Komt deze ook naar HighFlow?
Freddy Administrator Forumleiding 1 juni 2010 #2 Cool apparaatje, zal denk ik wel een tijdje duren voor die in NL verkrijgbaar is. Maar als die er is, nemen we het in het assortiment
Cool apparaatje, zal denk ik wel een tijdje duren voor die in NL verkrijgbaar is. Maar als die er is, nemen we het in het assortiment
Blackruby Senior Member 1 juni 2010 #3 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=KafBbKeRx_4]YouTube - Corsair intros AX Gold PSUs and Airflow Pro RAM LED meters[/ame]
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=KafBbKeRx_4]YouTube - Corsair intros AX Gold PSUs and Airflow Pro RAM LED meters[/ame]
V vincent Gouden member 1 juni 2010 #4 die leds doen alleen bij de compartibel geheugen doormiddel van een connector.
Blackruby Senior Member 1 juni 2010 #5 Ik hoorde het. Wel een beetje jammer, moet ik weer nieuw geheugen kopen.
Freddy Administrator Forumleiding 17 augustus 2010 #7 Hier issie in de shop: Corsair Dominator AirFlow Pro CMXAFPRO
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 27 augustus 2010 #10 Ik dacht dat het compleet nieuwe koeler zou zijn. Maar het is een extensie kit. Toevallig zitten die connectors op mijn geheugen. Had er eerlijk gezegd niet eens op gelet toen ik ze kocht. Prijs zal rond de 30 euro liggen?
Ik dacht dat het compleet nieuwe koeler zou zijn. Maar het is een extensie kit. Toevallig zitten die connectors op mijn geheugen. Had er eerlijk gezegd niet eens op gelet toen ik ze kocht. Prijs zal rond de 30 euro liggen?
Blackruby Senior Member 28 augustus 2010 #11 Hij is al in de shop, 50 euro: Freddy zei: Hier issie in de shop: Corsair Dominator AirFlow Pro CMXAFPRO Klik om te vergroten...
Hij is al in de shop, 50 euro: Freddy zei: Hier issie in de shop: Corsair Dominator AirFlow Pro CMXAFPRO Klik om te vergroten...
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 8 september 2010 #13 Blackruby zei: Hij is al in de shop, 50 euro: Klik om te vergroten... Jammer. Ik vind 50 euro een beetje te veel van het goede.
Blackruby zei: Hij is al in de shop, 50 euro: Klik om te vergroten... Jammer. Ik vind 50 euro een beetje te veel van het goede.
Freddy Administrator Forumleiding 13 september 2010 #14 De Dominator Airflow Pro is overigens nu ruim voldoende op voorraad bij ons
Vissa Vissa! 13 september 2010 #15 Ik zal hem mee bestellen zodra de FrozenQ onderdelen binnen zijn Freddy! Ik zie dat mijn Dominators over die connector beschikken, muahaha!
Ik zal hem mee bestellen zodra de FrozenQ onderdelen binnen zijn Freddy! Ik zie dat mijn Dominators over die connector beschikken, muahaha!