Verzekerd versturen is automatisch een T&T
T&T bonnen weg gooien van pakketten waar al lange tijd geouwehoor over is voordat het aankomt, tja...
Schuld geven aan tnt dat het "ergens" in een depot ligt en dat je nog geld moet bij leggen om het te versturen terwijl je er voor betaald hebt zonder enig vragen om de redenen
Dat ze "later" de T&T codes naar je email sturen en niet direct geven, dat lijkt me heel erg sterk
Ik weet niet of jullie het nieuws een beetje in de gaten houden maar tnt is echt slecht bezig joh :O
Ik kijk het nieuws dagelijks, maar bij jouw is het een stukje erger dan het nieuws van tnt
Je hebt herhaaldelijk gezegd dat je weinig geld hebt, toch weer build na build en zeg je dat je €35 hebt weg gegooid omdat je niet op een paar euro kijkt en we zijn nu al weken verder dan het beloofde lever datum dat die knakkers hun spullen terug zouden krijgen
Als 1 van mijn pakketjes zou verdwijn met jouw verhaal zou ik als laatste bijbetalen, die gast bij wie ik het heb afgeleverd zou eerder over de toonbank gesleurd worden om ter plekke uit te zoeken waar de pakketjes zijn, zeker met de gesprek kosten die tnt per minuut vraagt
Met de bs die jij Demo en Maarten de afgelopen weken hebt verkocht kan ik aleen uit je lakonieke reacties dat het weer een vertragings taktiek is om goed uit de bus te komen omdat het nog niet is verzonden
Wordt er eerlijk gezegd steeds pissiger om hoe je ze behandeld hier terwijl je tijd zat hebt om met je eigen builds verder te gaan alsof er niets aan de hand is