• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO

Daar ga ik eens over nadenken. Ik heb wel iets met mythologische figuren dus het zal wel die richting op gaan. Geen engeltjes daar heb ik een bloedhekel aan.

Ik zag alleen wel dat de versie die Freddy hier verkoopt maar één externe 5,25 drive bay heeft. De andere versies die ik allemaal gezien heb op internet hebben er twee of vier. Toch eens gaan navragen bij Freddy. Want één vind ik echt te weinig.

@ Sanders
Is geen zelf discriminatie maar één van de weinige typisch vrouwelijke eigenschappen die ik heb. Ik kan het wel maar het ziet er gewoon niet uit. Is dus eigenlijk meer zelfkennis.
 
Laatst bewerkt:
Navraag bij Freddy leert dat ik het beter direct bij Danger Den kan bestellen. Toch eens uitzoeken wat dat geintje gaat kosten aan douane en handling kosten.
En voor bijna hetzelfde geld heb ik dan een MM Ascension en die lijkt mij toch ook zeer geschikt.
 
reken maar op belasting en invoer rechten, vervelend genoeg, stond laatst namelijk een artiekel in de consumenten bond over dingen buiten de EU bestellen. Verder wil ik nog even toevoegen dat ik beide kasten niet echt mooi vind maar dat is mijn mening. zou zelf liefste gewoon een ATX Full tower case willen hebben bijv. 800D

Groeten
 
Ja maar dan komt mijn typisch vrouwelijk trekje omhoog. Ik kan niet zagen en boren en dat is in dat geval dan wel nodig.

of weet iemand toevallig een internetwinkel in engeland/duitsland of België bijvoorbeeld waar ze 1 van deze kasten verkopen. Ik heb ze niet kunnen vinden. Tenminste niet 1 die nog bestaat.
 
nee ik helaas niet, hoezo moet je zagen boren met een 800d? kan mooi een 360 rad boven in, en een 120 acher in de kast, ;p ik zou persoonlijk niet meer hoeven. maargoed ik weet je plannen niet.

Succes met zoeken naar 1 van deze 2 cases. als ik ergens iets zie zal ik het zeggen
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
dave-firsttimer:) Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen) Gallery & Build Logs 177
H Danger Den Double Wide + 2x 480 rads Cases en Modding 9
Mobomonster Danger Den Extended waterbox HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
O Danger Den Reservoir montage Waterkoeling 0
M Danger Den lanceert DD-M6 waterkoelblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
J [IN-ACTIVE] EK-BAY Spin RES DUAL Loop en Danger Den Reservoir Verkocht 4
Ludwig Vraagjes Danger Den waterbox + Cases en Modding 4
bundymania SHORT REVIEW: Danger Den CPX-1 Pump HighFlow Product Reviews 2
R Danger Den RAD-Reservoir RES-005 Waterkoeling 1
V Danger Den X-rad's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
M Danger Den producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
C Danger Den Torture Rack Build by Siang Gallery & Build Logs 17
W Danger Den pomp HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
lowie_runner Danger Den TDX 775 Waterkoeling 15
HighFlow Gefeliciteerd, Recherchebureau Den Haag. Felicitaties 0
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Xtrafresh Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig! Gevonden 2
N Nielz1990 - Niels van den Berg - Blue EliteKiller Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
DieHard [CiP] The Devil's Den Gallery & Build Logs 33
X Nieuwjaarsduik Scheveningen - Den Haag Algemene Discussies 18
arwin74 [GEVONDEN] iemand uit omgeving den haag met met verstand van digitale camera's Gevonden 1
D Dino uit den haag Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
MaartenvdE Maarten van den Elsen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
baretsu RU ready for den dikke lu ??? Waterkoeling 7
R Latreau - Roel van den Berg - Mijn Eerste Watercooling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
F Double AIO of Full loop? Advies Waterkoeling Setup 9
JeanPaul [VERKOCHT] XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation Verkocht 1
R XFX HD7970 Double Dissipation BLACK Overige Koeling 2
R Aqua-Computer Double Protect Ultra - Orange 1000ml HighFlow Webshop 4
lauwagie DD Double Wide Tower - 21 Black Series Gallery & Build Logs 30
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] Gallery & Build Logs 6
Nerd1979 Double Case Flowing Black Gallery & Build Logs 67

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan