• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

COD4/5 Opstart error NVLDDMKM

Quadcore

Low and Slow ...
hey mensen ik zit nu bij mn schoonvader en die word helemaal gek van een directx error elke keer als hij cod5 of 4 wil opstarten doet hij t niet en gooit hij m eruit vanwege die error

ik heb de laatste drivers erop gezet en werkt ook niet iedere keer t zelfde en ook steeds NVLDDMKM beeldschermstuurprogramma is hersteld

dit zijn zn specs

Q6600 2.4 @ 3.2 ghz
xfx 680i mobo
xfx 8800GS in sli
ocz ddr2 800
vista 32bits home premium

weten jullie wat want als ik ga googlen dan loopt iedereen maar te gissen wat t is ???

b.v.d Quad
 
weet je zeker dat het iets is met je direct x?
want bij de CoD spellen heb je heel vaak last van een of andere punkbuster error.

had ik paar dagen terug ook toen ik met Xel ging gamen

toen heb ik het pb mapje verwijderd en had Xel zijn pb mapje naar mij gestuurd en toen deed ie het gewoon weer goed
 
hij draaide eerst goed maar t is ineens sinds we er een tweede kaart bij hebben gehangen

hij gooit m eruit met een direct x error en daarna geeft hij gelijk een NVLDDMKM beeldschermstuurprogramma is hersteld maar dat blijft hij ook zeggen

ik ga zo die kaart er maar eens uithalen en dan kijken :086:
 
als ik je hardware bekijk had ik zulke problemen.zo is er altijd wel wat met nvidia.
ik kreeg ook de drivers niet voor elkaar.
Persoonlijk komt er bij mij noooooit geen nvidia meer in huis
 
nou mensen t is ongelooflijk maar t is gelukt t kwam dus door de speakerset die er aanhing de logitech Z-10 alles draait nu super !!! :) :) :)

thanx voor de tips allemaal namens mn schoonvader :040:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J vraag over cod4 server Algemene Discussies 13
Vannos COD4 in real: Chernobyl, Pripyat... Gaming 26
D scaleo p2 amd690vm-fmh opstart probleem Handleidingen en Installatie Tips 6
K Opstart problemen met nieuwe videokaart (GTX670) Hardware & Software 1
X Opstart probleem Black Ops: DirectX encountered an unrecoverable error Gaming 7
Freddy Tijdelijke probleempjes met webshop (error 404, pagina niet gevonden) HighFlow Webshop 1
Fryslanboy Error Google Chrome HighFlow Webshop 0
tomasvanderpijl Overclock error Overclocking 16
tomasvanderpijl cpu fan error Hardware & Software 5
Fuwa Fuwa Videokaart probleem (error 43) Problemen & Oplossingen 7
R ASUS REX IV start niet op: AE error, legacy boot event Problemen & Oplossingen 8
Issieee BF3 error :S Gaming 6
M Aquasteam XT Ultra: Fans gaan niet aan. "Error at Fan output Aquasuite" Waterkoeling 1
soppy 3DMARK Vantage error: system info scan failed can't run benchmark Hardware & Software 6
ShockRaver Ideal werkt niet? error? HighFlow Webshop 16
Nightwish68 Installatie error van Nvidia forceware drivers Problemen & Oplossingen 5
Homienator Battlefield Bad Company 2 Error! VC8 runtime Redistributable not installed successful Gaming 8
R track and trace error [GLS] HighFlow Webshop 16
Quadcore Chatbox error met mobiel :( HighFlow Forum 0
Blackruby FATAL ERROR: Rounding Overclocking 14
B 9800GTX+ nieuwste driver error Hardware & Software 4
basjuh Vista Setup Error Hardware & Software 3
Fuwa Fuwa Steam error Hardware & Software 5
Johnny Altbinz error Hardware & Software 10
E CPU Fan op fan controller = CPU FAN ERROR? Cases en Modding 14
Fuwa Fuwa [Probleem] video kaart driver error! Hardware & Software 6
Fuwa Fuwa Setup Error! Hardware & Software 56

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan