omdat mijn moederbord van mijn media center op het punt staat te overlijden wil ik een nieuwe configuratie. het hoeft van mij niet gigantisch bruut te zijn, het heeft maar 1 functie: films kijken.
Huidge configuratie:
Case: antec fusion
Harde schijven: 2x 1.5TB Western Digital Green
Voeding: Antec 430watt
Moederbord: een met een 780G chipset
CPU: AMD
Geheugen: 4GB, geen idee welk merk
ventilatoren: 2x IBL 12/1000
Ik wil niet een media center dat veel stroom verbruikt, wil de voeding ook niet vervangen. ik wil de kast, de schijven etc allemaal houden, dus alleen mobo/cpu/geheugen (als het nodig is, geheugen is nog goed) en misschien een video kaart er in (het liefst passive).
het moet zonder problemen bluray af kunnen spelen zonder haperingen in combinatie met 5.1 geluid. ik wil er later nog een goede geluidskaart in kwijt kunnen.
Huidge configuratie:
Case: antec fusion
Harde schijven: 2x 1.5TB Western Digital Green
Voeding: Antec 430watt
Moederbord: een met een 780G chipset
CPU: AMD
Geheugen: 4GB, geen idee welk merk
ventilatoren: 2x IBL 12/1000
Ik wil niet een media center dat veel stroom verbruikt, wil de voeding ook niet vervangen. ik wil de kast, de schijven etc allemaal houden, dus alleen mobo/cpu/geheugen (als het nodig is, geheugen is nog goed) en misschien een video kaart er in (het liefst passive).
het moet zonder problemen bluray af kunnen spelen zonder haperingen in combinatie met 5.1 geluid. ik wil er later nog een goede geluidskaart in kwijt kunnen.