Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gaming Gear (Headsets, muizen, toetsenborden etc.): Razer, Sennheiser, Logitech etc.
De razer barracuda heb ik zelf gehad en kan hem alleen maar afraden. Het is een mooie headset en hij zit lekker, maar zodra je hem op iets anders dan zon razer soundkaart aansluit kan iedereen horen wat je op de achtergrond af aant spelen bent, alsof je gewoon via je stereo je geluid binnen krijgt.
Heb hem toen zelfs geRMAd en hetzelfde probleem met de nieuwe ook gehad, dus het is volgens mij echt gewoon een product fail.
Hmm, das vreemd, ik heb namelijk ook de baracuda en kan hem alleen maar aanraden. Draai hem op de geluidskaart die bij de Maximus Extreme II zat. Geloof dat dat de Superme-XF-I is. Maarja, zo kan je zien dat smaken verschillen. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n goede headset heb gehad.
Hmm, das vreemd, ik heb namelijk ook de baracuda en kan hem alleen maar aanraden. Draai hem op de geluidskaart die bij de Maximus Extreme II zat. Geloof dat dat de Superme-XF-I is. Maarja, zo kan je zien dat smaken verschillen. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n goede headset heb gehad.
Draai dan eens winamp in de achtergrond en maak eens een soundrecording van je mic terwijl de muziek draait, durf te wedden dat je de muziek perfect kunt horen. En laat dat nou net de reden zijn dat ik een headset op TS gebruik ipv gewoon boxjes
Ik snap wat je bedoelt, hij zit zeker chill en is vrij degelijk geluid is verder ook goed.. Maar voor een headset waar ik toen nog +100eu voor betaald heb verwacht je niet dat je zoveel storing hebt via de mic. Heb nu een cheapassed medusa 5.1 setje en die werkt perfect