S St1nG niet zo lang aub. 14 oktober 2009 #161 neem ik wel mijn gas BBQ mee, of niet :/ ik woon in Rdam dus ik kan gewoon de taxi naar huis nemen
S St1nG niet zo lang aub. 14 oktober 2009 #164 hehe nja dat is kut vlees joh zit hier een goede poelier in de buurt, en een paar van die boeren op dit forum kunnen bij een plaatselijke boer vast nog een stel heeerlijke spareribs halen
hehe nja dat is kut vlees joh zit hier een goede poelier in de buurt, en een paar van die boeren op dit forum kunnen bij een plaatselijke boer vast nog een stel heeerlijke spareribs halen
Exeon Junior Member 14 oktober 2009 #166 wilde meer gewoon die kippen stelen omdat ik mij mateloos irriteer aan die irritante rot kippen!
Exeon Junior Member 14 oktober 2009 #167 Source zei: Maomanna neemt een paal mee voor paaldansen. xD Klik om te vergroten... :icon_eek: zolang jij maar niet gaat proberen het wereldrecord paalzitten te verbeteren
Source zei: Maomanna neemt een paal mee voor paaldansen. xD Klik om te vergroten... :icon_eek: zolang jij maar niet gaat proberen het wereldrecord paalzitten te verbeteren
Source Mr. Grillmeister 14 oktober 2009 #168 Exeon zei: :icon_eek: zolang jij maar niet gaat proberen het wereldrecord paaldansen te verbeteren Klik om te vergroten... Mobomonster misschien?:033:
Exeon zei: :icon_eek: zolang jij maar niet gaat proberen het wereldrecord paaldansen te verbeteren Klik om te vergroten... Mobomonster misschien?:033:
Source Mr. Grillmeister 14 oktober 2009 #171 En je zei net dat ik een zelfverzonnen mix mocht maken die je zou opdrinken JackDaniels met een vleugje Johnny en een aansteeklont? ------- Maar oke, B-OT: Wat gaat daar gebeuren? Een LAN, gewone meeting, iets anders? Alles op voorbehoud dat Freddy het kan en wil regelen Laatst bewerkt: 14 oktober 2009
En je zei net dat ik een zelfverzonnen mix mocht maken die je zou opdrinken JackDaniels met een vleugje Johnny en een aansteeklont? ------- Maar oke, B-OT: Wat gaat daar gebeuren? Een LAN, gewone meeting, iets anders? Alles op voorbehoud dat Freddy het kan en wil regelen
S St1nG niet zo lang aub. 14 oktober 2009 #174 ach zolang er geen stroom is neem ik me maglite mee, dus ik zit veilig
Exeon Junior Member 14 oktober 2009 #176 etienno zei: een lannetje lijkt me wel leuk, maar ik krijg mijn pc daar nooit heen-gesleept! Klik om te vergroten... Je moet ook niet slepen he maar netjes tillen vanuit je benen :075:
etienno zei: een lannetje lijkt me wel leuk, maar ik krijg mijn pc daar nooit heen-gesleept! Klik om te vergroten... Je moet ook niet slepen he maar netjes tillen vanuit je benen :075:
Source Mr. Grillmeister 14 oktober 2009 #178 Ik hou het bij me laptop. Ding van mij krijg ik niet mee. Ask Freddy, Been There, Done That, Not Again.
Ik hou het bij me laptop. Ding van mij krijg ik niet mee. Ask Freddy, Been There, Done That, Not Again.
Mobomonster Member 14 oktober 2009 #179 Paaldansen? Hm.. ben masten van zeilschepen gewend, misschien is de overgang niet al te groot
S St1nG niet zo lang aub. 14 oktober 2009 #180 hehe dan zitten jij en source in het zelfde schuitje :x