Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is de nieuwe revisie controler, er zijn veel problemen met die oude waarbij de touthscreen het niet doet, of dat hij ongewenst een signaal krijgt en dan raakt dat ding op hol . ik heb wel die eerste revisie en heb die problemen ook.
Dat is de nieuwe revisie controler, er zijn veel problemen met die oude waarbij de touthscreen het niet doet, of dat hij ongewenst een signaal krijgt en dan raakt dat ding op hol . ik heb wel die eerste revisie en heb die problemen ook.
Yup khad zoiets ook al begrepen, maar het haalt de looks in deze build helaas wel naar beneden.
En daar komt bij dat ik de knoppen niet veel zal gebruiken, zal de Aquaero eigenlijk alleen maar gebruiken om af te lezen.
dus zal proberen om deze toch om te wisselen of een andere optie/ idee
Nog even een kleine update wat betreft de cover rechts onder.
Eerst zou ik deze ook schuin laten lopen net als de andere kant, maar ben hiervan afgestapt.
Deze komt nu gewoon recht, maar nu met 2 x HDD eraan vast gemaakt. De plaats voor de Hdd's was een beetje beperkt nu de cages verwijderd zijn en bijna alle ruimte is ingenomen door de waterkoeling producten
Zo is het wel een mooie oplossing. Ook komt er nog een SSD in, maar deze komt aan de zijkant van de 5.25 bay
Voor de cover dus een stuk alu afgetekend en gezaagd
En gebogen
Fanholes weer uitgezaagd
En de gaten voor de HDD's geboord. Uiteraard zal ik hier nog wat aanpassingen doen voor de noise reductie