kier
Member
Update!!!
Here we go again.... Eindelijk heb ik een leuk CPU'tje kunnen scoren voor deze build:
De i7-4770K
En heb nog wat mooie plaatjes acryl laten frezen. Weer even geen handwerk i.v.m. de schuine randen en motief wat ingefreesd is... handmatig word dit echt een beetje lastig
Dus 3 plaatjes on top en een window, mogelijk gemaakt door Pascal v. Veen... Thanks mate!!!
En nog wat in gefreesde strips om wat ideeën uit te proberen.
De front cover is helemaal acryl met dus een ingefreesde rand, dit om een mooie rand te creëren na het plakken van mat zwart vinyl
Het was even een uitdaging om wat te verzinnen voor de GPU voedingen, maar heb hiervoor dus de eerder genoemde strips laten frezen. De 2 kleine strips heb ik zwart gemaakt en later op de grote strip gelijmd, eerst de flatkabels erin gelegd en een led strip geplaatst.
Uitlijnen en gemonteerd
Word al een mooi geheel zo.
En heb nog een kleine verandering gemaakt wat betreft de kleuren van de fans... Alles wit.
Ook heb ik de plates voor de zijkanten waar de aansluitingen van de reservoirs verder afgemaakt
En ook weer zwart gemaakt, wat er zo uitziet eenmaal gemonteerd.
Lekker creatief geweest met fittingen en tubes...
En de loop is klaar wat betreft het CPU/ mobo gedeelte. Dit alles word gevoed door een D5 pomp
Tijd om de loop onder water te zetten met Mayhems pastel red
Zit er best leuk uit, ook al is het de achterkant.
En de 1e loop is gevuld
En de final shot voor deze update
Videootje houden jullie nog te goed van het vullen, maar deze is wel gemaakt
Grtz.
Laatst bewerkt: