• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Battlefield Bad Company 2 Error! VC8 runtime Redistributable not installed successful

Homienator

New member
Geachte medeleden,


Zonet het spelletjes gaan afhalen en meteen in pc geduwt nu krijg ik de volgende error:
Error : The VC8 runtime redistributable package was not instaled succussfully
Setup cannot continue

Deze error is exact dezelfde zoals ik had met de BETA versie.
Nu kan ik het spel niet installeren :S
Heeft er iemand van jullie dit probleem ook gehad en weten te fixen?

Heb al Visual 2005 gedownload op enkele sites raden ze dat aan maar zonder succes :S
Heb Win7 64bit volgens mij ligt het daaraan.

Hoop dat jullie me kunnen helpen!





,Homie
 
Ieder zijn mening. Ik vind het beter dan cod. Misschien wat vaker spelen. Misschien ga je het dan wel leuk vinden. In het begin vond ik het een moeilijk spel.
 
Zie link van Wouter, om je gemakkelijk te maken, hier enkele oplossingen geqoute:

I fixed it by moving the install folder to my main C: drive; it was on a storage drive.

Went here and redownloaded it. Problem solved for me. Hope it helps you too.
http://www.microsoft.com/downloads/...ee-a3f9-4c13-9c99-220b62a191ee&displaylang=en

Unzip the file to your desktop,go to support/localization.ini and replace installvc8redist=1 with installvc8redist=0,it will NOT install the VC++ redist and thus will install. Update your vc++ manually if needed.
 
Ik heb dat Microsoft Visual C++ 2005 opnieuw gedownload, maar nu kan ik dat Setup.exe van Battlefield Bad Company 2 niet meer openen :S
Kan het komen doordat ik hem op de verkeerde plaats geinstalleerd heb? (daarmee bedoel ik Microsoft Visual C++ 2005)
Als dat het niet is, kan iemand me dan ALSTUBLIEFT helpen?

Alvast bedankt.
 
Wat gebeurt er precies dan?

Wat gebeurt er als je hem opstart d.m.v. administrator?

Zoek de .exe op van battlefield bc 2, rechter muisknop > uitvoeren als administrator.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan