• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

D-Tek Fuzion (V2)

Havvie

Member
Ik heb twee vraagjes over het betreffende blokje.

1.)
Hoe erg is het als een aantal van de koper pinnetjes in het blokje wat scheef staan? Stuk of 10, ze staan niet haaks ofzo, maar ze zijn licht afgebogen. Dat valt natuurlijk enorm op i.v.m. de rest van al de rechtopstaande pinnetjes.

Persoonlijk me dat niet zo'n issue, maar ik ben dan ook geen expert..

2.)
Zijn er andere mensen, behalve ik zelf, die de schroefjes waarmee het koperblok wordt vastgezet (degene waar dus een hex-sleutel voor nodig zijn) waardeloos vinden?

Zijn er dus mensen die deze hebben vervangen voor sterkere versies? Want ik zit nu al met het probleem dat de binnenkant van die moertjes helemaal geruïneerd lijkt, slijt gewoon af tijdens het aandraaien... Echt waardeloos gewoon, ik ben dan ook bang dat ik met een beetje pech de boel niet meer van elkaar geschroefd krijg.
 
Ik denk dat het weinig maakt of ze wat gebogen zijn, tenslotte zitten ze nog aan het blok vast, dus de koeloppervlakte blijft gelijk :)

Ik heb de V2 zelf niet losgehad omdat hij stock al geweldig koelt, ik zie er dan ook geen reden toe.
Echter, kan je niet zelf nieuwe draad tappen?
Ik weet niet wat het normaal is maar dan neem je gewoon 1mm groter... stel dat het M4 is kan je wellicht M5 tappen?
Of iemand voor je laten doen.
Ik had ooit een noname waterblok met M3 schroefjes, ik dat blok een paar keer uit elkaar gehaald en toen was de schroefdraad ook fucked, dus ik M4 tap gepakt, ff klussen en klaar :)
Succes! :)
 
Tappen is heel eenvoudig, voor bijv. M4 moet je eerst 3,2mm voorboren en dan kan je bijv. met een handtapje zo die draad erin draaien, heb ik met m'n ThermoChill PA120.3 toen ook gedaan... :)
Hoe dan ook succes :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
88Gamer88 [REFUSED] D-Tek FuZion v2 en XSPC RS240 UV Blue Verkocht 1
alain-s [VERKOCHT] D-Tek FuZion Universal v2 S775 Verkocht 3
Robin D-TEK Fuzion V2 S1366 bracket?? Waterkoeling 2
F Backplate D-Tek Fuzion V2 Waterkoeling 5
G D-Tek FuZion s775 en s1336 Waterkoeling 7
D D-Tek FuZion Intel 775 Quick-Mount Bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
G Laing D5-MCP655 12V + D-Tek FuZion Universal v2 Waterkoeling 16
Freddy D-Tek FuZion v2 Quad Core Mid Chamber Insert Handleidingen en Installatie Tips 8
Pharlap [VERKOCHT] Kingpin Tek - 9 4.0 slim GPU TUBE Verkocht 2
S custom tek chiller Gallery & Build Logs 37
BETA911 [INACTIVE] MCP355, MCW-30, D-Tek Fusion, Swiftech MCRES... Verkocht 0
Quadcore D-Tek UniSink gtx260 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Quadcore D-Tek unisink 9800gtx HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
A D-tek Nozzle Kit, welke nozzle voor mijn setup? Waterkoeling 5
R d-tek mounting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
ChrisdeW D-tek fusion v1/v2 mounting 1366 input nodig Waterkoeling 10
Garrett D-Tek Uni-Sink GTX260/280 *new release* HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
D D-TEk fusion V1 quad of niet? Waterkoeling 5
Freddy D-Tek v2 en XSPC Edge op voorraad! (en vele andere) HighFlow Computer Cooling Shop 6
D Hoge temps na instaleren D-Tek Fusion Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
dark viper zwolle Alphacool Cape Fuzion Core 10 Acetal Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
bundymania [User Review] Alphacool Cape Fuzion Core 10 & 30 - Acetal - Black Reservoir HighFlow Product Reviews 1
C [User-Review]Alphacool Cape Fuzion Core 30 Acetal Black in Cartago´s Review HighFlow Product Reviews 3
dopestuff FuZion Intel Core i7 (LGA1366) Pro-Mount Set HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
MrGiorgio Bowed fuzion ? Waterkoeling 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan