• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

EK-KIT H3O - Supreme HF 360 -EN- of custom??

thinkgreenn

New member
Hallo allemaal,

Al heel lang wilde ik al watercooling hebben. Van de week mijn nieuwe pc bestelt
setup (ff kort vermeld):
i7 2600k
gtx 580
8gb
CM HAF 932 advance (case)

Na zoeken en lezen en zoeken en lezen en vragen. Ben ik via tweaker.net naar hier gestuurd en via tweakers hebben zij mij de EK-KIT H3O - Supreme HF 360 -EN- geadviseerd.

Graag zou ik van jullie willen weten of dit ok is of dat ik zelf een custom WC in elkaar moet gaan puzzelen.
Mijn budget is max 300 euro.

De doel is momenteel puur mijn cpu coolen maar in de toekomst zeker mijn gpu ook

dank u =)
 
Ik zal even heel kort wat samenvatten:

EK kit is makkelijker, je bent met 1 muisklik klaar en in alle waarschijnlijkheid ook goedkoper.
Voor 300 euro kan je aan de andere hand heel makkelijk zelf een setje samenstellen. Dan kan je elk onderdeel zelf kiezen qua vorm en wellicht kleuren, maar kost je dus wel wat meer moeite.
Prestaties zullen voor een CPU only loop niet echt verschillen, maar je kan je zelf samen gestelde set makkelijker uitbreidbaar maken, door op voorhand sterkere onderdelen aan te schaffen.

Kijk anders eens rond in de build log sectie om te kijken of je iets ziet waar je stiekem verliefd op wordt :)
 
Die heb ik zeker gezien =D

Maar ik loop nu al ongeveer 3 dagen lang te kijken en te vergelijken naar WC componenten. De ene zegt weer goed de andere zegt weer nee. Voor een beginner is dit echt frustrerend ^^

Ik snap nu het principe wel van de componenten wat wat doet maar welke merk etc is voor mij helemaal weggeblazen
 
Als jij voor een custom setje wilt gaan dan helpen wij je daarbij wel :)

Ik weet alleen zo even niet wat voor een radiatoren in jouw case zullen passen, dat zal je dus even zelf uit moeten zoeken.
Of wellicht kan een andere forum member daar zijn licht op schijnen.

CPU blocken die op LGA 1156 passen, passen ook op jouw LGA 1155 bord. De manier waarop de huidige blokken gemaakt zijn betekend dat dat nagenoeg elk blok op jouw bord past. Hier heb je dus al een lekker uitgebreide keus.
De best presterende blokken van dit moment zijn de variaties op de EK Supreme HF
Die is verkrijgbaar in bijvoorbeeld full nikkel of Full Copper, maar ook een aantal andere versies.
Persoonlijk vind ik ze ook nog heel mooi uitzien, maar dat is een mening.
Elk onderdeel in de shop heeft een bepaalde drempel van prestaties en kwaliteit, een "slecht" onderdeel zal je dus niet vinden. Alleen sommige presteren net beter dan anderen, maar kijk vooral ook zelf even rond.

Als pompje gaat er weinig boven de Laing DCC MCP350, MCP355 of de MCP35X.
De eerste is eigenlijk het instap model en de zwakste pomp van die drie, maar zeker nog krachtig genoeg om een volledig watergekoelde PC te voorzien.
De tweede is de grote broer, en de krachtigste pomp uit de serie, daardoor ook iets duurder.
De laatste die ik noemde is het nieuwste model, deze heeft als (groot) voordeel dat hij regelbaar is. En de eindgebruiker dus zelf een optimum kan zoeken tussen geluidsproductie en prestaties. Deze pomp kost ook weer een stuk meer en is in mijn ogen eigenlijk net wat te duur.
Ik heb hier naast me twee MCP355's staan draaien, je kan ze wel horen, maar vind het zelf niet storend. Er zijn ook goedkopere manieren om het geluid te beperken, door bijvoorbeeld een zogeheten "soggy sandwich" toe te voegen. Wat in principe een schuimsponsje is om het geluid te dempen.

Wat je nu nog nodig hebt is een radiator. Je kan nu kiezen voor een wat kleiner formaat, en dan later wanneer de GPU in de loop erbij komt een radiator bijplaatsen of je huidige radiator vervangen voor een grotere.
Radiatoren reageren verschillend op type fans. Ik zou graag eerst van je willen weten hoe hard je je fans het liefst hebt staan, en hoe stil je PC eigenlijk moet worden.
 
