• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

D-tek Nozzle Kit, welke nozzle voor mijn setup?

airbair

Junior Member
hoi iedereen

ik heb die nozzle kit voor mijn D-tek fuzion V2 besteld, maar nu heb ik geen idee welke nozzle te gebruike? Iemand misschien enig idee/advies?

(ik heb 1x360 TFC en 1x120 TFC rads, gtx295 plexi en Asus-HP voor NB ook in mijn loop same met Laing D5-MCP655)

EDIT:
ik heb een E8600, dus geen quadcore, dus ik veronderstel dat de quadnozzle al afvalt?
ik heb wat gezocht en ik heb een review gevonde, en ik heb wat geteld met de flow estimator die coolfris mij had aangeraden. Hieruit kan ik afleiden dat ik best gewoon de grootste nozzle eruit neem? Of zelfs helemaal geen?

alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Laatst bewerkt:
Quad nozzle moet je idd niet gebruiken.

Je hebt redelijk veel componenten in jouw loop, daarom kan je beter een grotere nozzle nemen die meer water door laat, zodat de flow goed blijft.
 
ok ik heb wat zitte kijken en spelen met die flow estimator. nu zit ik met een gtx295 block, telt deze als 2x8800GTS block qua restrictie of is dit ongeveer gelijk aan zo eentje? (mss ietsje meer?)

nu heb ik wat zitten spelen met die estimator, en deze geeft aan dat ik zonder nozzle een flow zou krijgen (met 1x8800gts block gezien geen andere opties) van +- 1.4 GPM. Dit is zonder nozzles voor cpu block. Als ik nu de grootste nozzle eruit neem, die van 6.3mm dan krijg ik een flow van 1.25 GPM.
Wat is nu het beste? Het is zowiezo de bedoeling dat mijn cpu het best gekoeld wordt. chipset en gpu zijn niet zo belangrijk.
 
je zult de beste performance krijgen zonder nozzle van de nozzle kit ;)
ga naar de volgende site en ga daar dan in het middelste schermpje even scrollen en naar de d-tek V2 ;) daar staat een heele goeie test ook met nozzles temps vergeleken en alles wat je wilt weten :)
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
88Gamer88 [REFUSED] D-Tek FuZion v2 en XSPC RS240 UV Blue Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] Kingpin Tek - 9 4.0 slim GPU TUBE Verkocht 2
S custom tek chiller Gallery & Build Logs 37
alain-s [VERKOCHT] D-Tek FuZion Universal v2 S775 Verkocht 3
BETA911 [INACTIVE] MCP355, MCW-30, D-Tek Fusion, Swiftech MCRES... Verkocht 0
Robin D-TEK Fuzion V2 S1366 bracket?? Waterkoeling 2
F Backplate D-Tek Fuzion V2 Waterkoeling 5
Quadcore D-Tek UniSink gtx260 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
G D-Tek FuZion s775 en s1336 Waterkoeling 7
Quadcore D-Tek unisink 9800gtx HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
R d-tek mounting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
ChrisdeW D-tek fusion v1/v2 mounting 1366 input nodig Waterkoeling 10
Garrett D-Tek Uni-Sink GTX260/280 *new release* HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
Havvie D-Tek Fuzion (V2) Waterkoeling 4
D D-TEk fusion V1 quad of niet? Waterkoeling 5
D D-Tek FuZion Intel 775 Quick-Mount Bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
G Laing D5-MCP655 12V + D-Tek FuZion Universal v2 Waterkoeling 16
Freddy D-Tek FuZion v2 Quad Core Mid Chamber Insert Handleidingen en Installatie Tips 8
Freddy D-Tek v2 en XSPC Edge op voorraad! (en vele andere) HighFlow Computer Cooling Shop 6
D Hoge temps na instaleren D-Tek Fusion Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Demolisher koolance QDC (Extreme Flow) Shutoff Nozzle, Female Threaded G 3/8 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
A Cooler Master v8 gts AM5 mounting kit. Overige Koeling 3
R CableMod RT-Series ModFlex Classic Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PrimoChill Rad Clean - Radiator Cleaning Treatment - Full Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
Jason GIVEAWAY! Complete Waterkoeling Set - EK-KIT Classic RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason CableMod PRO Bridged Cable Comb Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Power Kit D-RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Gelid Solutions 6-Channel Programmable ARGB Controller Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
XenoMorpH EK-Velocity Intel/AMD Mounting Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
DuctTape [TKA] Bitspower D5 Mod Kit Matt black 3x Verkocht 0
M vraag over EK-KIT X240 Performance Water Cooling Kit Waterkoeling 2
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Alphacool Eiskoffer Professional - HardTube Bending & Measuring Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Bitspower Water Cooling Kit Merge Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R afmetingen bitspower d5 mod kit Waterkoeling 2
N [Waterkoeling] samenstellen kit: Z170 pro gaming, 6700K, 980 Advies Waterkoeling Setup 9
Hightower Frontpanel cable kit groen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
the_cyberspace Bitspower DDC TOP Upgrade Kit 100(POM Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Ubbidude EK-FB KIT GA X99 LE - Nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2
S CM Elite 110 Demciflex Dust Filter Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan