Een goeden avond allen.
Wederom excuses voor het vervuilen van het prachtige
HighFlow forum. Maar helaas zitten hier 2 modders met de handen in het haar.
Nadat we in zee zijn gegaan met Kenneth, hebben we al zeer geruime tijd onze producten niet terug gezien. Meer hierover is in een closed topic te lezen, daar gaan we nu verder geen woorden aan vuil maken.
Wat ik wel (weer) wil vragen: Waar blijven mijn spullen.
Ik heb je sms'jes gestuurd, PB's via HF, ik heb je zelfs aan de telefoon gehad, maar nog steeds zijn er geen producten aangekomen.
Ik heb zelfs nog geen Track en Trace gezien, ook niet na herhaaldelijk vragen hiernaar.
Afgelopen zaterdag zat je zogenaamd bij je vriendin, of dat waar is betwijfel ik, maar dat kan ik nooit hard maken. (je kan het me iig niet kwalijk nemen dat ik je voor geen cent meer vertrouw.)
Ik heb je toen gebeld, en je had het die maandag ervoor al verzonden (lees 1November).
Maar er zouden stakingen zijn ofzo... dat wist je ook niet helemaal. Nou Kenneth, die zijn aangekondigd voor de komende tijd, niet voor vorige week.
je zou me zo snel mogelijk een Track en Trace opsturen. (waarom dat in die hele week nog niet was gebeurd kreeg ik geen antwoord op).
Ik heb nog steeds niet gezien.
Liever Forum gebruikers. Help ons. Wij willen onze spullen terug van deze ''pro''moller.
Demo