nicvdv
New member
http://highflow.nl/aansluitingen/fittingen/sli-crossfire/ek-fc-bridge-dual-parallel-csq-plexi.html
Deze heb ik vorige week besteld en had ik zeer snel in huis.
Eerst effe uitleggen wat er gebeurd is
origineel zat er tussen mijn twee GPU's een buisverbinding. Vorige week merkte ik plots dat mijn temperatuur van mijn GPU's heel hoog stond vergeleken met anders.
Ben dat beginnen uitzoeken en wat bleek dat in die verbinding plots een knik zat.
Dus resultaat nieuwe vloeistof bestel en deze bridge.
Na de snelle levering van Highflow een uurtje werk gehad met alles leeg te maken blokje erin en terug te vullen. (en zoals altijd veel te veel vloeistof besteld heb nog 2 volle flessen over
)
Heb het systeem nu een weekend laten draaien en het ziet er niet alleen beter uit, het is ook beter.
Hierbij Dank u Wel Highflow voor de snelle levering. :038:
Deze heb ik vorige week besteld en had ik zeer snel in huis.
Eerst effe uitleggen wat er gebeurd is
Ben dat beginnen uitzoeken en wat bleek dat in die verbinding plots een knik zat.
Dus resultaat nieuwe vloeistof bestel en deze bridge.
Na de snelle levering van Highflow een uurtje werk gehad met alles leeg te maken blokje erin en terug te vullen. (en zoals altijd veel te veel vloeistof besteld heb nog 2 volle flessen over
Heb het systeem nu een weekend laten draaien en het ziet er niet alleen beter uit, het is ook beter.
Hierbij Dank u Wel Highflow voor de snelle levering. :038: