Super dat er nu ook wat beweging zit in Demolishers build, maar ik wil toch nog even inhaken op een ander puntje, precies een week geleden heb je foto's geplaatst van mijn voeding. in combinatie met de eerdere fotos die ik heb gezien weet ik dat je voor 97% klaar bent met mijn spullen. Alleen de shrink moet nog bijgewerkt worden. daar krijg ik 12-10-10 na email vraag ook het volgende antwoord op.
Re: voeding sleeven
morgen ga ik met me mesje aan de gang
Nou lijkt me wat shrink snijden niet het moeilijkste werk en zal naar verluid ook niet heel veel langer duren dan een uurtje of 2/3. Zaterdag heb ik nog steeds niets van je gehoord, dus gemailt hoe het ermee staat. maar hier komt geen gehoor op. Vandaag toch een week later dan je foto's hebt geplaatst nog maar eens gevraagd hoe het nu staat, en krijg opnieuw geen gehoor. Is het zo moeilijk om iets wat je op het randje van klaar hebben ook daadwerkelijk af te maken? Verder is een berichtje typen van een regeltje of 2/3 met uitleg toch ook niet de moeite.
Kenneth beste vriend, kun je me alsjeblieft zeggen wanneer ik eindelijk mijn voeding terug kan zien, zoals iedereen op het forum kan zien is het echt gewoon bijna klaar. Sorry als deze mail wat chagrijnig over komt, maar duurt nu al zeker 4 maanden, ik heb geen spare powersupply, en school dingen vereisen hier per week meer van mijn laptop die het niet zo leuk meer vind.
Ik hoop dat je het van mijn kant ook wel snapt en dat ik vlug mijn voeding weer thuis heb.
Alvast bedankt
Groeten Maarten