• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

K.3nny's Modservice.

Status
Niet open voor verdere reacties.
aangezien jij nu je spulletjes krijgt, ben ik heel benieuwd naar de ETA van mijn mod....
Gisteren Kenneth even op msn gesproken... kreeg alleen soown te horen.... iemand was ziek geworden en die verveelde zich, dus hij ging eerst weer eens een andere mod in elkaar zetten.............

ik zit me al 3 maanden KAPOT te vervelen!

Modservice

Hey mensen,

Bij deze wil ik Kenneth ook eventjes feliciteren met de vooruitgang van de ModService, is altijd wel leuk als je van je hobby je werk kunt maken ook al is het voor 3 dagen in de week.

Verder zit ik ook in een zelfde molen als een paar andere merk ik, had namelijk 2 maanden terug mijn voeding opgestuurd om hem te laten sleeven door Kenny, maargoed waren wat probleempjes want de HX850 wou niet echt meewerken dus hij heeft een maand er niets aan kunnen doen. +/- 3 weken terug had hij de oplossing gevonden. maar sindsdien ook niets meer gehoord van de stand van zaken. had hem 17-09-10 nog gemaild maar ook daar geen reactie op. mijn pc staat nu al 2 maanden stil omdat er geen voeding inzit, heb hem toch best hard nodig voor school dus hoop dat mijn voeding toch een dezer dagen af is.

Wacht het maar even af, hier wat pics van wat kenny al had gedaan. toch wel kwaliteit werk hoor.

010920101110.jpg

010920101104.jpg

Ik hoor wel iets van je Kenneth.

Groetn Maarten

Kan je nagaan hoe druk ik het heb, veel mesnen komen gewoon ff langs voor hun shit, maar snel toch een avond kwijt.

1 oktober wordt alles anders!

Btw maarten en stefan, Van het weekend vlieg ik de garage weer in hoor ;)

modservice

Hey Kenneth,

Bedankt voor je reactie, hoop dat je het weekend weer wat kunt afronden. We horen het wel aan het einde van het weekend wat je klaar hebt gekregen. Zou wel super zijn als mijn pc weer eens aankan na 2 maanden.

Groeten Maarten

Cool dat je je ook gaat inschrijven Kenneth, een beetje concurrentie is nooit slecht ;) Gelukkig ben jij andere dingen van plan dan ik, wellicht kunnen we dan nog eens samenwerken :)

Nogsteeds niet geweest omdat ik met lekke band sta @ auto, geen vervoer op het moment en ik ga dat pokke eind niet lopen ( call it lazyness)

Vrijdag is iris vrij dus gaan we ritje terneuzen doen :)

nu ben ik druk bezig voor klanten, 2 custom cut-outs en 1 voeding, en nogsteeds spuitwerk, maar het weer is K*tjebef.

Voortaan doe ik geen grote spuit opdrachten meer, denk er zelf over om alles zo terug te sturen/laten ophalen.

Btw ik snap niet waarom mensen een voeding sleeven zoveel werk vinden, op een middag(5 uur) kan je een hele voeding single braid sleeven.

Ik vind het zelf leuk, en het is easy money. 50 euro voor 1 voeding dat is dan -10 euro retour kosten 40 euro, ik lijk wel gek ^^

Wat jij moet doen is kinderarbeid beginnen. geef ze een euro voor elke afgemaakte klus. Of maak een apparaat voor je mod's ;)

Sleeve-o-matic, zag het ergens een soort boorkop ter groote van een 120mm fan ;) een laser cutter :D :p

Kleine spuit cabine haha :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, k.3nny. Felicitaties 1
k.3nny k.3nny's LuxuryWater Coolermaster case. Gallery & Build Logs 50
sir serial Gefeliciteerd K.3nny!! Felicitaties 26
k.3nny K.3nny's Parvum Aurora case Gallery & Build Logs 76
k.3nny K.3nny's Topnotch Phantom 820. Gallery & Build Logs 94
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
M Gefeliciteerd k.3nny Felicitaties 18
k.3nny k.3nny's Dreamhack lanbak! Gallery & Build Logs 11
k.3nny k.3nny's AcidBench. Gallery & Build Logs 103
Fall3n Happy Bday K.3nny Felicitaties 25
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
k.3nny k.3nny GoldFenix. Gallery & Build Logs 40
k.3nny k.3nny StreetFighter! Overige Builds 12
k.3nny k.3nny DuaLLPhantoM. Gallery & Build Logs 537
k.3nny [TKA]Alles van k.3nny wegens actieve stop. Verkocht 33
k.3nny [VERKOCHT] K.3nny's T1R COMPLEET! Verkocht 6
k.3nny k.3nny CleaN-TJ07 *build for WWW.HARD.FM Gallery & Build Logs 32
k.3nny k.3nny - StN Campzone 10dagen caseBuild Gallery & Build Logs 77
k.3nny k.3nny Campzone build Gallery & Build Logs 12
k.3nny k.3nny Tec700DD Gallery & Build Logs 136
k.3nny k.3nny Computerhoek rebuild. Overige Builds 17
k.3nny K.3nny's LiLi t1R Gallery & Build Logs 46
Fedmas K.3nny's Website Algemene Discussies 0