Update -------------------Sleeven, sleeven en nog 's sleeven
Deze week de voeding gemolesteerd. En ik moet zeggen dat het een prettige voeding is om te sleeven. pinnetjes gingen er makkelijk uit en het dichtmaken van de voeding met een hele kluit gesleefde kabels ging best makkelijk, dus top voeding.
Als eerste ben ik met de flatcables in de weer geweest. Orgineel zit er een bruggetje in.
Dit komt dus niet in mijn kast, persoonlijk vind ik dit geen pan, daarom sleeving meets flatcable. 2 aparte flatcables op 1 pci-e uitgang gesoldeerd en gesleeved
2 x uitgevoerd voor de modulaire pci-e uitgangen
en 2 x uitgevoerd voor de niet modulaire uitgang.
Flatcables een beetje geplaatst, moeten nog wel strak gezet worden, maar ff voor het idee
Kheb mooie groene sleeves voor de mobo voeding, welke echt weer mooi uitkomt bij de groene Nanoxia
fans.
In het begin wel m'n zonnebril op moeten doen, maar went snel
Ik kneep hem een beetje ivm. de ruimte die ik heb om alles er weer in te proppen, maar ging best goed
Ready to plug in
Gelukkig was de mobo voeding lang genoeg, de cpu voeding daarin tegen heb ik moeten oplengen
Deze worden zwart om wel een beetje rust in de kast te krijgen
Was ff een werk maar kheb de groene en zwarte sleeves mooi kunnen scheiden
En de voeding geleeved in z'n geheel
En gemonteerd in de kast. Al een beetje gerangschikt.
Kleur van de sleeves en kleur van de
fans zijn zo goed als hetzelfde, soms moet je wel 's geluk hebben
Cpu voeding dus zwart. 4 x 4 pins
Mooie curve erin kunnen krijgen
En als laatste nog en totaal shot met flatcables erbij
Nu alleen nog de molex en sata kabels sleeven en volgende week krijg ik gelukkig 3 platen plex en aluminium binnen. Dus dan weer meer om te laten zien.
Prettig weekend allemaal!!!