• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Colossus

Colossus

[HF]
Na een tijd meegelezen te hebben op het forum, zal ik me ook eens voorstellen :icon_wink:

Ik ben dus Torsten de Lange, 23, Tilburg en sinds kort bezig met een compleet nieuwe bouw inclusief waterkoeling (toch de stap gemaakt :p)

PC:

Coolermaster HAF932
Scythe Kaze Master Ace Zwart
XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir
2x Laing DDC-1Plus MCP355 12V
1x XSPC 360 Rad, 1x 360mm bovenop of achterop case (nog onbekend welke)
6x Xigmatek XLF-F1253 LED Fan - 120mm
2x Xigmatek XLF-F1453 LED Fan - 140mm
Asus Crosshair III Formula
AMD Phenom II X4 965 Black Edition 125W
Corsair DDR3 4GB 1600 XMS Kit2 DHX+
Coolermaster M1000 Silent Power
2x Asus EAH5850 in Crossfire (in bestelling, verwacht half Januari :()
CPU: EK-Supreme HF Acetal
ChipS: EK-FB ASUS Crosshair 3 - Black Acetal+Nickel
Ram: MIPS RAM 6 Corsair Edition

Nog te Bestellen:
GPU: EK-FC5850 - Acetal
Slang: Tygon R3603 - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - Clear
Vloeistof: Feser One Cooling Fluid - UV orange
Anti Knikveer 19.1MM (1/2) Black PrimoChill

Alles gesleeved :055:


Nieuwe foto's 10/11 december 2009 na poedercoat :D en start van sleeving
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het forum! Veel lees / type plezier :)

Mooi systeem, meer foto's na de powercoat neem ik aan :D

haha idd, kast gaat maandag voor zijn verse jasje, teveel kleine stukjes af omdat de kast niet goed ontvet was (hechtte niet goed de eerste ronde)
Dinsdag komt de bestelling binnen
Woensdag komt de kast terug

Dus dan kan er aardig wat ingebouwd worden en foto's gemaakt worden :)
 
Welkom! Ben benieuwd naar de volgende foto's, ga je ook nog iets aan cablemanagment/sleeven doen?

Ja, alle kabels worden gesleeved in gewoon zwart (uiteraard met krimpkous aan uiteinden). En het grote voordeel van de HAF932 is dat de kabels uit het zicht kunnen worden weggewerkt achterop de mobotray.

Tevens zullen kabels die teveel onnodige lengte hebben worden ingekort zodat er zo min mogelijk "bundels" ontstaan.
Voorbeeld:
0hi7gpm5vv0in8doidng.jpg
 
Laatst bewerkt:
toch het voorbeeld maar even veranderd :043:, maar als je zoiets uberhaubt zou doen verdien je het niet om een pc te mogen hebben ("opeens heb je het, je word elektricien :icon_keel:")

Er zullen wel mensen zijn dat die techniek pracktish vinden dus waarom niet? ;)
Zolang dat je computer maar veilig en goed draait dan is er geen probleem :D






,Homie
 
Welkom op het forum. Mooi setupje heb je, en ben je tevreden met de Haf ? en over die kroonsteentjes gesproken, ik heb zo ook in mijn downloadserv zitten hoor :p.

Ik ben erg tevreden over de HAF, de enige kast met een fatsoenlijk bedacht systeem om een 360rad aan de binnenkant bovenin te hangen :041:.

Ook binnenin is er meer dan genoeg ruimte voor alle componenten (zoals de wat langer dan normale videokaarten :woot. En voor de waterkoeling set-up verwacht ik geen problemen gezien de hoeveelheid ruimte binnenin de kast
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan