Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
aangezien jij nu je spulletjes krijgt, ben ik heel benieuwd naar de ETA van mijn mod....
Gisteren Kenneth even op msn gesproken... kreeg alleen soown te horen.... iemand was ziek geworden en die verveelde zich, dus hij ging eerst weer eens een andere mod in elkaar zetten.............
Bij deze wil ik Kenneth ook eventjes feliciteren met de vooruitgang van de ModService, is altijd wel leuk als je van je hobby je werk kunt maken ook al is het voor 3 dagen in de week.
Verder zit ik ook in een zelfde molen als een paar andere merk ik, had namelijk 2 maanden terug mijn voeding opgestuurd om hem te laten sleeven door Kenny, maargoed waren wat probleempjes want de HX850 wou niet echt meewerken dus hij heeft een maand er niets aan kunnen doen. +/- 3 weken terug had hij de oplossing gevonden. maar sindsdien ook niets meer gehoord van de stand van zaken. had hem 17-09-10 nog gemaild maar ook daar geen reactie op. mijn pc staat nu al 2 maanden stil omdat er geen voeding inzit, heb hem toch best hard nodig voor school dus hoop dat mijn voeding toch een dezer dagen af is.
Wacht het maar even af, hier wat pics van wat kenny al had gedaan. toch wel kwaliteit werk hoor.
Bedankt voor je reactie, hoop dat je het weekend weer wat kunt afronden. We horen het wel aan het einde van het weekend wat je klaar hebt gekregen. Zou wel super zijn als mijn pc weer eens aankan na 2 maanden.
Cool dat je je ook gaat inschrijven Kenneth, een beetje concurrentie is nooit slecht Gelukkig ben jij andere dingen van plan dan ik, wellicht kunnen we dan nog eens samenwerken