• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Films/Series te verwachten in 2015/2016

MrGiorgio

De Planner
Oh man, 2015 is al een tijdje begonnen.
Van de films die al uit zijn, zijn de volgende denk ik wel de moeite waard:

Allereerst Jupiter Ascending met Mila Kunis en Channing Tatum


het op een comic gebaseerde humoristische James Bondachtige Kingsman


en een nieuwe film met Will Smith: Focus


en wie van fantasy houdt is er nog Seventh Son met Julianne Moore en Jeff Bridges


Als we dan gemakshalve Fifty shades vergeten, vinden we nog Chappie. Een film met o.a. Hugh Jackman (Wolverine) en Dev Patel (die we nog herkennen uit Slumdog Millionair). Al moest ik bij de combi Hugh Jackman en een robot wel gelijk denken aan Real Steel uit 2011.


Het realistische American Sniper won een Oscar dit jaar en is de moeite waard


Ik noem nog even snel:
Boys 7 (het Nederlandse antwoord op The Hunger games)
Michiel de Ruyter met Frank Lammers (Jumbo reclame) als ingenieuze strateeg
Night at the Museum (voor als je nog niet genoeg had aan de 1e 2 delen) een van de laatste films met Robin Williams


Maar wat staat ons nog te wachten dit jaar:

Allereerst Insurgent



Furious 7, de laatste film van de reeds overleden acteur Paul Walker komt begin april


Een nieuwe film van The Avengers: Age of Ultron komt ongeveer 3 weken na Comic Con


Wat dacht je van Ex Machina




Half mei komt er de langverwachte Mad Max met Tom Hardy en een rol voor de Zuid Afrikaanse Charlize Theron


Ben je meer liefhebber van muziekfilms, dan kan je ook de zaal ernaast kiezen, want dan is er ook Pitch Perfect 2



Jurassic World is te zien vanaf half juni


In de zomer zijn er nieuwe avonturen van de Minions (Despicable me)


en ook Arnie rides again in Terminator: Genesys


Tom Cruise zal ook deze zomer niet ontbreken. Mission Impossible 5 komt dan naar de theaters


Marvel pakt ook weer verder uit met Fanstastic Four


Oude titels worden ook weer opgewarmd, want Poltergeist en Man from UNCLE zijn in de geschiedenisboeken terug te vinden.



De gamers onder ons kennen wellicht Hitman nog



Maar dan zitten we al begin september.

Daarna maken we ons op voor het eindejaarsoffensief. Dat wordt gestart begin november met de 4e en laatste James Bond met Daniel Craig.


Half november komt daar de ontknoping van The Hunger games.


Maar ....... de grote klapper komt pas 18 december.
De eerste Star Wars film onder de Disney vlag


Misschien mis je nog een aantal films zoals:
The Transporter Legacy (juni)
Crouching Dragon Hidden Tiger 2 (augustus)
Ratchet & Clank

Maar dat komt omdat niet overal een trailer of releasedatum van bekend is.

En vul het gerust aan met reviews en trailers :112:

Have fun!
 
Vette topic!

Ik heb Jupiter Ascendence al gezien, hele mooie SFX, ook leuke theorie, maar vond hoe het verhaal gebracht werd best slap :(
Toch leuk om gezien te hebben in de bioscoop vanwege SFX.

Laatst Big Hero 6 gekeken, een van de betere animatie films die ik de laatste tijd gezien heb!
Eigenlijk gewoon Terminator 2 in een nieuw (kinder) jasje haha :D

Naar Chappie en Avengers kijk ik echt uit, deze twee moet ik dan ook in de bios zien :)
 
Kingsman is een topfilm, een echte must see.
Focus is ook heel erg goed, vooral het verhaal bijhouden is daarin heel leuk.
Chappie is een zeer leuke film en heeft ook veel humor momenten.
Seventh Son vond ik persoonlijk wat minder vergeleken met de bovenstaande films.
American Sniper is komende week aan de beurt
 
Divergent series: Insurgent
Zeer goede film met spectaculaire visuele effecten en scenes waarvan ik bijna weer terug naar school zou gaan om CGI te studeren.
De film heeft een aantal verassingsmomenten die je echt niet had verwacht maar er zitten ook een paar dingen in waarvan je het meteen doorhebt.
Was even bang dat het een slecht tweede deel zou worden maar naar mijn mening prima sequel op de Divergent film.
Heb het boek niet gelezen dus kan geen mening geven over hoeveel ze hebben veranderd.

Oordeel: 8.5 op de Richard schaal
 
Ik heb van de week Chappie gezien.
Helaas teveel van verwacht, waardoor de film voor mij tegenviel :(
Had iets brutere film verwacht, maar het leek net of ik een MTV programma keek over probleem pubers :sarc:
 
Big Game
Een film met Samual L. Jackson als de President van de Verenigde Staten en een klein onbekend jochie dat een hele leuke performance opzet.

Heb gisteren de preview gezien in Pathe en het is een zeer leuke actie/comedy film.
De film lijkt al in 2014 uitgekomen te zijn elders maar maakt binnenkort (rond 7 mei) pas zijn verschijning in de Nederlandse bioscopen.
Vind ik de film goed genoeg om ervoor meer dan 5 euro neer te tikken, nee dat eigenlijk weer niet.

