• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TeleSport GP pro

Demolisher

Junior Member
Keihard gejat van Gio

Maar het leek me leuk om hier bij te houden wie wat allemaal instelt.
Ik mag aannemen dat mensen hun team vastzetten voordat er hier gekeken word.
En dan nog, jou gok is net zo goed als de mijne.

PM Gio voor een invite in het vriendenteam.

https://www.gppro.nl/#/game
[MENTION=27]MrGiorgio[/MENTION]

En om alvast te beginnen:

Mijn vaste team voor de GP van Melbourne bestaat uit: Fernando Alonso, Romain Grosjean, Max Verstappen en Sebastian Vettel.

Laatst bewerkt:

MrGiorgio

De Planner
Thanks [MENTION=585]Demolisher[/MENTION].

We hebben ongetwijfeld meer F1 fans op dit forum. En iedereen heeft zijn eigen favorieten en denkt er wat vanaf te weten.
Volg de link in de post van Demolisher en dan doen we samen mee en houden we de stand hier ook bij.
Het is gratis, het seizoen is nog niet begonnen dus iedereen maakt kans.

Dus PM mij met je emailadres en dan nodig ik je uit voor onze eigen F1 competitie.

Demolisher

Junior Member
Hij is weer fijn! Heb m'n vaste vier gehouden. Jammer van Max, Alonso en Grojan. Maar Vettel was lekker bezig

MrGiorgio

De Planner
Het schijnt dat wij beiden t zelfde team hebben. Het verschil moet dus komen van de Q3 en race uitslagen.

We gaan t zien vanmiddag.

MrGiorgio

De Planner
Ik heb Verstappen (altijd positief blijven over dit talent), Vettel (Hamilton was te duur), Grosjean (blijft net als Hulkenberg een snelle constante coureur) en Alonso (slechter dan vorig jaar kan het niet worden en het is wel gewoon een voormalig kampioen dus hij kan wel racen als t materiaal maar goed genoeg is)

Demolisher

Junior Member
Verstappen, toch Nederlands trots
Vettel, want Ferrari
Alonso, geen Honda meer, uitstekende race rijder
Grosjaen, mini Ferrari 2017, en een vechterthe. Het hielp ook dat hij zo verschrikkelijk goedkoop was

MrGiorgio

De Planner
Allemaal begrijpelijke keuzes. Dat is denk ik ook de reden dat we zo dicht bij elkaar staan in het klassement.

MrGiorgio

De Planner
Ik heb echt minimaal gescoord en we staan weer dicht bij elkaar.

1 [MENTION=585]Demolisher[/MENTION] 194
2 [MENTION=4050]Hightower[/MENTION] 193
3 [MENTION=27]MrGiorgio[/MENTION] 190

Echt een spannende competitie .... :112:

Bovenaan