Waw sander bedankt voor je uitgebreide post hier.
Ik zal dus ff alles noteren wat ik zelf heb zitten zoeken

Om te beginnen bij het begin

Specs die ik momenteel binnen heb:
Intel Core i7 2600K Boxed
Asus P8Z68-V
Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1866C9 8gb
OCZ Vertex 2 120gb
Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
CM HAF 932 Advance (Rad van 360 past bovenaan)
XFX Black Edition 850W

De case zelf heeft vooraan een 230mm fan deze heb ik vervangen voor 2x nanoxia 120mm fans
De fan aan de achterkant heb ik ook vervangen voor een 1x nanoxia 140mm fan

Research op watercooling die ik zelf gedaan heb ook met behulp van de highflow set komt als volg op:
Radiator: Black ice GT stealth 360
Fans: Yate Loon black fan
Cpu block: EK-supreme - acetal
Reservior DangerDen dual bay res (niet zeker hiervan???)
Pomp: Laing DDC-1Plus 12-600l
Pomp top: OCLABS XPTOP UV-Transparant

Dit is uit de highflow cpu set 3 heavy.

Omdat ik in de toekomst mijn gpu ook wil gaan coolen wil ik meteen in 1x een rad kopen ipv van 2 verschillende.

Wat is de advies die hierboven gegeven kan worden

btw de highflow set komen die met fitting en al?
 
Ik zal je lijstje van boven tot onder afwerken met wat commentaar per onderdeel.
Ik wil van te voren al even zeggen dat de Highflow set volledig compleet geleverd wordt met slangen, fittingen en koelvloeistof. Klaar om te gebruiken dus :)

De Black Ice GT stealth radiator is een radiator die het beste presteerd met fans van 2000 rpm. Dit kan dus nogal luidruchtig zijn.
Op lagere toerentallen is dus niet bepaald de beste radiator. Het voordeel van deze is wel dat hij heel dun is, en dus makkelijker past op plekken waar weinig plaats is.
De Highflow set biedt ook de Black Ice GT Extreme, welke echt super koelt, maar wederom het beste bij toerentallen van 2000.
De beste keus van radiatoren uit dat lijstje lijkt mij de XSPC RX360. Deze radiator is 59 mm dik, dus controleer wel even van te voren of je hiermee wegkomt in je case (+25 mm voor de dikte van de fans). Dit is wel de beste allround radiator die het ook leuk doet bij lagere toerentallen. Lijkt me wel fijn om niet de hele tijd naast een tornado te zitten :D

De fans zijn uitstekende fans voor radiatoren, en kan je eigenlijk niet mis mee gaan :)
De Yate Loons Blue led zijn dezelfde fans, maar dan met gekleurde LED's.
De Gentle Typhoons zijn ook heel goede fans voor radiatoren door de hoge luchtdruk die ze leveren. Deze zijn ook een stuk duurder en ik zie eigenlijk weinig reden voor jou om deze investering te maken. Gewoon bij de Yate Loons blijven dus :)

Ik kan eigenlijk niet opmaken of het nou om de LTX of om de HF versie van het EK blok gaat in dat lijstje, ik ga ervan uit dat het de LTX versie betreft :hmm
Dat CPU block is een oudere versie van EK, welke tijdenlang het beste blok per uitstek was. Helaas heeft de tijd wat innovatie met zich meegebracht en is hij inmiddels wat verouderd. Maar nog steeds een heel goed blokje. Een plexi uitvoering komt heel mooi naar voren als je een gekleurde koelvloeistof gebruikt. Je blokje kleurt dan mee in de kleur van de vloeistof.

De keuze van een reservoir is puur cosmetisch, heeft totaal geen invloed op de prestaties van een loop.
Kies dus een type dat jij mooi vindt en waarvan je denkt dat je hem kan plaatsen in je PC. Wil wel even erbij zeggen dat hoe groter het reservoir, hoe makkelijker het is om de loop te vullen.

De pomp die standaard geselecteerd is, is de MCP355 waar ik het eerder over had. Met deze kom je meer dan prima uit de voeten.
Het toevoegen van een pomp top is eigenlijk wel een must, omdat het de prestaties van de pomp ongeveer 20% vergroot. En een top kan ook andere voordelen brengen zoals variatie in de plaatsing van de fittingen.
Kijk wederom even welk topje jij het mooiste vind, en of de manier waarop de schroefgaten geplaatst zijn uitkomen voor de wijze waarop je je slangen wilt gaan leggen.
 
Bedankt Sanders,

Ik wil eingelijk niet naar bed gaan omdat ik dit zo interresant vind.