Big Game Poster.jpg
 
Twee keer naar de bios geweest dit weekend.

Gistermiddag naar Mad Max in De Filmhallen. Mooi visueel achtervolgingsspectacel met weer veel fantastische over the top hiollywood acopolistische figuren. (vooral de guitarist op de DoofWagon :p)


Vanmiddag was Waltdisney aan de beurt met T project. Mooi verhaal en prachtige beelden doordrenkt met een positieve Disneyboodschap. :)



Gisteravond thuis nog via de PC kingsman the secret service gekeken. Leuke vermakelijke film met wederom mooie beelden.
 
Inmiddels zijn er ook nieuwe trailers online, Blijkbaar is het nu de gewoonte om bij grote producties meerdere trailers te maken met tussenpozen van een paar maanden. Niet alleen om een voorproefje te geven, maar nu ook vooral om aandacht te genereren.
Tegenwoordig heten ze dan ook niet meer trailers, maar gebruiken ze vaak de term teasers (mocht je erom gaan zoeken op youtube)

de 2e trailer van Star Wars


maar ook een nieuwe van de komende James Bond met daarin meer beelden van de Aston Martin DB10 die nog niet uit is.
De bad guy (Christoph Waltz) is hierin ook herkenbaarder in beeld.

 
Ik heb dit weekend "50 shades of Grey" geprobeerd te kijken.
Wat een schijtfilm, ben halverwege gekapt en dat doe ik niet vaak bij films.
Heel erg saai en ongeloofwaardig, daarna Jurassic Park deel 1 gekeken, dat blijft een goede film :)
 
Vandaag doorgebracht in de bioscoop, omdat de schoonmaakster vandaag bij ons thuis kwam.

In de ochtend Mission Impossible gezien.


Het is net pron. :112: slecht verhaal (do we care?), maar wel veel actie.

Daarna de nieuwe Transporter bekeken met een nieuwe acteur.


Ook dit keer veel actie. Zelf vond ik Jason Statham overtuigender, maar de vechtscenes blijven technisch van een goed niveau.
 
Ik heb laatst San Andreas gekeken, simpele film maar leuk om te zien :D

Omdat ik nu een Spiderman flipperkast heb die gebaseerd is op de drie films (2002, 2004 en 2007), heb ik Spider 1 en 2 weer gekeken.
Dat zijn goede films, alhoewel ik me irriteer aan karakter van Mary Jane en haar gewissel van partners -_-

En ik heb Terminator Genisys nog steeds niet gezien :S
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Films/series te verwachten in 2020.. en inmiddels 2021 Films / Movies 64
Hightower Films/series te verwachten in 2019 Films / Movies 31
MrGiorgio Films/series te verwachten in 2018 Films / Movies 57
Hightower films/series te verwachten in 2017 Films / Movies 38
Das Experiment Films/series 2024 Films / Movies 8
Das Experiment Films/series in 2023 Films / Movies 12
Hightower Films/series in 2022 Films / Movies 32
SupaDutch1 goeie films site hier Films / Movies 1
Hightower Nieuwe starwars films in 2014 -> 2015? Films / Movies 34
MrGiorgio Films te verwachten in 2013 Films / Movies 24
Freddy Vette intro/trailer filmpjes (games/films), hier posten :) Algemene Discussies 7
Wouter Apparaat gezocht waarmee je wireless films van je pc op je tv kan kijken. Hardware & Software 6
Freddy HD films streamen over thuisnetwerk (draadloos) Hardware & Software 8
Vannos hoeveel gigabyte heb jij aan muziek/films ? Algemene Discussies 86
D Welke Videokaart voor films Hardware & Software 32
Freddy Films / Movies Subforum! Richtlijnen aanmaken topic Films / Movies 0
Freddy Wat is zuiniger? Films afdraaien vanaf USB-stick of Hard Disk? Hardware & Software 20
Bl4ckj4ck666 amd ryzen cpu 5000 series Hardware & Software 1
R CableMod RT-Series ModFlex Classic Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC RGB Series 2 PWM 800-2200 RPM 5V 3Pin aRGB 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Barrowch Wolverine series ASF(anti shedding fitting). Waterkoeling 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
Jason SALE% - Singularity Computers Protium Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Barrowch M Series Reactor CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, Ryzen AM4/ AM3/ Intel 115x / 1200 / 2011 / 2066 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Brook X One SE Adapter for Xbox One/Series S/Series X/Nintendo Switch/PS4/PC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
ShockRaver [Te Koop] BarrowCH Boxfish series Acrylic Square Digital RGB Tank Reservoir 150mm - Black Verkocht 1
Jason BarrowCH STAR1 Series Limited Edition Circular Open Panel Case - Zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason BarrowCH Rhopilema Series V2 Limited Edition Composite Channel Test Bench Case - Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XD5 RGB Reservoir / Pump Combo - 250ml HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Thermaltake Pacific C-Pro Series - Compression Fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy EK-Velocity series High-End CPU Water Blocks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy XSPC TX Series, de dunste radiatoren ter wereld HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D Bitspower DIMM4 Block V2 met Dominator® Platinum Series Waterkoeling 2
Freddy Bitspower Water Cooling Kit Merge Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Alphacool Eisbecher Helix Reservoir Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan