Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb ook proberen een 3D render te maken van mijn plannen, heb ik die gelijk in de vuilbak gegooid en beginnen bouwen want je plannen kunnen altijd veranderen...
wel handing voor ons natuurlijk om een stand van zaken te zien.
Vandaag zijn de eerste delen gepast en het gaat de goede kant op. Binnenkort foto update
Met dank aan EK Waterblocks en CoolerMaster word het project door hun ondersteund. Dit zal betekenen dat de Case 99% zeker te zien zal zijn @ CeBit 2010 dit jaar . En dat jullie in de toekomst meer casemods van mij mogen verwachten
Met dank aan EK Waterblocks en CoolerMaster word het project door hun ondersteund. Dit zal betekenen dat de Case 99% zeker te zien zal zijn @ CeBit 2010 dit jaar .
Zo vandaag de allereerste foto's, vandaag bezig geweest met het aanpassen van het zijpaneel in afwachting van bestelling.
What do we need:
Het zijpaneel:
Eerste gat:
Fast Forward:
Plexiglas op maat maken en test passen:
Eindresultaat:
Ik heb geen foto's gemaakt van het plaatsen van aluminium achter het plexi, de reden komt later.
Let niet op de beschadigingen dit is niet erg, de hele kast gaat aan het eind naar de spuiter