Dus als ik het goed begrijp van u
de cpu block is al wat "verouderd" Als ik in het lijstje kijk zie ik wel andere staan. Wat is het verschil tussen LTX of om de HF?
Welke cpu block zou je me dan willen adviseren als ik mee met de innovatie ga?

Dus als ik het goed begrijp is als volgende

Radiator: XSPC RX360
Fans: Yate Loon black fan
Cpu block: EK-supreme - Plexi
Reservior: Swiftech MCRES-micro AGB (maakt in principe niet uit tog?)
Pomp: Laing DDC-1Plus 12-600l
Pomp top: OCLABS XPTOP UV-Transparant

Ik kan zo niet 1,2,3 checken of er ruimte is in mijn kast omdat die nog helemaal gesealed is en al. Mocht ik tog van kast willen ruilen dan kan ik deze terug sturen.
Wel wil ik een linkje meegeven aan u als u tijd heeft om even ernaa te kijken. Uw ogen hebben meer ervaring hierop dan die van mij

Link:

ik heb ff doorgespoelt naar het stukje waar hij zelf in het systeem laat zien. Kan zijn dat ikw at oversla door het te spoelen

Edit:
hier een foto gevonden van een haf 930 kast met een RX360
220434d1311087190-watercooling-upgrade-haf-932-2011-07-01-19.31.13.jpg


Edit 2:
http://www.youtube.com/watch?v=o4rpXthBVXk&hd=1
Dit is vast wel een ja dat het erin past
 
Dit is de nieuwere EK Supreme HF Nickel Plexi:

WC-051-EK_400.jpg


En dit is de wat oudere EK Supreme LTX nickel:

WC-087-EK_400.jpg


Het verschil zit hem, behalve in ouderdom, vooral in de restrictie van het blokje. Welke afgenomen is bij de nieuwere versie.
De nieuwere komt ook met een 'jet plate', die zorgt voor een goede verdeling van de koelvloeistof binnen in het blok.
Tot kort leverde EK standaard een 5 tal jet plates mee, zodat je zelf kon experimenteren welke het beste werkte. Dit doen ze volgens een recent nieuws bericht niet meer, maar ze zijn nog wel los te bestellen op de site van EK.
Als laatste presteert het nieuwe blokje iets beter.

De Haf 932 Advance is een prima kast, heb meerdere builds gezien met dit exemplaar. Ik weet alleen niet zo uit het hoofd waar welke radiatoren zouden passen.
Een klein google zoektochtje brengt deze video aan het licht:

Hij heeft precies de XSPC RX360 bovenin gekregen. Die moet dus gewoon passen :)
Je ziet ook gelijk hoe een ander de waterkoeling indeelt, zo kan je wellicht wat ideeën opdoen over wat je zelf wilt.

Zeg trouwens maar gewoon 'jij' hoor :p
 
Het beste kan je even een email sturen naar info@highflow.nl
Ik heb helaas nog geen paranormale krachten kunnen bemachtigen om te kijken welk blokje precies bedoelt wordt :p
Het is ook wel mogelijk om het blokje naar wens aan te vragen bij deze set, de totaal prijs zal er dan op aangepast worden.
Ik zou dan zonder twijfel voor een EK Supreme HF gaan welke we eerder besproken hadden. Qua prestaties en looks uitmuntend in mijn ogen.

Als je voor losse aankoop gaat dan moet je inderdaad zelf fittingen erbij zoeken, tevens de slangen en de koelvloeistof.

Er zijn twee type fittingen. Het typte schroef fitting:
1109696-a.jpg


En het type pilaar fitting:
BP-WTP-C01.jpg


Bij de schroeffitting ben je in principe klaar, bij de pilaar types moet je nog een slangklem erbij aanschaffen voor de slang 100% op zijn plek te houden.
Ik zou korte pilaar fittingen vermijden, omdat er gevallen bekend zijn van lekkages door het kleine contact oppervlak.
Hoewel ik ervan overtuigd ben dat dit door incorrect monteren komt, geven de lange pilaar fittingen toch wat meer zekerheid.

Fittingen komen in 1/2 en 3/8 maat (inches), en zodoende zijn er ook slangen in die maten.
De schroef maat van elk waterkoelonderdeel is uitgerust met een G1/4 draad, dus past zonder problemen op elkaar.
Kleiner bestaat ook, maar is niet aangeraden om te nemen omdat het water dan teveel belemmerd wordt.
Qua vloeistof ben je klaar met een van de Feser gekleurde pre-mixed flessen. Neem er twee stuks van dan heb je altijd voldoende, en zelfs nog wat over voor later.
 
