Sw333t I Love my NUC 27 juni 2010 #41 Ik zal er ook niet bij zijn, tis hier ook bloedheet. Het zwembad in de tuin is goed bezig met opwarmen, het bad is al afgeschermd vanwege het konijn. En mijn vriendin heeft geen wedstrijd, dus zal me met haar moeten vermaken .
Ik zal er ook niet bij zijn, tis hier ook bloedheet. Het zwembad in de tuin is goed bezig met opwarmen, het bad is al afgeschermd vanwege het konijn. En mijn vriendin heeft geen wedstrijd, dus zal me met haar moeten vermaken .
Vannos upgrading....... 27 juni 2010 #43 Fedmas zei: Vannos, jij komt tog nog wel? Klik om te vergroten... begint er vaag op te lijken datik toch er niet ben. Vriendin wil zwemmen hahah tis ook bloeihot hierzo __________________ :101:
Fedmas zei: Vannos, jij komt tog nog wel? Klik om te vergroten... begint er vaag op te lijken datik toch er niet ben. Vriendin wil zwemmen hahah tis ook bloeihot hierzo __________________ :101:
Duriel Junior Member 27 juni 2010 #46 Was best lachen om wat mensen in het echt te zien :033: En we kregen ook nog een presentje, bedankt hiervoor nog k.3nny/Freddy!
Was best lachen om wat mensen in het echt te zien :033: En we kregen ook nog een presentje, bedankt hiervoor nog k.3nny/Freddy!
k.3nny Oldscool. 28 juni 2010 #48 Joren zei: hoe was het jongens? Klik om te vergroten... Was wel coowl. Duriel zei: Was best lachen om wat mensen in het echt te zien :033: En we kregen ook nog een presentje, bedankt hiervoor nog k.3nny/Freddy! Klik om te vergroten... Graag gedaan Ook nog een sticker achter gelaten @ mc.
Joren zei: hoe was het jongens? Klik om te vergroten... Was wel coowl. Duriel zei: Was best lachen om wat mensen in het echt te zien :033: En we kregen ook nog een presentje, bedankt hiervoor nog k.3nny/Freddy! Klik om te vergroten... Graag gedaan Ook nog een sticker achter gelaten @ mc.