• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jerome's TJ07 - MurderMod TJ07

Waarschijnlijk hebben ze wel zo'n trapboor, maar hou rekening met +€40,- Let wel op de as dikte en de maximale maat van je (kolom)boor! Ook is het verstandig, afhankelijk van je materiaal dikte, om er één te nemen die aan twee kanten snijdt
 
Top! Bedankt voor je tips! :)

Heb zojuist het gehele filmpje gekeken van het moederbord, en ik ben echt verliefd! Haha!
Ik vroeg net in de shoutbox hoe het nu zit met waterkoelen van een moederbord. In hoeverre is dat aangeraden?
Opzich zou ik wel een lekkere 24/7 overclock willen behalen, dus waterkoeling wordt dan wel een must, toch?
Zouden de waterblokken van de Rampage Extreme III erop passen?

Nog een klein vraagje. De PSU is waarschijnlijk een van de laatste dingen die misschien nog geupgrade gaat worden. Er zitten 2 CPU power connectors op het moederbord. Is het net zo, als bij een Classified, dat er eentje optioneel is?

Bedankt! :)
 
Even gemailt ivm nieuwe producten.

Charles van Murdermod zei:
I can say that the case we will offer is based on the TJ07; only, very much improved from the original. We will also offer all new internal parts for the TJ07, roughly 40 in total. These products will vastly improve functionality while also blending refined styling.
 
Jeps, wist ik al. :)
De kast wordt exclusief door Silverstone gemaakt voor Murdermod.

Million Dollar PC verkocht laatst nog de top grills, waarvan ik er ook eentje heb. Ben benieuwd wat de collectie ons nog meer gaat brengen aan nieuwe producten.
 
Ik ben momenteel in contact met de administratie van Highflow, om even te kijken naar oplossingen met de nabestelling.

Ook had ik een 45 graden fitting in de verkeerde maat besteld;
13MM (1/2 ID - 3/4 OD) Bitspower Schroeffitting 45 graden Rotary - G1/4 Matt Black BP-MB45R2CPF-CC5
Deze heb ik RMA mogen sturen en vervolgens heb ik een coupon gekregen. Erg nette service!
Maar vervolgens heb ik natuurlijk een alternatief nodig. Ik dacht aan deze;
Bitspower G1/4 Matt Black Rotary 45 Degree IG1/4 Adapter BP-MB45R
Met een rechte fitting die ik hier naast me heb liggen.

Is dit het juiste en enige alternatief? De fitting moet een 3/8 ID - 1/2 OD zijn.

Bedankt!
 
En helaas wachten we weer wat langer, omdat een van de fittingen niet op voorraad was.

Verder is mijn camera uitrusting wel wat gegroeid, er is een Canon EF 24-70mm f/2.8L USM bij gekomen. Ik miste een stukje bereik tussen mijn 16-35mm en de 50mm, hopelijk gaat het zo makkelijker.
 
Dankje! :)

Verder nog een vraagje;
Ik heb nu op aanraden van een vriend de Swiftech MCP35X gekocht. Graag zou ik deze op de Aquaero willen aansluiten om de pompsnelheid ed. weer te geven.
Uit de pomp komen twee sets draden;
  1. Zwart en geel aan een molex stekker (12V dus)
  2. Een 4-pin PWM stekker, waaraan een blauwe en een groene draad zit.

De maximale belasting van 1 kanaal op de Aquaero is met de Powerbooster 15W. Volgens de specificaties van de pomp, 12V en 1,5A, zal hij dus 18W gebruiken...

Wie o wie kan mij snel helpen? :)
Bij voorbaat grote dank!
 
Dankje! :)

Verder nog een vraagje;
Ik heb nu op aanraden van een vriend de Swiftech MCP35X gekocht. Graag zou ik deze op de Aquaero willen aansluiten om de pompsnelheid ed. weer te geven.
Uit de pomp komen twee sets draden;
  1. Zwart en geel aan een molex stekker (12V dus)
  2. Een 4-pin PWM stekker, waaraan een blauwe en een groene draad zit.