Nu heb ik een mailtje gestuurd naar highflow zelf waarbij ik het volgende antwoord kreeg

Ons eigen set is uiteraard ook een prima set, maar qua prijs/kwaliteit verhouding is de set van EK iets beter.
Ons advies is dan ook om de EK set te gebruiken. Mocht u achteraf iets anders willen, kunt u dat altijd aanpassen.
Waterkoeling componenten zijn namelijk veelal universeel.

Nu ga ik zelf voor de XSPC rad zou het dan een ander verhaal worden kwa prestaties?
 
Ok dus voor mijn gevoel wil ik dit gaan bestellen

Radiator: XSPC RX360
Fans: Yate Loon black fan
CPU block: EK-Supreme plexi
Pomp DDC1plus 12v 600l
Pomp top OCLabs XPtop UV-Transparent
Slang: UV- Acid green
vloeistof: UV Acid Green

Hoe zit het met de fittingen. Heb begrepen dan een 45 graden fitting beter passen bij de rad (mooier zijn). Hoeveel zou ik hiervan bij moeten kopen? (zelf denk ik 2)

Edit excusses voor de dubbel post had ff niet door =S
excusses

Edit2
Ok ik heb nu een winkelmandje gemaakt met het volgende wat voor advies kan hierop gegeven worden
http://www.highflow.nl/index.php?ta...id=3838&hash=2548590a4f4ec26b07378b8890fcdf88
 
Laatst bewerkt:
Ik snap niet waarom gezegd wordt dat de EK set een betere keus is :hmm
De pomp in de Highflow set is sterker, en de andere onderdelen presteren nagenoeg gelijk.
Wat misschien bedoelt wordt, is dat de EK set een stuk goedkoper is in vergelijking met de HF heavy set, terwijl ze nagenoeg hetzelfde presteren. Dat is inderdaad waar.
Maar het nadeel is dat je bij de EK set niks kan aanpassen, omdat het pakket zo binnen komt in de winkel en als een onderdeel vervangen wordt zijn de overige onderdelen niet te verkopen. zo zit je bijvoorbeeld vast aan de door EK geleverde blauwe koelvloeistof. Wil je een andere kleur, moet je deze nog erboven op aanschaffen.
De Highflow set wordt zelfs samengesteld dus aanpassingen zijn nog mogelijk.

Ik zie dat je nu in je winkelmandje de Highflow set hebt én daarboven op nog zelf fittingen bij besteld.
Dit is niet nodig en brengt je totaal prijs dus onnodig omhoog.
Het gebruik van bocht-fittingen kan inderdaad enorm helpen bij slangen goed te positioneren. Maar het is een beetje lastig om van te voren te zeggen welke je precies nodig hebt. Daarvoor moet je weten waar je welke onderdelen wilt plaatsen, en de slangroute vooraf visualiseren.
Er zijn ook bocht-fittingen te krijgen met een G1/4 schroefdraad, zodat je je gewenste fitting er in kan draaien.
Voorbeelden daarvan zijn deze 45 graden fitting en deze 90 graden fitting.
Ze zijn ook beschikbaar in zwart en black sparkle.

Als laatste zou ik je afraden om gekleurde vloeistof samen met een UV gekleurde slang te gebruiken.
Het effect van de Acid Green kleur komt veel mooier naar voren als je een clear type slang gebruikt met alleen de gekleurde vloeistof.

11x052012579.jpg
 
In de Highflow set zitten inderdaad pilaar fittingen, slangklemmen zijn ook meegeleverd.

Bocht fittingen zijn verdraaid handig om de slang een richting te geven zonder dat hij knikt. Nadeel is alleen dat ze gewoon duur zijn.
Dus bedenk je van te voren welke je nodig hebt, zodat je niet te veel hoeft uit te geven.
2x 45 graden bij de radiator lijkt me in ieder geval een goed idee.
Enig idee waar je de pomp wil plaatsen? Het beste lijkt mij op de bodem van de case.
Een 90 graden fitting voor van het reservoir naar de pomp te gaan lijkt mij ook handig, tevens als een derde 45 graden fitting om de slang een beetje omhoog te laten wijzen van uit de pomp.
 
Op jou advies zou ik de pilaar fitting vermijden en meteen voor de schroef fitting gaan.
De pomp ga ik inderdaad beneden plaatsen
Dus als ik het goed begrijp heb ik in totaal 8 fitting nodig
2 45 graden bij rad
1 90 van pomp naar res
4 voor slang

Maar ik snap niet precies wat je bedoelt met de laaste 45 om hoog te laten wijzen van uit de pomp

Tevens twijel ik nogsteeds of ik voor de ek res wil gaan of voor een bay. Zelf kan ik het nog niet helemaal met mezelf vinden. Vindt beide mooi
 
Als ik ga tellen dan kom ik uit op 8 schroeffittingen.
2 voor elk onderdeel: CPU block, reservoir, radiator en pomp.
En dan nog de gebogen fittingen die je nodig hebt.

