 25
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
k.3nny k.3nny GoldFenix. Gallery & Build Logs 40
k.3nny k.3nny StreetFighter! Overige Builds 12
k.3nny k.3nny DuaLLPhantoM. Gallery & Build Logs 537
k.3nny [TKA]Alles van k.3nny wegens actieve stop. Verkocht 33
k.3nny [VERKOCHT] K.3nny's T1R COMPLEET! Verkocht 6
k.3nny k.3nny CleaN-TJ07 *build for WWW.HARD.FM Gallery & Build Logs 32
k.3nny k.3nny - StN Campzone 10dagen caseBuild Gallery & Build Logs 77
k.3nny k.3nny Campzone build Gallery & Build Logs 12
k.3nny k.3nny Tec700DD Gallery & Build Logs 136
k.3nny k.3nny Computerhoek rebuild. Overige Builds 17
k.3nny K.3nny's LiLi t1R Gallery & Build Logs 46
Fedmas K.3nny's Website Algemene Discussies 0