De maximale belasting van 1 kanaal op de Aquaero is met de Powerbooster 15W. Volgens de specificaties van de pomp, 12V en 1,5A, zal hij dus 18W gebruiken...

Wie o wie kan mij snel helpen? :)
Bij voorbaat grote dank!

Van een beetje studie op het internet is de molex het stroomsignaal. De PWM stekker zorgt alleen maar ervoor dat de pomp frequentiegestuurd word. De pomp haalt zijn stroom dus niet uit je Aquaero en/of powerbooster.
 
Hmm, ik zal het morgen eens proberen aan te sluiten zonder stroom, kijken in hoeverre het past.
Het is een 4-Pin aansluiting, maar er zit wel zo'n uitsparing in zodat hij maar op 1 manier past.
Bedankt voor het meedenken, beiden! :D

In hoeverre is een flow meter aangeraden? Ik zit eraan te twijfel er eentje in mijn loop te zetten, ik vraag met alleen af of het nuttig is.
De radiator zit er overigens in. Het was al te donker om met daglicht foto's te maken, dus die volgen nog. Het motiveert mij enorm om te zien dat er wat vooruitgang in zit. Met een beetje geluk kan ik ergens volgende week de parts laten poedercoaten. Het enige wat dan nog moet gebeuren is het bestellen van de koelblokken en alles aansluiten.

Fijne avond nog!
 
Flowmeters geven alleen maar restricties. Vaak lees je ook nog dat deze een apart signaal doorgeven of een signaal wat te traag is waardoor moederborden weigeren dit te lezen.

Een res heb je meer aan, dan weet je of er water stroomt :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
jerome2710 Jerome ook hier! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 23
G [CLOSED] Silverstone Tj07 alu brushed Gesloten 2
G Gio's TJ07 Gallery & Build Logs 15
JeanPaul [VERKOCHT] [ Rex3 , I7 980 , 12GB Dominators GT, SilverStone TJ07-BW] Verkocht 12
JeanPaul Jean - Pauls TJ07 V2 Gallery & Build Logs 9
alain-s [IN-ACTIVE] Custom made parts for silverstone TJ07 Verkocht 1
JeanPaul Jean Paul's SilverStone TJ07 Gallery & Build Logs 65
E EscapeX's TJ07 - Try-Outs! Gallery & Build Logs 17
E EscapeX - Ralf - TJ07 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Lqd [IN-ACTIVE] Silverstone TJ07 + Mods Verkocht 7
alain-s [IN-ACTIVE] Originele midplate van Silverstone TJ07 Gevonden 0
alain-s [IN-ACTIVE] Front en Midplate TJ07 Project Umbrella Verkocht 1
Lqd LQD - Custom TJ07. Gallery & Build Logs 12
Impulse TJ07 stuff HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S Tj07 window vragen Cases en Modding 8
M Silverstone TJ07 * VOLLEDIG* zwart met window? Cases en Modding 1
Flipmode Blck TJ07 Verkocht 4
k.3nny k.3nny CleaN-TJ07 *build for WWW.HARD.FM Gallery & Build Logs 32
Flipmode Blck TJ07 + Super WC Verkocht 4
B Window TJ07 Cases en Modding 5
jerome2710 Silverstone TJ07 vraagjes Cases en Modding 12
G [CIP] Black Mythical TJ07 Gallery & Build Logs 62
R Acid Green TJ07 Gallery & Build Logs 53
pulse Mijn TJ07 Gallery & Build Logs 7
Traxtorm Lamagra TJ07 Gallery & Build Logs 162
N TJ07 Inverted ATX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 37
vincent TJ07 Highflow Edition Gallery & Build Logs 206
Flipmode Blck TJ07 Gallery & Build Logs 121
M TJ07 "Maximus KaoS" Gallery & Build Logs 25
F Vraagje ivm TJ07 Handleidingen en Installatie Tips 4
alain-s Murdermod Cases en Modding 32
kier [IN-ACTIVE] MurderMod Verkocht 6
Yil MurderMod-NL. Gallery & Build Logs 122

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan