• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Highflow meeting op lanparty

Wie wil er begin april mee naar the Party 8 in Eindhoven 2-4 april 2010?

  • Ik ga wel, maar niet met jullie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Mij lijkt het helemaal niks

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

MrGiorgio

De Planner
Mij lijkt het leuk om iedereen die hier vaak op het forum is samen met zijn/haar grote trots irl te ontmoeten.

We hebben het vaak over de mensen en hun computer.

Voorstel is dan ook om met het forum naar een lanparty te gaan.
Doel:
-mekaar en mekaars pc ontmoeten
-eventueel workshop's organiseren (bv sleeven of overclocken)
-Chiller een keer aan het werk te zien
-meet en greet met Freddy
-daarnaast chillen en wellicht met een highflow gelegenheids clan meedoen aan een compo

En wie weet als we met een hele groep zijn, dat we korting kunnen bedingen.

The Party 8 is pas over 5 maanden. Dus als je mee wilt, heb je nog 5 maanden om je computer te modden, te upgraden, painten etc

Wie lijkt dit wel wat?
 
ik zal er ook eens over nadenken..
hoop dat het lukt gezien ik laatste weekend van feb en eerste weekend van maart ook al lanparty's heb staan denkik niet dat meneer de baas mij weer een dik weekend vrij gaat geven :p

lijkt me zekers vet :) alleen weet ik niet welke game ik mee moet doen... normaal deed ik mee aan de mw compo's maar ik vraag me af hoe ze dat willen doen met mw2 :S

niet dus:p
gewoon maar lekker bij cod4 blijven ;)
 
Even ter info: het betreft het paasweekend. :icon_wink:
Het wordt dus gehouden vanaf Goede Vrijdag t/m 1e Paasdag.

Je hebt dus de 2e Paasdag nog om naar meubelboulevards, familie en Paasshowtjes te gaan of.. om bij te komen. :033:

De kans dat je agenda nu al vol zit is klein en je hebt 5 maanden de tijd om je pc te pimpen, upgraden en dicht te schroeven.
Dus er zijn weinig redenen om niet te komen.

Hopelijk komen de smaakmakers van het forum ook allemaal en kunnen we de resultaten van de buildlogs in het echt bekijken.
Iedereen kan die lanparty ook als deadline nemen voor het afmaken van je buildlog.

Het is toch veel leuker om trots je computer irl te kunnen laten zien dan alleen maar via foto's.

We moeten alleen nog wel ff iets verzinnen dat we allemaal bij elkaar komen te zitten.
 
Als ik vervoer heb, wil ik er zeker wel bij zijn. Zal m'n paspoort dan voor de zekerheid maar meenemen, want Eindhoven is wel erg ver van Amsterdam vandaan. ;)

Zou voor mij m'n eerste LAN worden. :D Online gamen doe ik ook nooit, dus ik zal wel kanonnenvoer worden. :p
 
Zou voor mij m'n eerste LAN worden. :D Online gamen doe ik ook nooit, dus ik zal wel kanonnenvoer worden. :p

Don't worry, zoveel game ik ook niet online :112:

Maar wel tof dat je ook mee gaat. Kunnen we jouw kunstwerk ook eens zien.

pLasma
Vincent
Wizzard22
Wouter en ik gaan 4 sure

en als ik mobomonster kan overhalen gaan Freddy en Slader ook :112:
rest nog het vervoer van coolfris, Demolisher en Youhao en we zijn al met zn 11-en (and still counting...:101:)

Hopen dat Chiller mag benchen met ln2 .....

Maar ik mis nog wel een aantal namen die ook op het forum wonen of er vroeger vaak waren. En ik ben ook wel benieuwd naar hun creatie's irl:
Nicky alias Darkviper Zwolle
k.3nny
Nils
Mobomonster
ward0
Joren (de huisfapper)
Xelation
Yil
Garrett
Quadcore
Meneer peer
Okkii
Alex
Don Holio
JerVR6
Kerensky
Foxdelta-mods
Oli4v
Showteq
Damunk
Vannos
Johnny
Brutus
St1ng
ZwerverroodbaardNL
Friedric
Spankyfart

en ik ben vast nog wel een aantal vergeten.
Het zou gewoon leuk zijn als er meerdere bekende namen van Highflow komen.

Je hebt nog 5 maanden om je case af te maken :112:
 
Xelation moet ook komen! :D De laatste keer dat ik hem zag was Cebit, alweer bijna een jaar geleden dus :S

-- update --
De rest die ik eerder heb gezien, natuurlijk ook een hele tijd niet gezien :)
 
Laatst bewerkt:
Zijn er ook vrijwilligers die mobomonster willen helpen sjouwen? :047:
Dan hebben we daar ook een deal. :woot

Xelation moet ook komen! De laatste keer dat ik hem zag was Cebit, alweer bijna een jaar geleden dus
Ja idd, waar is onze krimpkous magnaat? Ik heb m al een tijdje niet op t forum gezien.
 
Ik ben van de partij hoor!:Dlijkt me heel gezellig, heb chiller,nicky,xela en killerbee bij die lan in doetinchem gezien, lijkt me leuk om nog meer mensen tegen te komen!
Iig er moeten veel stands zijn en informatief, steek je er ook nog wat van op:D
editje-
Mooi het weekje voordat ik 16 word! beter kan het niet:D kijken of ik ook nog wat mensen mee krijg!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
Freddy HighFlow Kart Meeting, Zaterdag 27 Oktober 2012 Algemene Discussies 90
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 10" topic Lan Party 470
Wouter HighFlow Car Meeting - 9 oktober 2011 Algemene Discussies 96
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 9" topic Lan Party 547
Vissa Highflow Shoot 'em up Paintball meeting? Algemene Discussies 68
Vannos Highflow meeting @ Macdonalds in Goes Algemene Discussies 48
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 8" Topic Lan Party 898
Wouter HighFlow Meeting Algemene Discussies 206
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan