• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jerome's TJ07 - MurderMod TJ07

Jaaa, we zijn er weer, met een klein vraagje.

De heatsink op de Dominators zijn natuurlijk rood, ik zou deze graag wit willen hebben.
Zou ik na goed opschuren deze kunnen spuiten, met wat dunne laagjes?

Ik ben benieuwd of het koelvermogen flink wordt aangetast hierdoor.
Wellicht die extended fins kopen?
 
Haha,
Beste mijnheer Vincent,

Hartelijk bedankt voor uwe reactie.
Ik zal spoeding een busje witte verf gaan aanschaffen.

Verder is het nog geduldig wachten op de MurderBox onderdelen.
Wel ga ik dit weekend/aankomende week de rest van de waterkoeling bestellen.

Met vriendelijke groet,
Jerome
 
Helaas zit er nog steeds niet zo veel vooruitgang in dit projectje.
Het duurt me allemaal wel erg lang, maar ik hoop steeds dat ik het snel kan afronden.

Een tijdje geleden heeft de Aquaero het begeven. Volgens Shoggy (contactpersoon van Aqua Computer op forums) was het interne geheugen corrupt. Ik kon de Aquaero terugsturen voor RMA.
Aangezien mijn Duits ook niet super is en de communicatie zeer stroef verloopt, ligt de Aquaero nog steeds naast me.

Misschien koop ik binnenkort wel gewoon een nieuwe 4.00 (als die nog ergens te krijgen is), zodat ik weer verder kan.

Ik zit momenteel mijn winkelwagentje te vullen op de webshop voor de laatste onderdelen.
Voor de koelvloeistof zou ik graag normaal water gebruiken, zonder een kleurtje dus. Ik lees bij de "Feser Aqua - Ultra Pure Water" dat er nog een additief bij moet. Is zo'n killcoil hier voldoende?
 
Helaas zit er nog steeds niet zo veel vooruitgang in dit projectje.
Het duurt me allemaal wel erg lang, maar ik hoop steeds dat ik het snel kan afronden.

Een tijdje geleden heeft de Aquaero het begeven. Volgens Shoggy (contactpersoon van Aqua Computer op forums) was het interne geheugen corrupt. Ik kon de Aquaero terugsturen voor RMA.
Aangezien mijn Duits ook niet super is en de communicatie zeer stroef verloopt, ligt de Aquaero nog steeds naast me.

Misschien koop ik binnenkort wel gewoon een nieuwe 4.00 (als die nog ergens te krijgen is), zodat ik weer verder kan.

Ik zit momenteel mijn winkelwagentje te vullen op de webshop voor de laatste onderdelen.
Voor de koelvloeistof zou ik graag normaal water gebruiken, zonder een kleurtje dus. Ik lees bij de "Feser Aqua - Ultra Pure Water" dat er nog een additief bij moet. Is zo'n killcoil hier voldoende?

Je kan ook gewoon in het Engels met ze communiceren hoor.
Aquaero is echt een fijn ding, die van mij is ook al even naar daar geweest en na een week had ik h'm al terug.

'k kan h'm alleen jammer genoeg niet gebruiken op het moment omdat ik er geen plaats voor heb in m'n case.
 
Je kan ook gewoon in het Engels met ze communiceren hoor.
Aquaero is echt een fijn ding, die van mij is ook al even naar daar geweest en na een week had ik h'm al terug.

'k kan h'm alleen jammer genoeg niet gebruiken op het moment omdat ik er geen plaats voor heb in m'n case.

Ging dit contact via de mail?
Zou ik dat email adres van jou mogen overnemen? Want mijn contactpersoon zei dat ze geen engels sprak...
 
Freddy, tweemaal bedankt! :)
Ik ga meteen mailen!

Over het koelvloeistof, ik ga dan voor de duurdere. Ik wil gewoon het maximale van alles, no compromise.
Heb ik hier nog wat extra's voor nodig? Zo'n killcoil? Of heb ik aan zo'n flesje voldoende?
Zou je een schatting kunnen doen van het aantal liter dat ik nodig heb? Ik gebruik een 480 rad, een 225mm reservoir en ongeveer 1,5 meter aan slang schat ik.

