Busterben
Procrastinator
ik ben een beetje aan het surfen geslagen naar een graka die kan slagen voor een degelijke htpc.
was op zoek naar een kaart die voor films uitstekend is maar qua gaming ook zijn mannetje kan staan.
nou was ik uitgekomen op de HIS hd4850 ice14 turbo voor ~200 euri
qua budget vind ik dat wel ok en heb er wel goede reviews over gelezen
verschil tussen merken is er toch niet zoveel (toch?) dus voor mij was dat coole screwdrivertje met licht een beetje de rede waarom ik voor die kaart ga :043:
nou terug komend op de titel van de thread
had ik een aantal vragen, nl:
1 - is deze kaart geschikt voor htpc doeleinden inc. games op een redelijke framerate of zijn er betere voor de prijsklasse?
2 - is hij waterkoelbaar? dacht zelf aan deze
EK-FC4850 CF maar ben nog een newbie als het om wk gaat.
3 - of die 4870 bracket erop aan zal sluiten. vind 2 slots namelijk een beetje zonde.
was op zoek naar een kaart die voor films uitstekend is maar qua gaming ook zijn mannetje kan staan.
nou was ik uitgekomen op de HIS hd4850 ice14 turbo voor ~200 euri
qua budget vind ik dat wel ok en heb er wel goede reviews over gelezen
verschil tussen merken is er toch niet zoveel (toch?) dus voor mij was dat coole screwdrivertje met licht een beetje de rede waarom ik voor die kaart ga :043:
nou terug komend op de titel van de thread
had ik een aantal vragen, nl:
1 - is deze kaart geschikt voor htpc doeleinden inc. games op een redelijke framerate of zijn er betere voor de prijsklasse?
2 - is hij waterkoelbaar? dacht zelf aan deze
EK-FC4850 CF maar ben nog een newbie als het om wk gaat.
3 - of die 4870 bracket erop aan zal sluiten. vind 2 slots namelijk een beetje zonde.