Kickje :001:
R Richard_d Junior Member 28 mei 2009 #22 Misschien is het de pasta, misschien moet je gaan lappen? Je moet het ook weer niet te hard aandraaien. Laatst bewerkt: 28 mei 2009
Misschien is het de pasta, misschien moet je gaan lappen? Je moet het ook weer niet te hard aandraaien.
R Rody9933 New member 29 mei 2009 #23 Ik wou eigenlijk eerst proberen om redelijke temps te krijgen zonder te lappen, want ik heb dat nog nooit gedaan, en doe het liever niet.
Ik wou eigenlijk eerst proberen om redelijke temps te krijgen zonder te lappen, want ik heb dat nog nooit gedaan, en doe het liever niet.
Ludwig Member 5 juni 2009 #24 baretsu zei: is bij mij wel maar 5 tot 7 graden verschil ... afhankelijk van de core Klik om te vergroten... Gebruik eens Core temp dan en post maar eens een screen de beste Wc hou het nog niet eens zo koel
baretsu zei: is bij mij wel maar 5 tot 7 graden verschil ... afhankelijk van de core Klik om te vergroten... Gebruik eens Core temp dan en post maar eens een screen de beste Wc hou het nog niet eens zo koel