• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Films/series te verwachten in 2019

Freddy

Administrator
Forumleiding
Captain Marvel die Super Saiyan gaat, ik kan niet wachten om deze te zien! :D

En deze natuurlijk ook (moet 2 maanden na Captain Marvel in de bioscoop gaan draaien):

MrGiorgio

De Planner
Zo te zien hebben ze het overlijden van Paul Walker aangegrepen om The Fast and the Furious reeks op te frissen. Geen Vin Diesel, Tyrese Gibson, Ludacris of Michelle Rodriguez meer.

the_cyberspace

uber-prutser
Films kijken staat hier op een laag pitje maar bij die trailer van MiB4 is het eerste wat ik dacht "Here comes the man in black!" :lol: :lol:

MrGiorgio

De Planner
Op een gegeven moment ben je uitgeNetflixd (is dat een echt woord?) en zoek je de bioscoop weer af naar nieuwe films.

Momenteel in de bioscoop

Ik zeg niet dat ze allemaal even goed zijn, want ik hoor bv wat mindere geluiden over de Xmen film.

Hierboven waren de trailers van MIB en Fast and the Furious al voorbij gekomen

Wat zeg je? Men in Black en Fast & the Furious? Maar dat is toch een oude film?
Nee, dit jaar zijn er wel meer sequels waar ze nog wat knaken aan willen verdienen.

En voor de mensen met kleine meisjes, weest voorbereid:

Vlak voor de kerst komt deze nog uit

Deze komt pas in 2020 uit, maar is misschien wel grappig om te zien.

Had ik trouwens al verteld over de nieuwe Jumanji?

Of de nieuwe Tarantino

MrGiorgio

De Planner
Nog 2 maanden en dan is de Star Wars saga eindelijk voorbij ?

Disney weet vast wel meer manieren om de franchise verder uit te melken....

MrGiorgio

De Planner

Over Disney gesproken: ik heb vanmiddag de eerste 2 delen van The Mandalorian gezien. Persoonlijk vind ik het iets te Disney achtig.
De productie zelf was goed (kostuums, voertuigen etc.) maar het verhaal en de muziek vond ik tegenvallen.

MrGiorgio

De Planner
Vanmorgen naar deze film geweest. Geen hoogvlieger , maar wel vermakelijk.

(Als je wat van de historie kent van de autosport weet je hoe het afloopt. Maar dat was ook geen belemmering bij Titanic.)

Das Experiment

Remy
Forumleiding
Zoon van de originele regisseur, Dan Aykroyd (originele schrijver) en oude cast.
'Ode' aan Harold Ramis met dit verhaal. Kinderen zijn de klein kinderen van Egon.

Maar ben ook een Ghostbusters idioot dus kan ook niet wachten op alle nieuwe merchandise. :rolleyes:

Bovenaan