Wat ik bedoel met 45 graden fitting bij de pomp is dit:
efid21.jpg

Jammer dat het zonlicht de fittingen zo hard laat blinken, maar je kan de fitting nog zien in het rood omcirkelde.

Als je een pomp helemaal op de bodem plaatst kan het handig zijn om de slang via een fitting al wat omhoog te laten wijzen.
 
Kijk met dat plaatje daar snap ik het helemaal.

Dus voor mij om ff alles te recappen omdat ik deze morgen wil gaan bestellen

Radiator: XSPC RX360
Fans: Yate Loon black fan
CPU block: EK-Supreme plexi
Pomp DDC1plus 12v 600l
Pomp top OCLabs XPtop UV-Transparent
Slang: UV- Acid green
vloeistof: UV Acid Green
3 45 graden fitting
1 95 graden fitting
4 x normale fitting

update winkelmandje:
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, casemod, modding, behuizingen en gaming! - First WC set

Als ik naar de fitting kijk die je gelinkt hebt zie ik dit staan Bitspower G1/4.. de andere fittingen die ik heb staan
Hoe zit het met de UV lampen via de shop heb ik eentje gezien, zelf denk ik dat ik 2/3 stuks nodig zal hebben maar dit weet ik niet zeker
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
K EK-KIT H3O - Supreme HF 240 Advies Waterkoeling Setup 35
H EK-KIT H3O - Supreme HF 240 +gpu? Advies Waterkoeling Setup 6
R [VERKOCHT] ek-kit h3o 240 ltx Verkocht 1
zat0x EK-KIT H3O 240 LTX voldoende ? Advies Waterkoeling Setup 11
Alex EK H3O Advanced Liquid Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
A Cooler Master v8 gts AM5 mounting kit. Overige Koeling 3
R CableMod RT-Series ModFlex Classic Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PrimoChill Rad Clean - Radiator Cleaning Treatment - Full Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
Jason GIVEAWAY! Complete Waterkoeling Set - EK-KIT Classic RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason CableMod PRO Bridged Cable Comb Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Power Kit D-RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Gelid Solutions 6-Channel Programmable ARGB Controller Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
XenoMorpH EK-Velocity Intel/AMD Mounting Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
DuctTape [TKA] Bitspower D5 Mod Kit Matt black 3x Verkocht 0
M vraag over EK-KIT X240 Performance Water Cooling Kit Waterkoeling 2
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Alphacool Eiskoffer Professional - HardTube Bending & Measuring Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Bitspower Water Cooling Kit Merge Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R afmetingen bitspower d5 mod kit Waterkoeling 2
N [Waterkoeling] samenstellen kit: Z170 pro gaming, 6700K, 980 Advies Waterkoeling Setup 9
Hightower Frontpanel cable kit groen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
the_cyberspace Bitspower DDC TOP Upgrade Kit 100(POM Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Ubbidude EK-FB KIT GA X99 LE - Nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2
S CM Elite 110 Demciflex Dust Filter Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
M Bitspower D5 Mod Kit / Mod Top / D5 Dual Single Top Upgrade Kit 150 Installed Height Waterkoeling 3
D Monsoon bending kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sw333t [VERKOCHT] AmbiLED HD kit (Ambilight for PC) Verkocht 4
DBRichard [VERKOCHT] AmbiLED HD kit (Ambilight for PC) Verkocht 6
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
B RayStorm D5 Photon AX360 WaterCooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
C [VERKOCHT] Bitspower D5 Mod Kit Matt Black + Bitspower D5 Mod Pump Top V2 POM Verkocht 2
P Silverstone TJ10 RAD mounting kit Waterkoeling 2
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master HAF Stacker 915F + Storage kit. Verkocht 3
Sw333t Luminescent Tape Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
B EK pomp cover kit Waterkoeling 0
F kryoconnect kit for kryographics with active back plates, Waterkoeling 2
D Corsair 32gig kit // Asus Maximus VI Formula Hardware & Software 1
Thierry Monsoon Hardline Pro Bender Kit 3/8 x 1/2 (13mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
Traxtorm [IN-ACTIVE] Bitspower Black Freezer EIX58NSC Kit (EVGA X58 Classified) Verkocht 0
Besje EK-DCP mounting plate kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan