Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ziet er erg goed uit Colossus, ik vind het vet dat je die onderkant erbij doet.
maar er komt dus een 480 rad in? en ook nog een 360 of heb ik dat mis?
edit overheen gelezen ik zie 2x 360.
Ziet er erg goed uit Colossus, ik vind het vet dat je die onderkant erbij doet.
maar er komt dus een 480 rad in? en ook nog een 360 of heb ik dat mis?
edit overheen gelezen ik zie 2x 360.
ziet er mooi uit, een "bak" onder je kast is zeer handig, check mijn build maar kan wel voor problemen zorgen als je lekken krijgt... gelukkig had ik er geen
ziet er mooi uit, een "bak" onder je kast is zeer handig, check mijn build maar kan wel voor problemen zorgen als je lekken krijgt... gelukkig had ik er geen
Klopt maar mijn beide zijpanelen zijn verwijderbaar (links en recht) dus ik kan er goed bij in het ergste geval (en even afkloppen dat er niets mis gaat natuurlijk
En nog even een 3D render van de front zo krijg je toch een beetje een beter idee hoe hoger hij nou daadwerkelijk word en hierbij lijkt de normale haf932 maar een midtower :lol:
Enjoy, ik crap hem groetennnnnn vanuit ..... mag je zelf invullen
En nog even een 3D render van de front zo krijg je toch een beetje een beter idee hoe hoger hij nou daadwerkelijk word en hierbij lijkt de normale haf932 maar een midtower :lol:
Er is weer hard gewerkt vandaag, render update time, morgen komt er nog een render van de zijkant en achterkant in Hoog Detail, hopelijk ook hardware update als de Douane mijn pakket eindelijk heeft gelost.