• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Films/Series te verwachten in 2015/2016

MrGiorgio

De Planner
Yessss.... de kaartverkoop is begonnen en er is ditmaal een trailer! (de vorige waren blijkbaar teasers)

Nog twee maanden :112:

XenoMorpH

Active member
Voor verkoop?....:Sad:
Ik ga meestal naar Utopolis in Emmen, hadden daar gevraagd naar de Première avond, maar ze wisten nog niet of die er wel kwam omdat er daar niet verwacht werd dat er veel animo zal zijn...WDF?!? Eindelijk weer een SW film!! en dan geen animo?!?...

Wil graag naar de Première, dus ff in de gaten houden :)

Zie net dat de voor verkoop bij Utopolis ook is in gegaan.

DBRichard

Member
Gisteren naar deze film geweest, verwachte er niet heel erg veel van maar damn wat was die goed en echt hilarisch.
Het is een echte budget film maar zo goed gedaan dat het kan tippen aan Zombieland, een echte aanrader.

MrGiorgio

De Planner
Afgelopen weekend naar James Bond-Spectre geweest.
Superlange film, alles zat er eigenlijk in wat je verwacht van een Bondfilm (mooie internationale decors/scenes, mooie bondgirls, autoachtervolgingen, goed zittende pakken, doortrapte megalomane bad guys etc) maar ik had toch iets meer verwacht van de spierbundel/moordenaar van de bad guys.
En het blijft jammer dat er bijna geen budget meer is voor high tech snufjes.

Waarom dan toch deze post?
Nou gewoon om iedereen er aan te herinneren dat over een maandje eindelijk de nieuwe Star Wars er is :112: .
Dat is toch wel de film van dit jaar. Daar kon de nieuwe James Bond niks aan veranderen. Voor de vrouwen zal het slotstuk van The Hunger Games wellicht de film van het jaar zijn (draait nu in de bioscoop).

Maar de eerste Star Wars onder de vlag van de Disney studio's is denk ik wel het grootste bioskraker van dit jaar. Het zal niet lang duren voordat de merchandise op gang komt en de speciale star wars actie's in supermarkten etc zullen opduiken.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik heb laatst de nieuwste Mission Impossible gezien.
Vette film! Actie, Humor, spanning en een beetje romantiek, helemaal mooi :D

MrGiorgio

De Planner
Omdat je als man zijnde ook wel eens punten wilt/moet scoren bij je vriendin, ben ik afgelopen weekend mee geweest naar het einde van The Hunger games: Mockingjay part 2.

Eerlijk? Zo spannend en zo veel actie in de delen 1 en 2 was het niet. Ik miste ook wat gelaagdheid.
Dus als je de eesret 3 delen hebt gezien, wil je dit laatste deel uiteraard ook zien en daar is niks mis mee.
Maar de eerdere delen vond ik persoonlijk beter.

Thuis nog Lucy gekeken uit 2014. Typisch zo'n film uit het genre "wat nou als ......"
Viel me nog niet eens zo tegen. Al was die voor mijn gevoel wat kort.

En, om nog meer punten te scoren, ook The Minions gekeken.
Leuk, grappig; echt zo'n tussendoor film voor als er even niks op tv is.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Lucy had ik nog in de bioscoop gekeken, spannende film en vond het erg goed, totdat de einde kwam :(
Vond de einde niet zo geslaagd, maar Scarlett Johansen.. altijd leuk om naar te kijken :D

Sw333t

I Love my NUC
Huisdiergeheimen / The Secret Life of Pets

Verhaal:
THE SECRET LIFE OF PETS (HUISDIERGEHEIMEN) is de nieuwe vrolijke animatiefilm van Illumination Entertainment en Universal Pictures, de makers van Despicable Me/Verschrikkelijke Ikke, Despicable Me 2/Verschrikkelijke Ikke 2 en Minions.

Wat spoken huisdieren uit wanneer de baasjes van huis zijn? In THE SECRET LIFE OF PETS (HUISDIERGEHEIMEN) volgen wij de hilarische avonturen van de trouwe terriër Max, de slome kat Chloë, het snoezige dwergkeeshondje Gidget, mopshond en lady-killer Mel, de knorrige bastaard Duke, de onnozele cavia Norman en het schattige maar gestoorde konijntje Snowball.

Comedy acteurs Louis C.K., Eric Stonestreet en Kevin Hart maken hun debuut als stemacteurs in THE SECRET LIFE OF PETS, verder met o.a. Ellie Kemper, Lake Bell, Jenny Slate, Bobby Moynihan, Hannibal Buress en Albert Brooks. Oprichter en CEO van Illumination, Chris Meledandri en Janet Healy produceren de film die is geregisseerd door Chris Renaud (Despicable Me, Despicable Me 2), mede-geregisseerd door Yarrow Cheney en geschreven door Brian Lynch, Cinco Paul en Ken Daurio.

THE SECRET LIFE OF PETS (HUISDIERGEHEIMEN) draait vanaf 3 augustus 2016 in de bioscoop, in de originele en Nederlands gesproken versie, in 2D en 3D.

Bovenaan