Update: The front
Ben deze afgelopen dagen verder gegaan met het uiterlijk van de kast. De front is aan de beurt
Om het zwart/ wit thema toch nog iets verder door te voeren heb ik nog een stuk 3mm zwart acryl op maat gezaagd
en de zelfde patronen als het witte frontje doorgevoerd.... alleen nu met de sparingen 5mm kleiner.
Witte stuk er ook op
En dit is aardig gelukt zo. Nu heb ik ook gelijk mooie air in/ outlets onder en evt. boven, maar dit moet ik later nog ff bekijken hoe ik dit verder ga afwerken
Zoals eerder vermeld ga ik in het bovenste 5.25 compartiment de cotroller en de I/O meuk plaatsen, wel geheel in de zwart wit trend
Hiervoor ook een stuk 5mm wit acryl afgetekend
Om alles op z'n plek te houden komt hierachter nog een stuk zwart acryl met de sparingen voor de controller en I/O
Welke dan zo komt te zitten
Om een mooi contrast te krijgen om de controller heen heb ik een randje 3mm zwart acryl gezaagd en gevijld.
En voor de I/O ook twee strips zwart gezaagd
En ff geplaast in de Cosmos
Voor de onderste I/O sectie wat rechthoukjes voor de usb en rondjes voor de audio gemaakt
En na wat voorzichtig vijlen is het aardig recht allemaal
Bovenste I/O sectie ook gedaan, en alles even los erin geplaatst
Boven de Controller is nog een heel wit vlak, hier lijkt het me wel mooi om een mooi display te plaatsen.
En hiervoor is de Aquaero 5 XT het perfecte display. Deze wil ik dan overlaten lopen naar de Cosmos controller.
Dus zo gezegdt zo gedaan, besteld en ontvangen.
Tot mijn verbazing was de controller niet meer met zwarte touch buttons (zoals de oudere versie) maar heeft Aqua computer deze vervangen/ opgevuld met rvs buttons.
Op zich heel mooi maar niet voor deze build. Dus hier ga ik eerst proberen om een "oudere" versie display voor te krijgen voordat ik verder ga met het uitwerken van het display.
That's it my modding friends