Nogmaals, bedankt! :D
 
Je hebt geen killcoil meer nodig, alles zit erin.
Denk dat je anderhalf liter nodig hebt, dus 3 flesjes (kan je beter 4 flessen nemen, dan heb je nog een beetje reserve).
 
Heren,

Ik hoop dat jullie mij vlot, maar zeker wel accuraat, deskundig kunnen adviseren over deze kwestie...
Sinds vanmiddag ben ik op me gemakje bezig de waterkoeling te installeren. Ik denk alleen dat ik een probleempje heb.

Alle producten zouden prima compitabel met elkaar moeten zijn. XFX 5870 V2, EK V2 waterblok en backplate.
Echter, het zijaanzicht van de kaart ziet er zo uit;
img8631a.jpg

img8632v.jpg


Het lijkt erop alsof de kaart aan de onderkant contact maakt op verschillende punten. De printplaat lijkt ook niet meer recht te lopen. (foto1)
Op foto 2 is duidelijk te zien dat er iets niet helemaal lekker zit.

Heb ik iets fout gemonteerd? Ik vermoed dat als er nu stroom op komt, de kaart kortsluiting maakt. Is dit zo? Kan ik dit oplossen door een backplate met tape te bekleden oid?

Super bedankt!
 
Dit is mij niet opgevallen tijdens het monteren.
Wel vond ik dat de solder-tips vrij lang waren op de achterkant van de kaart..
Maar ik denk niet dat ik die ga inkorten, dat gaat geheid mis.

Wellicht helpt een stukje tape aan de achterkant van de backplate contact te voorkomen?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
jerome2710 Jerome ook hier! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 23
G [CLOSED] Silverstone Tj07 alu brushed Gesloten 2
G Gio's TJ07 Gallery & Build Logs 15
JeanPaul [VERKOCHT] [ Rex3 , I7 980 , 12GB Dominators GT, SilverStone TJ07-BW] Verkocht 12
JeanPaul Jean - Pauls TJ07 V2 Gallery & Build Logs 9
alain-s [IN-ACTIVE] Custom made parts for silverstone TJ07 Verkocht 1
JeanPaul Jean Paul's SilverStone TJ07 Gallery & Build Logs 65
E EscapeX's TJ07 - Try-Outs! Gallery & Build Logs 17
E EscapeX - Ralf - TJ07 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Lqd [IN-ACTIVE] Silverstone TJ07 + Mods Verkocht 7
alain-s [IN-ACTIVE] Originele midplate van Silverstone TJ07 Gevonden 0
alain-s [IN-ACTIVE] Front en Midplate TJ07 Project Umbrella Verkocht 1
Lqd LQD - Custom TJ07. Gallery & Build Logs 12
Impulse TJ07 stuff HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S Tj07 window vragen Cases en Modding 8
M Silverstone TJ07 * VOLLEDIG* zwart met window? Cases en Modding 1
Flipmode Blck TJ07 Verkocht 4
k.3nny k.3nny CleaN-TJ07 *build for WWW.HARD.FM Gallery & Build Logs 32
Flipmode Blck TJ07 + Super WC Verkocht 4
B Window TJ07 Cases en Modding 5
jerome2710 Silverstone TJ07 vraagjes Cases en Modding 12
G [CIP] Black Mythical TJ07 Gallery & Build Logs 62
R Acid Green TJ07 Gallery & Build Logs 53
pulse Mijn TJ07 Gallery & Build Logs 7
Traxtorm Lamagra TJ07 Gallery & Build Logs 162
N TJ07 Inverted ATX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 37
vincent TJ07 Highflow Edition Gallery & Build Logs 206
Flipmode Blck TJ07 Gallery & Build Logs 121
M TJ07 "Maximus KaoS" Gallery & Build Logs 25
F Vraagje ivm TJ07 Handleidingen en Installatie Tips 4
alain-s Murdermod Cases en Modding 32
kier [IN-ACTIVE] MurderMod Verkocht 6
Yil MurderMod-NL. Gallery & Build Logs 122

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan